Verklaar u nader?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
lamme poten. Tevens het eerste en enige militaire feestje sinds mijn vijftiende dat ik geheel alcoholvrij ben doorgekomen
wel een raar idee, dat ik nooit meer tussen die opsmuk zal staan...
Der vader is met pensioen.quote:
Ik vond het alcohol-vrij gedeelte wat raarquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Der vader is met pensioen.
Maar SQ, je kunt altijd zelf nog in het leger gaan
Ik heb treinpechGisteren Utrecht-Dordrecht 2 uur over gedaan, door vertragingen en stroomstoring. En erachter gekomen dat de auto natuurlijk niet uit de garage kan als ik de pas heb
Dus straks even een tweede pas aanvragen voor als ik weer eens ergens vastzit... En nu anderhalve week werkzaamheden, waardoor ik via HS naar mn werk moet...
BB: Ze is werken vandaag. Dus geen alcohol door de weeks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik vond het alcohol-vrij gedeelte wat raar.
Anderhalve week met de auto. Het is nu toch vakantieperiode
.
En nog steeds staat het vol volgens mij hoor... en krijg geen km vergoeding voor als ik te lui ben om over te stappenquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik vond het alcohol-vrij gedeelte wat raar.
Anderhalve week met de auto. Het is nu toch vakantieperiode
.
Daar heb je RedBull/goedkope variant voorquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:56 schreef Inu het volgende:
[..]
En nog steeds staat het vol volgens mij hoor... en krijg geen km vergoeding voor als ik te lui ben om over te stappenEn er is maar een beperkt aantal parkeerplekken en ik val in slaap na mn werk
Ik eet liever gewoon hele suikerklontjes danquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:06 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Daar heb je RedBull/goedkope variant voor.
het is Inu, zie de pony!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef -moppie- het volgende:
Je moet iets aan je gebit laten doen FUFR!
Ik heb liever dat het vandaag vrijdag isquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt het gevoel alsof het maandag is
wel relaxed, want dan is het maar een kort weekje
Watjes zijn het! Poncho aan, laarzen aan en gas gevenquote:
nee voor slechte muziek zet ik wel de radio aanquote:
Dan voel je sowieso niks meer, behalve vaagheidquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:26 schreef FUFR het volgende:
psies 5 pillen extra in je nek en je voelt geen druppel!
ik ook, is allemaal om Marcel Mingers zakken te vullen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:30 schreef -moppie- het volgende:
Ik weiger gewoon om 69 euro pp neer te leggen om binnen te mogen.
Zeur niet, het was een skon fiske dit jaar. En groter dan 35k gaan ze niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:54 schreef FUFR het volgende:
Hetzelfde geldt ook voor Awakenings trouwens. wordt ook te groot om nog gezellie te zijn
eerst zien dan gleuven febbie, ik heb de beelden gezien, ik vind dat druks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef febster het volgende:
[..]
Zeur niet, het was een skon fiske dit jaar. En groter dan 35k gaan ze niet.
Heet? Of is het ook een SD ipv een micro of miniSD?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef FUFR het volgende:
GODNONDEJU, ik vond mijn nieuwe 16 GB SDcard voor mijn telefoon al zo goedkoop.
Das omdat ie SD heet en geen miniSD
ach zoek werk!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heet? Of is het ook een SD ipv een micro of miniSD?
In het laatste geval:
Ondanks de grote afstand die jij moest kijken dus?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:18 schreef FUFR het volgende:
en ik had idd micro moeten hebben, maar hij was zoooo goedkoop dat ik niet verder keek dan mijn nase lang was.
LoLquote:
weesp is verder weg dan die puntje van mijn neusquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ondanks de grote afstand die jij moest kijken dus?
als het weggewaaid was hoefde je het niet uit de tuin te halen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
LoL
Heb vanmorgen al diverse dingen uit de tuin kunnen halen die weggewaaid waren. Evi's huisje, het zwembad, mijn bnananplanten e.d. staan er gelukkig nog.
Weggewaaid van de plek waar het zich eerst bevondquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
als het weggewaaid was hoefde je het niet uit de tuin te halen.
+1quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
laat me raden, het wordt op de bank liggen
Nee, stofzuigen, dweilen, opruimen, en dan bankhangen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
laat me raden, het wordt op de bank liggen
het was een boom dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:20 schreef r8v2 het volgende:
Net tussen Boxtel en Oirschot lag er alweer een flinke tak over de helft van de weg. Alarmlichten aan, uitgestapt, maar ik had mezelf iets of wat overschat, de tak was wat groter dan gepland.
Dan maar eromheen.
Nee, het kwam van een boom. Ben blij dat ik er niet net onderdoor reed, dan had ik wel serieus schade gehadquote:
Nou nee. Want dat zat er al veel drama op de autoquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Een kras is natuurlijk ook al drama schade
Ben ik een wijf als ik dat ook wil?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef Inu het volgende:
Pff, wat een deprimerend weer is het ook... Ik wil echt alleen maar lekker thuis op de bank een zwijmelfilm kijken met een dekentje en een kopje warme chocomel
wijfquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef Inu het volgende:
Pff, wat een deprimerend weer is het ook... Ik wil echt alleen maar lekker thuis op de bank een zwijmelfilm kijken met een dekentje en een kopje warme chocomel
Kut, ik ben ook een wijfquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo eentje waarbij alles mis gaat, maar ze uiteindelijk toch bij elkaar komen
huilmonderquote:
Ben je op de camping?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:14 schreef FUFR het volgende:
Kut gelegen. Kut geslapen. Kut humeur.
daar past alleen dit bij. Tot later.
I can't get to sleep
I think about the implications
Of diving in too deep
And possibly the complications
Especially at night
I worry over situations
I know I'll be alright
Perhaps it's just imagination
Day after day it reappears
Night after night my heartbeat shows the fear
Ghosts appear and fade away
Alone between the sheets
Only brings exasperation
It's time to walk the streets
Smell the desperation
At least there's pretty lights
And though there's little variation
It nullifies the night from overkill
Come back another day
I can't get to sleep
I think about the implications
Of diving in too deep
And possibly the complications
Especially at night
I worry over situations
I know I'll be alright
It's just overkill
waarom vraag je dat nooit aan mij?quote:
zegt iemand die in Vaartbroek woontquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:36 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als je in Helmond woont ben je altijd op de camping.
Dat is deel 1.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
de een heeft een piemel de ander niet
Nooit van mijn leven!quote:
enormquote:
quote:Q: What do u do when your sitting in the dark and your tv starts to float?
A: You turn on the lights and shoot the black people.
Ja ik heb nog vakantie...in septemberquote:
Vakansie hebbenquote:
ik heb er net een verkocht. *mezelf een schouder klopje geeftquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:07 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb net in een Prius gezeten.
*NSplanner opstart
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik heb er net een verkocht. *mezelf een schouder klopje geeft
Wij hebben voortaan alleen nog maar de keuze tussen de Civic Hybride, de Auris Hybride, de Lexus Hybride en de Polo Bluemotion diesel...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:07 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb net in een Prius gezeten.
*NSplanner opstart
okayquote:
Ja..wel klein want ik was de Golf gewend...maar het is een mooie bak...en voor mijn budget kan ik er 1 nemen met echt alle opties + 17" velgen en hopelijk ook de bumperkit van VWquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:27 schreef -moppie- het volgende:
Die Polo's zijn er gewoon nu al teveel. Jammer want het is een leuke auto.
quote dan ook..verrekte amaranta actiesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was een reactie op moppie, maar jij moest weer zonodig voordringen
nee dan heb ik vakantie en moet Colt nog een dagquote:
Ik zou m'n ontslag indienenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij hebben voortaan alleen nog maar de keuze tussen de Civic Hybride, de Auris Hybride, de Lexus Hybride en de Polo Bluemotion diesel...
Wij hebben een V40 met echt alle opties + 17 belden en een spoilersetjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja..wel klein want ik was de Golf gewend...maar het is een mooie bak...en voor mijn budget kan ik er 1 nemen met echt alle opties + 17" velgen en hopelijk ook de bumperkit van VW![]()
binnenkort eens babbelen met de chef wanneer ik aan de beurt ben
En Derek Ogilvie flipt op hun zoonquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:47 schreef bleiblei het volgende:
Dit is echt te freaky.
Ik zet de TV aan, staat een voormalige baas van mij volgas fullscreen in beeld @ RTL4.
Ik schrok me kapot.
Pfff... Die stond er al 1 voor de deurquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:56 schreef r8v2 het volgende:
W8 maar totdat ik met m'n 244 aan kom rijden.
tja, als ik jou was zou ik zelfmoord plegen maarjaquote:
picsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij hebben een V40 met echt alle opties + 17 belden en een spoilersetje.
Al is die spoiler weer 1 van de opties, dus telt het eigenlijk niet.
Zelfs de man van de Beemd vond het een toffe bak.
Oeh! een 2004, dat zijn de laatste die gemaakt zijn. Oh wauw, ook nog een 2.0T Sports Edition.
mooiquote:
een half jaar geleden vloog je zelfquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:39 schreef -moppie- het volgende:
oeh, ik rook al een half jaar niet meer!
sjesus, was het gisteren al weer een half jaar geleden. de tijd vliegt
vergeet de kinderen niet....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mooi
ff poetsen, golden retriever erin en gaan
ik rond het afquote:
doe niet, want het is nu weer vrijdag en ik zal vanavond vast wel een keer naar boven moeten......quote:
dat is gisteren ook gelukt toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
doe niet, want het is nu weer vrijdag en ik zal vanavond vast wel een keer naar boven moeten......
dat doe je ook iedere dag...je begint wel iedere keer over SQ maar je kan het zelf ook goedquote:
Hoezo, ik heb gisteren wijn op en de keer ervoor was minstens een dikke week geleden. En daarbij ik was niet dronken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat doe je ook iedere dag...je begint wel iedere keer over SQ maar je kan het zelf ook goed
alcoholistquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb gisteren wijn op en de keer ervoor was minstens een dikke week geleden. En daarbij ik was niet dronken.
ik weet niet of mijn goudvissen hier wat aan hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef Inu het volgende:
Voor de huisdiereigenaren hier; dit ding is echt GEWELDIG!
http://www.kongcompany.co(...)g-zoomgroom-for-cats
[ afbeelding ]
Ze hebben hem ook in een hondenvorm en ik heb gewoon drie katten eraf geborsteld volgens mijEn ze spinde er keihard bij
er zitten helaas ook niet meer dagen in een weekend.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik drink ook echt maar 1 a 2 dagen per weekend hoor. Alleen laat ik de opmerkingen gewoon over me heen komen
neuh...4quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
daarom. Maar hier wordt nog wel eens gedaan alsof ik 5 dagen per week laveloos over de bank hang![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
daarom. Maar hier wordt nog wel eens gedaan alsof ik 5 dagen per week laveloos over de bank hang![]()
van de bank valt.
ik ben nu een tijdje stabiel...niet heel fanatiek bezigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben je trouwens nog steeds aan het afvallen?![]()
Of mag ik dat niet vragen?!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
daarom. Maar hier wordt nog wel eens gedaan alsof ik 5 dagen per week laveloos over de bank hang voor de bank lig![]()
Goed bezig!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben nu een tijdje stabiel...niet heel fanatiek bezig
2x per week sporten voordat ik ga werken (er is een sportruimte in het pand waar we nu zitten).
Heb nu wel de fiets al klaarstaan, ga zo weer een uurtje of 2 op pad
fijn he, die paar zekerheden die je hebt in je leven...je gaat dood, je wordt altijd afgezeken in dit topicquote:
Ik doe keilief tegen je!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fijn he, die paar zekerheden die je hebt in je leven...je gaat dood, je wordt altijd afgezeken in dit topic
je doet normaal...maar voor jouw doen is dat idd keilief iddquote:
*hinderlaag opzet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:56 schreef ArTiC het volgende:
denk dat ik zo een tour de fok doe...langs het Eindhovensch kanaal naar eindje centrum (dus onderweg zwaaien naar bb en SQ), dan via Vaartbroek (hai r8) naar Son & Breugel (oppassen voor een overstekende Juup met zijn rollator) en dan terug via Lieshout (langs de Bavaria af....voor alle zuipneuzen)
Veldhoven is me net wat te verquote:
vette meukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:09 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb zin in friet!![]()
Colt we eten friet vanavond
zin in... mag aan het begin van de vakantie!quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:57 schreef Inu het volgende:
We hebben de keuken een likje verf gegevenHijs tof
![]()
Als het droog is nog wat plankjes op 1 muur voor de kookboeken en dan gaat J. het aanrechtblad nog wat verlengen, voor het koffiezetapparaat en het tosti-ijzer en dan is het weer helemaal mooiHet ziet er nu ook ineens veel minder woningbouw uit
Niet per se over de bank.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Best wel ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik word altijd een beetje droevig van restaurants waar je extra moet betalen voor mayo bij de friet
om McDonalds nou een restaurant te noemen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik word altijd een beetje droevig van restaurants waar je extra moet betalen voor mayo bij de friet
hier ook:quote:
je verdiende loon als je naar die kutmuziek gaat luisterenquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:49 schreef FUFR het volgende:
Ik vind dat helemaal niks zoon keuken rolhouder .
Veel te licht
Wat een rommeltje.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:19 schreef Inu het volgende:
Net ff foto's gemaakt voor die mama, dus ze kunnen ook wel hier geshowd worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die linker muur komt dus nog een extra stukje blad (gewoon wit of blank hout waarschijnlijk) en deze plankjes voor de kookboeken:
[ afbeelding ]
niet iedereen krijgt een prachtige ruim opgezette nieuwbouwwoning van de wbvquote:Op zondag 17 juli 2011 14:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een rommeltje.
En een kattenbak in de keuken
familiebak ziet er goed uit...kwam vrijdag door jullie straat gefietst dus ik heb em zo'n 0,8 sec zien staanquote:Op zondag 17 juli 2011 15:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
niet iedereen krijgt een prachtige ruim opgezette nieuwbouwwoning van de wbv.
Ik vind het iig. wel een toffe keuken zo.
En omdat het aanrechtblad zo kort is staat het altijd volquote:Op zondag 17 juli 2011 15:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind het iig. wel een toffe keuken zo.
Ja, het is iets meer richting lavendel in het echtquote:Op zondag 17 juli 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het ook loik! Al had ik persoonlijk een paar druppels kleur door het grijs gemengd om het iets minder grijs te maken
Ja, extra kastjes zou ook geweldig zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 17:12 schreef -moppie- het volgende:
Stomme Robbie W. Moet voedselvergiftiging oplopen zodat het nog niet zeker is of ze morgen wel in de Arena zullen staan! Boehoe
Leuk Inu! Ik zou alleen je aanrecht niet zo vol zetten met dingetjes dus ik snap het stukkie eraan goed!
Alsof dat wat met de rommel te maken heeftquote:Op zondag 17 juli 2011 15:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Inderdaad, met weinig ruimte en een oude afgeleefde keuken oogt iets al snel rommeligquote:Op zondag 17 juli 2011 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof dat wat met de rommel te maken heeft
Wat jij wilquote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Inderdaad, met weinig ruimte en een oude afgeleefde keuken oogt iets al snel rommelig.
De keuken is iig. niet smerig en het is ook niet alsof het hele aanrecht vol vuile afwas staat.
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:18 schreef r8v2 het volgende:
Fijn, het halve weekend koppijn hebben.
Update: In Stockholm is het zonnig met een graadje of 20. Hier? 14 graden, met regen.
je weets ook dat als je aanrechtblad verlengd wordt je dat ook weer onmeunig vol gaat stompen.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:42 schreef Inu het volgende:
Shit, ik ben ziekKeelpijn, moe, duizelig... Begon vrijdag al een beetje, maar het weekend heeft niet geholpen... Maar even trachitol gehaald om de dag door te komen en hopelijk wordt het niet zoveel erger
Oh, en vies is onze keuken idd nietMaar ruimtegebrek is er zeker helaas... De glazen staan ook al ergens anders in de huiskamer.. En wij doen altijd een hele zak kattenbakkorrels per week in de bak, dus je ruikt hem gelukkig nooit
Vind ik zo smerig, van die huizen waar je meteen die kattenbak ruikt
ik heeeeeeb hier een hand met een vingeeeeerquote:Op maandag 18 juli 2011 10:10 schreef r8v2 het volgende:
.
Ik had met duitse ex afgesproken om samen perencider te gaan halen in Travemünde een keer. Kon ik er tenminste weer een keer zien enzo. Krijg ik net een smsje of ik even het adres van die toko door wil sms-en omdat ze toevallig toch al in de buurt is.
Mijn roadtrip, wat doe je.
dan moet je de volgende keer gewoon vragen of ze met je wil roadtrippen!quote:Op maandag 18 juli 2011 10:14 schreef r8v2 het volgende:
Gewoon, dat mensen niet snappen dat dat voor mij echt keitof is. Die perencider interesseert me dan vrij weinig zeg maar.
Kutwereld.
Waarschijnlijk wel ja, maar dan hebben we iig weer ruimte om wat te snijden als die mega tosti-grill een stukkie opschuiftquote:Op maandag 18 juli 2011 10:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
je weets ook dat als je aanrechtblad verlengd wordt je dat ook weer onmeunig vol gaat stompen.
Daar kun je niets aan doen, das vrouw eigen.
en beterschaps!
sms ze dan. ga er heen, doe een etentje en rij terug, zo ver is het nietquote:Op maandag 18 juli 2011 10:14 schreef r8v2 het volgende:
Gewoon, dat mensen niet snappen dat dat voor mij echt keitof is. Die perencider interesseert me dan vrij weinig zeg maar.
Kutwereld.
ah in dat koffer weet ik nog een leuke vrijgezel voor je.quote:
Nee bedanktquote:Op maandag 18 juli 2011 10:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah in dat koffer weet ik nog een leuke vrijgezel voor je.
Nog niet geheel uit de kast overigens
mmm...misschien ook niet helemaal je typequote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 10:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
je weets ook dat als je aanrechtblad verlengd wordt je dat ook weer onmeunig vol gaat stompen.
Daar kun je niets aan doen, das vrouw eigen.
en beterschaps!
Alle "boybands" vind ik gaylike. Maar soms komt er wel wat goeds uit voort, kijk naar Robbie Williams. Zonder RW is TakeShit helemaal niets, die gast is gewoon goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
take that heb ik nooit leuk gevonden, maar dat komt door m'n nichtje denk ik. Die was iets te fanatiek fan
De vergelijking met Gordon vind ik erg overdreven aangezien ik Gordon spuuglelijk vindt. Ik vind RW ook maar een eng mannetje zeg maar, maar als muzikant vind ik hem soms best wel goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:10 schreef FUFR het volgende:
ik snap echt niet hoe vrouwen een natte la kunnen krijgen van die RW.
Zo knap issie niet, hij staat onder de plekplaatjes, heeft een ordinaire smoel en zo geweldig kan ie ook weer niet zingen.
Zelfs Gordon is knapper
Alles zit tegen bij jou, arme r8v2quote:Op maandag 18 juli 2011 11:05 schreef r8v2 het volgende:
Heerlijk, ook nog een half ontstoken bakkes.
Ja, het is niet echt een topdagquote:Op maandag 18 juli 2011 11:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alles zit tegen bij jou, arme r8v2 [ afbeelding ]
zie m liever dan jouquote:Op maandag 18 juli 2011 11:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
De vergelijking met Gordon vind ik erg overdreven aangezien ik Gordon spuuglelijk vindt. Ik vind RW ook maar een eng mannetje zeg maar, maar als muzikant vind ik hem soms best wel goed.
bluf!quote:Op maandag 18 juli 2011 12:28 schreef Inu het volgende:
Onze uitzendkracht heeft zichzelf op Linkedin Project assistant genoemd van het projectJa, ze assisteert idd, maar ze is geen projectassistent...
Ik denk dat ik baas van de TV word op Linkedin
Kinderen voor kinderenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:28 schreef Inu het volgende:
Onze uitzendkracht heeft zichzelf op Linkedin Project assistant genoemd van het projectJa, ze assisteert idd, maar ze is geen projectassistent...
Ik denk dat ik baas van de TV word op Linkedin
of ben je de oorzaak?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
zwaar weer bij philips... Bezuinigingen vooral in IT en huisvesting. Algehele vacaturestop bij IT, alle slagroom van de taart af.
Was ik toch wel net op tijd binnen, overigens
Ja, anderhalf miljoen verlies oid hoorde ik vanochtendquote:Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
zwaar weer bij philips... Bezuinigingen vooral in IT en huisvesting. Algehele vacaturestop bij IT, alle slagroom van de taart af.
Was ik toch wel net op tijd binnen, overigens
maak er maar miljard vanquote:Op maandag 18 juli 2011 14:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, anderhalf miljoen verlies oid hoorde ik vanochtend
Stuur alle ITers maar deze kant op, wij hebben te weinig
met die terugroep actie hebben ze ook een paar miljoen verloren.quote:
Nenya, poes, is dupe geworden van een scheidingquote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef r8v2 het volgende:
Ik moet niet in het kattenfoto-topic kijken want dan wil ik ook weer een nieuwe.
bij philips liggen ze niet wakker van anderhalf miljoen hoor. Het is overigens ook wat scheve beeldvorming want ze moeten eenmalig 1,4 miljard afboeken. Dwz volgend jaar zouden ze in dezelfde situatie ineens 100 miljoen winst maken. Wat trouwens wel wat weinig is met dik 5 miljard omzetquote:Op maandag 18 juli 2011 14:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, anderhalf miljoen verlies oid hoorde ik vanochtend
Stuur alle ITers maar deze kant op, wij hebben te weinig
Gewoon meehelpen en zeggen dat jij net een contract voor onbepaalde tijd en 2x modaal hebt gekregenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
de grote angstzaaierij is hier iig flink losgebarsten
Ik denk dat meeste toko's (tenzij op koopavond) zo rond 18:00 uur dicht zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef WooZ het volgende:
Weet iemand toko's in Eindhoven die tot in de ochtend open zijn op een zaterdagavond? En kom je daar nog in na 4u bv?
Aan de mathildelaan zit zo'n toko...pliesebureau.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef WooZ het volgende:
Weet iemand toko's in Eindhoven die tot in de ochtend open zijn op een zaterdagavond? En kom je daar nog in na 4u bv?
ja, maar die veranderen elke 2 jaar van naam dus ik zou ze niet kunnen benoemenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef WooZ het volgende:
tof! Maar moet de schuur dan niet verplaatst worden ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:35 schreef bleiblei het volgende:
Volgens mij heeft Eindhoven geen vergunningen voor Horeca na 4en.
We zijn trouwens rond!.
Stuk grond acter onze tuin komt erbij.
Nog best duur geintje, maar daar gaan we veel plezier van hebben komende jaren hoop ik.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:34 schreef Inu het volgende:
Oh, BB, bij Keck & Lisa in Utrecht kun je een heel groot Lego-hoofd kopen
quote:
had je een flat moeten bouwen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo, dat is aardig wat. Zo groot was onze kavel op de hoogstraat.
een grote tuin is wel makkelijk, zeker als die hond komt logeren, kan ie zich ook omdraaien in de tuinquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:35 schreef bleiblei het volgende:
Nope 1/3de.
Maar de tuin wordt nu wel ruim een keer zo groot.
Die mensen hadden dan ook wel een mega lapquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:35 schreef bleiblei het volgende:
Nope 1/3de.
Maar de tuin wordt nu wel ruim een keer zo groot.
Ketter!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Die mensen hadden dan ook wel een mega lap
Zit ik daar, op mn balkonnetjeMaar wel een mooi balkonnetje met tomatenplanten, appelboompje, aardbeitjes en lampionnetjes
Oh, en onze rucola is nu een hangplant geworden
Er komen een soort van peultjes aan, dus we kunnen ze doorkweken
Juist wel, anders krijg je nooit meer rucolaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ketter!
zo ga je niet met rucola om!
(fufr heeft tegenwoordig iemand die het voor hem kweekt)
grote tuinen zijn veel werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |