Klopt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom zaterdag niet, dus voor mij was het niet noodzakelijk om te reageren toch
Klopt en toen ik die pm verzond stond je nog niet op t lijstje met misschieners.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen PM gehad, maar het is ook nog niet zeker dat ik kom..
Weet ik t is dan ook meer bedoeld van wie de schoen past die...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nog altijd geen zekerheid, dat wist je via msn enzo
Kom jij nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom zaterdag niet, dus voor mij was het niet noodzakelijk om te reageren toch
Ik doe sowieso niet mee aan de BBQ, maar als ik kom neem ik wel wat drank mee. Dat is wel goed toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom reageren er maar 3 mensen op de pm die ik zaterdag jl heb verstuurd?
Tuurlijk is dat goed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet mee aan de BBQ, maar als ik kom neem ik wel wat drank mee. Dat is wel goed toch?
Gaat er trouwens nog iemand vanuit Rotterdam waarmee ik kan meerijden, het is toch dichtbij?
Oooh, okequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zaterdag niet en 5 aug is komen te vervallen dus komt ze all1 zondag.
Of ze kan met mij meequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat goed.![]()
Als je op metro lijn E stapt, stap je hier voor de deur uit.
U luistert vaak mee naar de radio maar lurkt all1 in t radio topic?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:21 schreef HappyBob het volgende:
Ik weet nog niet of ik een gaatje vrij heb.
Nou, vandaag bleek anders van niet..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, als jij komt ja maar dat is geen zekerheid. De Metro wel.
Kleinigheidjes hou je altijd en dan rijden er wel bussen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, vandaag bleek anders van niet..
KPN storinkie en het ligt plat..
Ik post er vaker dan dat ik luister, maar een ware fan ben ik zeker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U luistert vaak mee naar de radio maar lurkt all1 in t radio topic?
En ik heb je er nog nooit gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik post er vaker dan dat ik luister, maar een ware fan ben ik zeker.
Had niet eens gezien dat je een PM had verstuurd, zal er op reagerenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom reageren er maar 3 mensen op de pm die ik zaterdag jl heb verstuurd?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Had niet eens gezien dat je een PM had verstuurd, zal er op reageren
eftelingquote:
Ik snapquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eftelingIk probeerer na te komen, maar geen OV meer dan
Dus ik moet nog even kijken, en anders kom ik zondag
Jouw hulp is meer dan welkomquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef Viro het volgende:
Op zich kan ik DJ's ook helpen met software en instellingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |