abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:33:48 #1
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_99437910

Volgens de zoek functie was er nog geen topic.
Dus ik dacht laat ik er maar een openen.

Als echte sandbox lief hebber kijk ik uit naar deze game.
Maar waar andere sandbox games toch wel vaal serieus zijn gooit Saints row het over een andere boeg waar deel 1 en 2 in mindere mate toch meer Gta klonen zijn daar belooft deeltje 3 totale chaos en plezier. Denk aan mensen weg schieten in kanonnen . Vijanden te lijf gaan met gigantische paarse dildo's , Hoeren , of de politie aanvallen in een space shuttle . en nog veel meer gekkigheid.

Omdat ik hier niet zomaar een topic van wil maken hier wat youtube video materiaal :

De kei vette E3 trailer

Gameplay trailer

Pre order pack

Verder nog wat informatie :
Release datum : 15-11-11

pre order :

quote:
Spelers die een pre-order plaatsen voor Saints Row: The Third voor PC, PlayStation 3 of Xbox 360 ontvangen onder andere de Octopuss Gun. Dit is een van drie bonussen in Professor Genki's Hyper Ordinary Pre-Order pack, meldt uitgever THQ in een persbericht.

De Octopuss Gun is een soort roze bazooka die octopussen afschiet. Zo'n octopus masseert het hoofd van zijn slachtoffer en zorgt ervoor dat hij aan de zijde van de speler gaat meevechten. Ook zit in dit pakket Professor Genki's Super Ballistic Man-a-pult, een wagen met een kanon die mensen kan opzuigen en afschieten. Tot slot ontvangen gamers Professor Genki's Leisure Stunt Suit. Een nauwsluitend pak met Genki's kenmerkende kattenmasker.

Professor Genki is in Saints Row: The Third de gestoorde presentator van de populaire spelshow Professor Genki’s Super Ethical Reality Climax. In deze show strijden de deelnemers op leven en dood om verschillende prijzen. In een van de spellen in de show mag een inwoner van Steelport door het met boobytraps bezaaide laboratorium van Professor Genki gaan en daarbij doelen neerschieten voor punten, of mensen voor de lol. "Maar pas op! Als je de hulpeloze panda neerschiet, wordt iedereen verdrietig", aldus THQ's omschrijving.
En de special edition voor x360 en ps3 :

Met oa de pre order , Een smart phone headset en de soundtrack van de game .

En dan als laatste nog wat leuke screen shots :

Ik kijk ontzettend uit naar deze game al ben ik me er wel goed van bewust dat het of wel een hele toffe game gaat worden of totaal ruk. Er lijkt geen middenweg te zijn of het is precies goed en alle gestoorde shit slaat ontzettend aan of het is totaal over de top op de verkeerde manier en we spreken van een geflopt spel. De tijd zou het leren maar na alles wat ik gezien heb ben ik elk geval enthousiast en ach tot dat de echte game der games zich volgend jaar aanbied met deeltje vijf in de serie weet ik me vast wel met Saints row the third te vermaken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_99438182
Call of Duty 3
Battlefield 3

Fifa 12
Pes 12
SR the Third

hmm.. Ik ga een van deze 3 zeker preorderen.. Ik heb die filmpjes al gezien, wat een bazengame is het ook. _O_ Ik heb 1 wel maar 2 nooit gespeeld, dat maakt niet uit toch? :@
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:43:16 #3
268260 Dr.Mikey
pi_99438283
Geen idee ik heb alleen 2 gespeeld en ondanks dat die als game niet zo geweldig was heb ik me ontzettend vermaakt met het poep spuiten en de burning side missies.
R.I.P DTS.
pi_99438331
hehe, had je ook verzekerings missie? Vond ik altijd wel grappig, voor auto's springen enzo :P
pi_99438391
Saints Row 3: The 3rd Street Saints are back.. of toch niet?

Is er dus al wel.
Maar als een mod. nou jou OP in dat topic kan plakken zou het helemaal top zijn.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:49:03 #6
268260 Dr.Mikey
pi_99438483
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef SoldMayor het volgende:
Saints Row 3: The 3rd Street Saints are back.. of toch niet?

Is er dus al wel.
Maar als een mod. nou jou OP in dat topic kan plakken zou het helemaal top zijn.
Wat een geniale zoek functie hebben we ook op ons mooie fok :')
R.I.P DTS.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:53:50 #7
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_99438662
Done.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')