Het back en een back up.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik log in op de stream... Normaal staat er dan een "welcome" berichtje in de chat... Maar deze keer meteen de mededeling "The BB stream is back up"...
Ze weten daar dus al wat ik kom kijken!!!
Stream was ver voor de liveshow terug.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:26 schreef Tegan het volgende:
Gewoon voor en tijdens de liveshow geen stream?
sorry,quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:07 schreef galtfactory het volgende:
Deze BB USA. Wordt het nog een beetje goed bekeken i.v.g. de rest van de wereld?
Jah maar, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef Darklight het volgende:
Ze laten dus niet alles zien, ze spelen nu een spel dat ze bewaren voor de tv uitzendingen
ik heb inderdaad nog niet 1 spel gezien op streamquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef Darklight het volgende:
Ze laten dus niet alles zien, ze spelen nu een spel dat ze bewaren voor de tv uitzendingen
Ik zie Lawon nu een appel eten volgens mij dus hij en Kalia zijn Have'squote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:10 schreef Darklight het volgende:
Ze moesten iets eten? Ze hebben het over kotsen..
Jah terwijl ze het ook over eten hebben ze hadden het er over dat de sandwich wel mee viel..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dat moet een wild spel geweest zijn... Brendon zit zijn wonden te verzorgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |