[Radio 49] #450 Neeeee! Ik haat Lapo!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:55 schreef Kermit. het volgende:
Ik kan jullie nog steeds niet ontvangen![]()
Kut branden in die zendmasten
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:34 schreef Driepink het volgende:
Wel een stormloop dit topic, of niet soms?
Maar is het nou ook de bedoeling dat maar 1 persoon alle uren achter elkaar draait?
Gezelligquote:Op zondag 24 juli 2011 07:54 schreef Viro het volgende:
Ik kom 5 aug router en pc instellen voor de marathon. Ben er op 6 en 7 aug bijblijf alleen niet slapen.
Viroquote:Op zondag 24 juli 2011 07:54 schreef Viro het volgende:
Ik kom 5 aug router en pc instellen voor de marathon. Ben er op 6 en 7 aug bijblijf alleen niet slapen ivm met ruimte gebrek.
En je woont figuurlijk om de hoek![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Driepink het volgende:
Gezellig. Helaas kan ik niet, ivm net terug van vakantie enzo.
Oh maar dan is er nog zat tijd tussendoor om even langs te komen.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef LightLuke het volgende:
Ik vind het klote dat ik zaterdag de hele dag moet werken en zondags s'middags bij de lokale omroep aan de slag moet, anders was ik echt langsgekomen!
Trouwens misschien een idee om alvast het weekend op het radio 49 rooster te zetten?
je moet komen, want ik ben erquote:Op maandag 25 juli 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
Zet STING en mij maar op de misschien lijst!
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
je moet komen, want ik ben erWe kunnen bed van outpost wel ff inwijden in liefde
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
je moet komen, want ik ben erWe kunnen bed van outpost wel ff inwijden in liefde
Jij mag meedoenquote:
Nopequote:Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Want Outposts bed is nog niet ingewijd?.
Donequote:Op maandag 25 juli 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
Zet STING en mij maar op de misschien lijst!
quote:
Geeft niet. Smegmanus zei terecht dat dit geen slowchat is dus hoeven we hier niet veel te posten. Het is puur voor wie komt en wie niet. Oh en wat men mee neemt. Helaas heb ik daar nog maar 3 pm's voor gekregen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:35 schreef ToT het volgende:
Ik ben nog niet echt actief geweest in dit topic, maar ik kom wel hoor! :p
Dat is eigenlijk niet de bedoeling want dan wil straks iedereen van uit huis draaien en komt er niemand meer. Ik heb voor broertje van een uitzondering gemaakt omdat hij 14 is en woont in Friesland. Voor hem dus erg lastig en moeilijk om hier heen te komen. Zelfs al zou hij mogen van zn ouders.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik kom niet langs.
Mag ik wel tijdens de BBQ een livemix van een uur maken, vanaf mijn huis ?
Dan kunnen jullie rustig grillen en ik draaien
Moet je perse live mixen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja maar ik woon in de kop van Noord-Holland, heb geen auto (privé) dus kan mijn draaitafel nooit meenemen!
Dat is uiteraard wel het leukst, maar ik ben sowieso tegen FOK!meetsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je perse live mixen dan?Je kan toch ook wat mixjes maken en die mee nemen?
En om te neuken natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus, samenvattend:
Iedereen die Radio49 luistert (en ook in het incrowd SC-klikje zit) gaat nu op één locatie een marathon houden, om op die ene locatie naar elkaar te luisteren en te SC'en?
zo ongeveer ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus, samenvattend:
Iedereen die Radio49 luistert (en ook in het incrowd SC-klikje zit) gaat nu op één locatie een marathon houden, om op die ene locatie naar elkaar te luisteren en te SC'en?
Dan kom ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reverse psychology?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, mensen, mensen.... Laat je niet gekmaken door de verhalen, geruchten en geintjes. We willen graag eens radiomaken met onze mede DJ's, shows doen met sidekick of duo-presentatie, dingen die normaal nooit kunnen. BBQtje er bij, ervaringen en tips uitwisselen, zowel VDJ als SAM software uitproberen. Geen drugs, geen overmatige alcoholconsumptie, geen sex.
Mocht je dat juist wel willen, zal er vast ergens een andere FOK! meet te vinden zijn met die ingrediënten.
Nu weer door met het geinen. Het blijft immers ONZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |