Ik heb wel eens gehad dat bij de laatste payment alsnog alles binnen kwam..quote:Op zondag 4 december 2011 16:29 schreef Helly het volgende:
Ik zit qua delinquency rate ruim boven het gemiddelde, gewoon pech gehad denk ik. (En lang alleen maar zoveel mogelijk landen gespaard ipv op betrouwbaarheid partners letten, dat zal ook meespelen.)
Maar dit soort dingen vind ik dan toch wel mooi, dat ze het wel blijven proberen:
[ afbeelding ]
Heb ik ook een aantal keren gehad, maar meestal kwam dan ineens het hele resterende bedrag tegelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 16:29 schreef Helly het volgende:
Ik zit qua delinquency rate ruim boven het gemiddelde, gewoon pech gehad denk ik. (En lang alleen maar zoveel mogelijk landen gespaard ipv op betrouwbaarheid partners letten, dat zal ook meespelen.)
Maar dit soort dingen vind ik dan toch wel mooi, dat ze het wel blijven proberen:
[ afbeelding ]
ik zou zeggen, kies er wel eentje die vrij hard gaat, want ik zit nu al sinds een week te wachten op 2 loans tot die volledig gefund zijn. Vrees niet dat die het gaan worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:25 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Zo, eindelijk maar eens besloten toch echt iets met Kiva te doen, mede dankzij dit uiterst enthousiaste topic (het werkt dus aanstekelijk!) en me bij het Fok-team aldaar gevoegd.
Maar wat is het moeilijk uitkiezen aan wie je iets leent...
er zijn genoeg mensen die veel geld automatisch uitlenen, dus mochten ze bijna op expire lopen zal je zien dat ze in 1x wel gefund zijnquote:Op maandag 12 december 2011 09:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik zou zeggen, kies er wel eentje die vrij hard gaat, want ik zit nu al sinds een week te wachten op 2 loans tot die volledig gefund zijn. Vrees niet dat die het gaan worden.
en als koffie verslaafdekon ik het niet laten om te investeren in leningen van koffie boeren
ah dat wist ik niet.. alleen wachten duurt langquote:Op maandag 12 december 2011 11:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die veel geld automatisch uitlenen, dus mochten ze bijna op expire lopen zal je zien dat ze in 1x wel gefund zijn
Dat welquote:Op maandag 12 december 2011 11:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet.. alleen wachten duurt lang
quote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De 5000e lening is verstrekt!!![]()
Mijn eerste stond van de week nog op 2%, maar is inmiddels helemaal gefinancieerd. Het zal wel beginnersgeluk zijn. Grappig dat je dan opeens heel blij kunt zijn voor iemand aan de andere kant van de wereld.quote:Op maandag 12 december 2011 09:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik zou zeggen, kies er wel eentje die vrij hard gaat
Lid geworden!quote:Congratulations! You've joined the FOK! Lending Team. When you make loans, you'll now have the option to count those loans towards this team.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:56 schreef staticdata het volgende:
Misschien dat onze teamcaptain even in Kiva een "goal" wilt aanmaken. Lijkt me wel leuk om onze goal op 200.000 te zetten. Kan je het een beetje over de tijd zien
Dat ben ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Welkom als teamcaptain staticdata. Als eerste puntje kan je misschien de tekst boven dit topic aanpassen. We zijn de 135K gelukkig al een tijdje gepasseerd. Op weg naar de 200K lijkt me meer toepasselijker.
edit: En u is Sander uit Barendrecht gok ik zo?
Ik ben vanmorgen en vanmiddag 2x helemaal nat geregend. Hoe is het weer op de Balearen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:37 schreef SanAnt het volgende:
Heb weer nieuwe lening richting VietNam![]()
Welkom aan alle nieuwkomers [ afbeelding ]
Zag laatst een verstrekker die alleen maar leningen had uitstaan aan drankenhandelaren zonder vergunningen (off-license liquor stores) in Afrika. Niet duidelijk met welke motivatie dat besluit was, maar ja dat kan je ook doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:25 schreef BrandX het volgende:
4 leningen van 25 dollar verstrekt, gezien mijn beroep heb ik gekozen voor 4 leningen mbt water, daar het beschikbaar hebben van goed, veilig en betrouwbaar drinkwater imo een geboorterecht zou moeten zijn daar het levensbehoefte nummer 1 is
3 vrouwen die zorgen voor distributie en verkoop van drinkwater waarvan 1 ook waterpompen plaatst, en 1 vrouw die - naast kledingreparaties - ook waterleidingen in huis fixed.
ben heel benieuwd hoe het gaat lopen
Zag laatst een verstrekker die alleen maar leningen had uitstaan aan drankenhandels zonder vergunningen (off-license liquor stores)
oh en uiteraard is alles op conto van het FOK!kiva team gekomen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zag laatst een verstrekker die alleen maar leningen had uitstaan aan drankenhandelaren zonder vergunningen (off-license liquor stores) in Afrika. Niet duidelijk met welke motivatie dat besluit was, maar ja dat kan je ook doen.
quote:
This is an update on your loan to Joyce Loishorua in Kenya.
Thanks to you and 24 other Kiva Lenders, the $900.00 loan request in Kenya has been 100% funded.
This loan will be used for the purpose of: to buy water distribution pumps
Over the 14 months of this loan, Kiva's Field Partner in Kenya, Kenya Agency for Development of Enterprise and Technology (KADET), a partner of World Vision International, will be collecting repayments from this entrepreneur and posting progress updates on the Kiva website.
Gelukkig zijn de updates in het Fransquote:
This is an update on your loan to Marie Riviére Group in Senegal.
Ce groupe de 18 membres est dirigé par madame victorine.elle a reçu un financement de 300 000 francs,avec ce montant elle a aggrandi la taille de son élevage de volaille et fait maintenant du commerce de tissus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dacht stof en pluimveequote:Op zondag 18 december 2011 09:28 schreef BrandX het volgende:
even vrij vertaald (mijn Frans is slecht) groep van 18 vrouwen hebben een lening van 300.000 francs om stof te kopen en daar kleden van te maken ofzo?
edit: ohnee, pluimvee en vezels volgens google translate
pluimvee en vezels![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |