quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoveel mensen.
En omg ik keek op de top 500 lijst en toen stond ik op #474![]()
Ik heb wiskunde A gehaald met een 7.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Informatica is ook met wiskunde enzo.
Ja, wiskunde B is meer vergelijkingen oplossen en erg veel algebra enzo. Maar ik spreek nu net iemand die informatica studeert aan de HBO en die zegt dat je wiskunde ook niet echt nodig hebt..quote:
Programeren? SQL-database's maken, C# coderen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
Informatica is gewoon met de computers werken enzo hoor, dus hoezo wiskunde?
Alsof je dat krijgt op de middelbare school.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Programeren? SQL-database's maken, C# coderen?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat moesten ze bij ons wel, hoorde ik van m'n vrienden.
Nee, alleen SQL, maar dat is absoluut geen wiskunde of programmeren te noemen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat moesten ze bij ons wel, hoorde ik van m'n vrienden.
Nee, nog niet. Maar op de uni wel met fourier-analyses enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
Nee, maar even serieus, ik neem aan dat je niet hoeft optimaliseren, of differentiaalrekening van pas komt, of van die zeik.
We hebben het niet over de universiteit man.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar op de uni wel met fourier-analyses enzo.
Bij ons moesten ze ook C# doen op de middelbare. En ze moesten het zelf uitzoeken hoorde ik, niks van de leraar te horen gekregen..quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, alleen SQL, maar dat is absoluut geen wiskunde of programmeren te noemen.
Ik wel in die ene zinquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
We hebben het niet over de universiteit man.
Hehequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
Ik ga niks met informatica doen hoorHeb het alleen maar gekozen omdat ik aardrijkskunde uit mijn pakket kon schoppen, en wilde geen examen in doen en je begon met de basis enzo, dus keuze was snel gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |