Oh dan gaat t helemaal vol worden hier ineensquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:14 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zou niet blijven slapen als ik een auto kon regelen, aangezien ik geen auto tot mijn beschikking heb blijf ik slapen
Hoorn schat, de Hoorn bij het IJsselmeerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij komt toch uit t zuid oosten?
Hoe ga jij rijden dan?
Ik dacht dat t misschien goedkoper was voor hem als ie naar een treinstation ging wat voor hem dichterbij lag en op jou route.
Waarom heb ik dan altijd t idee dat jij in Limburg woont?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoorn schat, de Hoorn bij het IJsselmeer
Ik heb geen ideequote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef Zokunen het volgende:
Zijn er nog mensen die de 6e of de 7e terug gaan richting het oosten des lands?
De heenweg heb ik an sich nu geregeld, terug lukt wel, maar een deel meeliften oid scheelt wel erg veel pecunia.
geen ideequote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan altijd t idee dat jij in Limburg woont?![]()
uh welk accentquote:
Ik ook niet.quote:
Top thx!quote:uh welk accent
Ik neem een koelbox mee zoals gevraagd
Ik hou niet zo van bubbelsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
De plaatselijke slijter heeft de prosecco weer in de aanbieding. Zal ik wat flessen meenemen? Hij is echt heel lekker fris zoet..
Er zit een heel subtiel bubbeltje in. Echt heel lekkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bubbels
prosecco is toch met bubbels?
maar neem vooral mee wat je zelf lekker vind toch?
Ik heb hier ook een Rose ik heb all1 geen idee of ie lekker is maar die mag moet ook op.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zit een heel subtiel bubbeltje in. Echt heel lekker. Het is ook meer een prosecco rosé.
En dat sowieso, maar als er meer animo is, neem ik wat meer flessen mee, ze zijn zo leeg.
Nee sorryquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kwam jij eigenlijk zaterdag en of zondag nog langs?
Oh, okequote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een Rose ik heb all1 geen idee of ie lekker is maar die mag moet ook op.
[ afbeelding ]
Ackerman Saumur Rosé Brut
En 2 flessen Stassen Appelcider. 1 met perzik en 1 met Litchi die op mogen moeten.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee sorryMoet zaterdag werken en zondag ben ik ook weg
Stomme flesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar zo staat t niet op de fles.
Nee Belgischquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomme fles.
Ik heb de ingrediënten voor de brownies in huis. Morgen lekker bakken
.
Niets niets maare ik + pannenkoeken =quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heuj... Wat is er mis met mijn ontbijt?
Thnx voor het kaartje outpost.
Mochten er nou nog mensen zijn die mee willen rijden op de lijn Hoorn - Pijnacker, pm me dan even en kijken we wat ik evt voor je kan betekenen.
Hebben ze dat in NL nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
De brownies staan te bakken. Straks nog even naar Duitsland voor een paar flesjes prosecco!
Jawel. Maar het merk dat ze in Duitsland hebben is echtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hebben ze dat in NL niet?
Afblijven!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
Er zijn inm al 2 vrouwen in mijn huis.
Gezelligquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
kom jij nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:26 schreef Karzai het volgende:
is het al een beetje gezellig op de meeting?
Nee ligt een beetje uit de richting....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand die me kan oppikken morgenmiddag vanaf amersfoort/utrecht of iets daartussen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:00 schreef LovelyLady het volgende:
Mochten er nou nog mensen zijn die mee willen rijden op de lijn Hoorn (Noord-Holland) - Pijnacker, pm me dan even en kijken we wat ik evt voor je kan betekenen.
ja ik moest helaas wer wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
Jah helaas...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik moest helaas wer weg
Is viro er nu al
Stuur Carooltje even een dm < pm. Zij komt uit die richting.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand die me kan oppikken morgenmiddag vanaf amersfoort/utrecht of iets daartussen?
Ik zit de hele tijd met 2 dames op mn balkon in de zon en ze hebben al 3 flessen alcohol leeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:26 schreef Karzai het volgende:
is het al een beetje gezellig op de meeting?
Ik rij met ToT meequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stuur Carooltje even een dm < pm. Zij komt uit die richting.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik rij met ToT mee
Ben er dan rond 2 uur ofzo
Ik neem alcohol en vleesch mee
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik rij met ToT mee
Ben er dan rond 2 uur ofzo
Ik neem alcohol en vleesch mee
nu maar hopen dat je 'n beetje gezellig bentquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Wordt gezellig in de auto dan
Ik rij ook mee
Hij is een Tukker. Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nu maar hopen dat je 'n beetje gezellig bent
Wat Samzz zegtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nu maar hopen dat je 'n beetje gezellig bent
Niet dus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is een Tukker. Wat denk je zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |