Dat ga ik ook zeker doen, maar nu natuurlijk niet meerquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef wonderer het volgende:
Ik was yoga'en, sorry.
Dqod, bel haar dan?
Ja, niks.. Voor zover ik weetquote:
Thanks, ik hoop het ook.. Hier kan ik ook niks meequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:25 schreef wonderer het volgende:
Rottig. Ik hoop dat de fysio je er vrijdag mee kan helpen en dat het niet iets ernstigs is.
Bij mij was het gewoon stressquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef Dqod het volgende:
En beter kan het vrijdag nog doorgaan, want ik heb serieus nog nooit zoveel last van m'n rug gehad
Of je belt ff de vk of fysio voor advies..quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:00 schreef Nirak het volgende:
Wakker, pijn, auw.....
Dat wordt een zware dag vandaag op t werk, rechtop lopen doet pijn rechtsonder bij mn buik
Maar ik ga het gewoon doen, want ik ben een superambtebaar
Nou ja, als het moet kan ik wel een half uur vollullen over 1 slide. Maar ik wil liever wat variatiequote:
Jij wel...:9quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:13 schreef Vanyel het volgende:
* Vanyel gaat dit weekend een tablet kopen![]()
Ws een htc flyer, maar eerst nog even een uur of wat reviews lezen natuurlijk.
Het is dus in totaal een half uur. Nou ja. Morgen weer een dag, ik ga pittenquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:15 schreef lezzer het volgende:
Dat wilde ik maar zeggen. Ik zou er van balen als iemand een goedbedoelde presentatie van 2,5u hield
Tot de 31ste.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef lezzer het volgende:
En zit je tot die tijd de hele tijd in Zweden?
Karlskrona. Ik ga misschien dit najaar weer, maar dat hangt af van de vakantieregeling van mijn nieuwe opleiding. Ga jij ook?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef skunkasaur het volgende:
Oh en en en, waar in Zweden (ongeveer)? Ga je daar dit najaar ook weer heen? Zweden meet?
En ja, vertel ons eens meer over de UK. Want we nemen allemaal keihard aan dat je daar jouw sma'tje gaat hosselen.
Karlskrona... dat is de verkeerde kant van Zweden hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tot de 31ste.
[..]
Karlskrona. Ik ga misschien dit najaar weer, maar dat hangt af van de vakantieregeling van mijn nieuwe opleiding. Ga jij ook?
Tsja, dat sma'tje. Ze is een beetje eng clingy aan het worden en ik moet vanalles verantwoorden en ze is super onzeker dus ik word daar heel nerveus van. Ik weet het allemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tot oktober vorig jaar ambtenaar geweest. 10 jaar langquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:33 schreef Nirak het volgende:
Lezzer, ambtenaar zijn is niet meer als vroeger![]()
10 jaar ambtenaar? ben je nu niet moe dan???quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben tot oktober vorig jaar ambtenaar geweest. 10 jaar lang
Ik doe gewoon een beetje flauw
Dood- en doodmoe. Vanwege dat wat Nirak beschrijftquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
10 jaar ambtenaar? ben je nu niet moe dan???
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dood- en doodmoe. Vanwege dat wat Nirak beschrijft
Wat is ermee?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:30 schreef lezzer het volgende:
Ik word wel zo laaiend van dit soort topics hè... Samenwonen, zij trekt bij mij in mijn huis
Of je neemt een keer ontslag en doet een tijdje niks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:35 schreef lezzer het volgende:
Geniet er maar van, want over een paar jaar is dat echt voor altijd over.
</zuurpruimmodus>
Die constructiequote:
Heb jij het al eens gedaan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:46 schreef Vanyel het volgende:
Of je neemt een keer ontslag en doet een tijdje niks.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Had je toen al een koopwoning en een vrouw?
Netbook! Ik moet tablet kopen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:02 schreef wonderer het volgende:
Zo, ik geloof dat mijn spreekbeurt wel af is. Straks even testen of ie het doet op mijn netbookje.
Van het weekend pas toch?quote:
Waarschijnlijk is nog niet helemaal lezzquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:13 schreef Vanyel het volgende:
* Vanyel gaat dit weekend een tablet kopen![]()
Ws een htc flyer, maar eerst nog even een uur of wat reviews lezen natuurlijk.
Die heb ik er nog bijquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nog steeds heel blij met mijn sony touch ereader
grijnz.. jah sorry... ik houd van techniekquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:23 schreef Vanyel het volgende:
Jezus nizno!
Wij moeten het doen met een desire, een desire z onderweg, een desktop, een vaio en een te bestellen htc tablet
quote:
Uiteindelijk veel nuttiger.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:33 schreef skunkasaur het volgende:
Nou ik heb een boekenkastEn een auto
Heus.
Ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:33 schreef skunkasaur het volgende:
Nou ik heb een boekenkastEn een auto
Heus.
asdfghjkl ik heb ook een fietsquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik ooken een motor, een mtb en een gewone fiets. Enne... Owja, ook een kettingzaag
Lekkerrrrr, zelf gemaakt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:44 schreef skunkasaur het volgende:
En en en en chips met guacamole dipsaus. HA.
Onze auto is groter, nieuwer en duurder dan die van de buren. En voor de lol hebben we er ook eentje die dan achterin die grote auto pastquote:
Die is er altijd. In ieder geval nog een aantal jaar.quote:
Proost!quote:
Lolwhut?!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:55 schreef Vanyel het volgende:
Tijd om te sporten voor het werkfestijn aanvangt.
Jaja, weer live vanaf de crosstrainer. Straks werken.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:27 schreef lezzer het volgende:
Je kunt natuurlijk gewoon nog een jaar wachten
*duikt*
Yeah, lui zijnquote:
yeah you doquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Juh, iets met een scheidslijn. I say the darnest things!
Hier is Grunn?quote:
Is allemaal leuk, maar aardappels rooien is alleen leuk als het machinaal gaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef skunkasaur het volgende:
En aardappels rooien en paarden trainen (hoop ik) en met honden spelen en appels plukken en hout hakken.
Ik zeg maar wat hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is allemaal leuk, maar aardappels rooien is alleen leuk als het machinaal gaat.
Dus skunk is stiekum een paardenmeisje?
Volgens mij kan dat ding ook wel handbestuurd terugvliegen. Toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:47 schreef skunkasaur het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)in-spaceshuttle.html
lol
en yikes
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ding ook wel handbestuurd terugvliegen. Toch?
quote:General Purpose Computer Recovered and Operating
Fri, 15 Jul 2011 10:51:28 AM GMT+0200
Atlantis Commander Chris Ferguson and Pilot Doug Hurley have reloaded software into General Purpose Computer (GPC) 4 and recovered the computer. It has been added to the common set of GPCs and is operating normally, processing data. Meanwhile, Mission Control is evaluating the “dump” of data from the computer that Atlantis transmitted earlier this morning to determine what caused the Thursday evening failure. GPCs 1, 2 & 4 are in “run” and GPC 3 is in “standby.” All four of the primary computers are processing data.
Bron: http://www.nasa.gov/mission_pages/shuttle/main/index.html
Toffe verhalen..?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:26 schreef Vanyel het volgende:
Soms heb je van die toffe verhalen die iedereen volledig mist he.
denk dat het een iPad geworden is...quote:
Uiteraardquote:
die staat er nu heel leuk!!quote:
grijnz was toeval maar wel erg leukquote:
Mooi geëdit.quote:
ow ja....... kijk uit voor ik Erik je edithistory laat nazoekenquote:
Als ie er is pas.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:23 schreef Nirak het volgende:
Moet je dan niet wat hysterischer posten hier, zo vanwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Wanneer heb je hem?
Gemener!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja....... kijk uit voor ik Erik je edithistory laat nazoeken
TNT bezorgt op zaterdag gewoon.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ie er is pas.
Als het goed is morgen. Of bezorgt TNT niet op zaterdag?
mij niet berschuldigen van editten als ik niets gedaan hebquote:
owww ik dacht dat je mij wilde beschuldigen van een edit !!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
TNT bezorgt op zaterdag gewoon.
[..]
mij niet berschuldigen van editten als ik niets gedaan heb
die lange baard doet het hem idd!!quote:
ik zie er de baard van sinterklaas is...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:39 schreef Vanyel het volgende:
Is dat een baard? Ik dacht meer zo'n haremsluierachtig ding.
Eetzequote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:09 schreef lezzer het volgende:
Bij nader inzien gaan we toch maar uit eten.
Schijnheilige heeft een baard, toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:39 schreef Vanyel het volgende:
Is dat een baard? Ik dacht meer zo'n haremsluierachtig ding.
Ludieke manier om te laten weten dat het goed ging.quote:
Koop een flyer. Succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:17 schreef lezzer het volgende:
Ik word steeds ontevredener nu ik me realiseer wat ik allemaal nog moet.
De oudste is eenkennig. De jongste en dus ook laatste erbij gekomen, dat is een allemansvriend. Als je hem aait ben je z'n vriendquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
En hoe kies je dan welke mag blijven en welke weg moet![]()
Salomon gij!
Erg is dat dan hèquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:54 schreef Vanyel het volgende:Komt er zometeen iemand eten (dat was ik vergeten, had me verheugd op een gadgetavond op de bank),
Ahhhquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef lezzer het volgende:
Nou, het is niet de eerste keer dat ik 'm zie in de super, want hij woont hier vlak in de buurt. Maar, ik heb nog altijd zo'n tieneridoolbeeld dan ineens. Ik schrik er dan zelf van
Woooh Anita, ik kan zo van jou genieta.quote:
Gewoon teruggeven aan de ober.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Wij gingen bij één of ander lunchding eten en toen kregen we biefstuk die zo lang ergens in had gelegen dat het draadjesvlees geworden was.
Nog nooit van gehoord...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:49 schreef lezzer het volgende:
Heeft iemand die film Affinity eigenlijk al gezien? Ik heb het boek wel gelezen.
Rauw of medium done?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:13 schreef Nirak het volgende:
[..]
Gewoon teruggeven aan de ober.
Ik kreeg laatst een hamburger die nog rauw was van binnen, die ging dus ook terug.
Als je een biefje besteld dan hiort die medium te zijn, tenzij je aangeeft dat je hem rauw of doorbakken wil. Nog beter is als ze het van te voren vragen
Stiekem met je flyer op de wc?quote:
Nou, we gaan 'm maar kijkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:49 schreef lezzer het volgende:
Heeft iemand die film Affinity eigenlijk al gezien? Ik heb het boek wel gelezen.
Bezoek de deur uit gewerktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Stiekem met je flyer op de wc?
Zie ik net die trailer van Elena Undone... Whooee, da's van dezelfde filmmaakster als Claire of the Moon
Doe maar effe brullen dan...quote:
quote:
Je bent wanhopig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |