Idd toen ik Stuco was, was het "DOOR" bericht het zelfde als "begrepen".quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
"Door" ken ik ook nog wel ja. Maar die heb ik voor het laatst in '92 gebruikt.
Yepquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:47 schreef Thaboel het volgende:
Schiet iets door van radio: Kvo bericht over. Kan dat kloppen?
In dat geval: Jup word nog gebruikt bij de kl en in de amo gebruikt voor radio procedures.quote:
That's a new for mequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In dat geval: Jup word nog gebruikt bij de kl en in de amo gebruikt voor radio procedures.
Zal straks ff thuis zoeken of ik me Ik radio procedures nog heb. Maar 'kvo bericht, over' heb ik nog door mn radio gehad bij de amo. Dus ik weet niet of het amo breed is maar in ons peloton werd het gebruikt.quote:
Gebruik ROGER als een bericht begrepen is en WILCO als ik ik mededeel dat ik een gegeven opdracht ga uitvoeren. Zoiso worden beiden volgens mij vrijwel altijd gevolgd door UIT, omdat het toch altijd wel om het einde van een bericht gaat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef leovanw het volgende:
WILCO betekent "Will Comply", eigenlijk het zelfde als "ROGER" in een radiobericht... correct me if I'm wrong...
Yepquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gebruik ROGER als een bericht begrepen is en WILCO als ik ik mededeel dat ik een gegeven opdracht ga uitvoeren. Zoiso worden beiden volgens mij vrijwel altijd gevolgd door UIT, omdat het toch altijd wel om het einde van een bericht gaat.
quote:
Kan. Wist het nl. niet zekerquote:
WILCO was geloof ik dat er gehoor gegeven word aan order en geen tegenbericht meer komt van dat gesprek.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef leovanw het volgende:
WILCO betekent "Will Comply", eigenlijk het zelfde als "ROGER" in een radiobericht... correct me if I'm wrong...
Wij ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw Leo, we moeten snel weer eens een bakkie doen
Prik maar een datumquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wij ookBier staat hier al koud
BBQ, whisky en sigaren bij ons!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan. Wist het nl. niet zeker
Op DT zeker wel. CDS v. Uhm (mijn oude Brigade Commandant) draagt hem ook nog. Btw Leo, we moeten snel weer eens een bakkie doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |