SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
En wederom ga je mank. Ben je zwaar autistisch ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:33 schreef firefly3 het volgende:
Het topic gaat over versieren. Ik neem aan dat het niet gaat over versieren via het internet?
Deze hele reactie slaat dus helemaal nergens op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het topic gaat over versieren. Ik neem aan dat het niet gaat over versieren via het internet?
Als ik aan een programma een hekel heb is het dat wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
love love love All you need is love tra la la la la
Zijn hele visie slaat nergens op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze hele reactie slaat dus helemaal nergens op.
Hoe ging het precies? Je zei dat je als alpha man niet hoeft te versieren (uiteraard, versieren is een verkeerd woord, op een dame afstappen). Hoe nam je internet vriendin contact met je op? Ging het zo? :quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:38 schreef Techno het volgende:
[..]
En wederom ga je mank. Ben je zwaar autistisch ofzo?
Nee droeftoeter, ze stuurde een PM.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:41 schreef firefly3 het volgende:
Hoe ging het precies? Je zei dat je als alpha man niet hoeft te versieren (uiteraard, versieren is een verkeerd woord, op een dame afstappen). Hoe nam je internet vriendin contact met je op? Ging het zo? :
[ afbeelding ]
Zij stuurde een PM?quote:
quote:
Vuurvlieg moet gewoon optieften hier, hij draagt niets bij dan irritatie. Hence his previous ban.quote:
You think?quote:
Ik was niet gebanned hoor, zei ze dat tegen je?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Vuurvlieg moet gewoon optieften hier, hij draagt niets bij dan irritatie. Hence his previous ban.
Toch niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook FOK!kers gedate, so what. "versieren" is niet puur de ontmoeting of op iemand afstappen. Iemand tot seks krijgen is niet zo moeilijk, een band met iemand opbouwen wel.
Maar jij hoort je helemaal nog niet bezig te houden met seks en zo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook FOK!kers gedate, so what. "versieren" is niet puur de ontmoeting of op iemand afstappen. Iemand tot seks krijgen is niet zo moeilijk, een band met iemand opbouwen wel.
Ben ik ook al een paar dagen niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij hoort je helemaal nog niet bezig te houden met seks en zo.
Misschien moet je FB eens lezen? Maar goed, common sense is nu net iets waar je niet over beschikt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:48 schreef firefly3 het volgende:
Ik was niet gebanned hoor, zei ze dat tegen je?
Ja he vulgair schorem ik zeg het je!quote:
Ja inderdaad dat sekst wat af , stelletje konijnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja he vulgair schorem ik zeg het je!
FB, deze term is voor mij niet alledaags maar goed. Heb je nou een kind van een ander vrouw of was het onzin wat iemand zei?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien moet je FB eens lezen? Maar goed, common sense is nu net iets waar je niet over beschikt.
Dat sekst wat af zeg bah bah bah.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat sekst wat af , stelletje konijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Helemaal niet. Faler.quote:
Mama is op vakantie. Huis voor mezelf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké, dan maar huisarrest voor de rest van deze maand, en geen zakgeld.
Ik heb een dochter ja, maar is dat relevant voor deze reeks?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:52 schreef firefly3 het volgende:
FB, deze term is voor mij niet alledaags maar goed. Heb je nou een kind van een ander vrouw of was het onzin wat iemand zei?
* heloef zoekt een mooie boom, stelt zijn testament op en begint het touw te knopen.quote:
Ja, een dochter van een andere vrouwquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb een dochter ja, maar is dat relevant voor deze reeks?
En terecht ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:54 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef zoekt een mooie boom, stelt zijn testament op en begint het touw te knopen.
Hmmpfquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kom morgen de sleutel wel even confisceren.
ik was ook maagd op mijn 17dequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:55 schreef Mpj het volgende:
[..]
En terecht ook.Op je zeventiende nog een maagd zijn, sjezus.
Tieft op van dit forum kneus als je niet tegen commentaar kan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:55 schreef firefly3 het volgende:
Ja, een dochter van een andere vrouwEn dan nog zo geirriteerd en emotioneel reageren op iemand die je niet kent. Werk aan jezelf, en dat meen ik echt.
Okee het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:55 schreef Mpj het volgende:
[..]
En terecht ook.Op je zeventiende nog een maagd zijn, sjezus.
Ik zit in de ik haat mijn omgeving fase.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben meer op het moment in de ik haat mannen fase op dit moment, erg vermoeiende fase.
Wat is daar nou weer raar aan. Een dochter van een andere vrouw. Je kan toch uit elkaar gaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, een dochter van een andere vrouwEn dan nog zo geirriteerd en emotioneel reageren op iemand die je niet kent. Werk aan jezelf, en dat meen ik echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |