Dankje.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef Oognip het volgende:
Wat een mooi beestje, ze lijkt op mijn Pingoo
Hopelijk vindt Nenya snel een nieuw huisje!
wat ben jij lief voor dieren zeg
Ja, ze gaat netjes naar de bak.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef Soohr het volgende:
Wat een lief beestje.
- Is ze al gewend aan buiten zijn?
- Gaat ze netjes naar de kattenbak?
Mocht ik de poes in huis nemen dan zal er geen sprake van een teruggave zijn,quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef ElisaB het volgende:
Bestaat de kans niet dat je vriendin straks weer een huis heeft en Nenya gewoon mee kan?
Nee, tenminste, het kan nog een hele tijd duren voordat zij weer een vaste plek heeft om te wonen. We hebben het dan over een periode van 1 jaar of langer.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef ElisaB het volgende:
Bestaat de kans niet dat je vriendin straks weer een huis heeft en Nenya gewoon mee kan?
Ik had het ook niet over of tegen jou hoor. Meer als 'eventuele mogelijkheid' voor je weet nietquote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef Soohr het volgende:
Mocht ik de poes in huis nemen dan zal er geen sprake van een teruggave zijn,
we blijven niet zeulen met zo'n beestje.
Helder. Moeilijke beslissing, maar als het zo lang gaat duren, dan is het inderdaad waarschijnlijk beter om naar een nieuw dakje uit te zienquote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, tenminste, het kan nog een hele tijd duren voordat zij weer een vaste plek heeft om te wonen. We hebben het dan over een periode van 1 jaar of langer.
Na lang en goed overleg heeft zij besloten dat de katten beter af zijn als ze herplaatst worden.
Nenya gaat niet terug. Zij krijgt een definitief nieuw huis. Juist om de reden die jij aangeeft.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef Soohr het volgende:
[..]
Mocht ik de poes in huis nemen dan zal er geen sprake van een teruggave zijn,
we blijven niet zeulen met zo'n beestje.
maargoed, ik moet het eerst even overleggen thuis.
Wil ik het mijn huidge kat wel aandoen om verplicht samen te leven met een poes.
Waar woont Nenya nu? kan ze tegen autorijden?
Dat had ik door,quote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over of tegen jou hoor. Meer als 'eventuele mogelijkheid' voor je weet niet
Vind het ook wel lief dat je er aan denkt, en die mogelijkheid is ook wel ter sprake gekomen, maar is gewoon niet handig, en ook niet het beste voor Nenya.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over of tegen jou hoor. Meer als 'eventuele mogelijkheid' voor je weet niet
Ja, het is ook allemaal heel rot verlopen, als ik eerlijk ben. Nenya is een schat van een poes, maar ik kan d'r gewoon niet houden.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef ElisaB het volgende:
Helder. Moeilijke beslissing, maar als het zo lang gaat duren, dan is het inderdaad waarschijnlijk beter om naar een nieuw dakje uit te zien
Ja! Wij roepen wel eens gekscherend tegen mekaar dat niemand iets van ons wil hebben (Indy al 3 maanden in de opvang, huis al bijna 1 jaar te koop) maar misschien zit er verandering in.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef Cat22 het volgende:
Wat zou het mooi zijn als Nenya al zo snel een huisje vindt.![]()
Het lijkt me echt een perfecte knuffelkroelpoes.
Hier is met 3 eigen katten en nu moeder+5 kittens (opvangertjes) helaas geen plek.
Stiekem deed je dat nu ook he?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef Sant. het volgende:
Normaal reply ik standaard met: kutkat, verzuipen die hap! Ze mag bij mij wonen, in een emmer water!
Maar dat doe ik nu niet. succes
Nou, je hebt je verandering.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Wij roepen wel eens gekscherend tegen mekaar dat niemand iets van ons wil hebben (Indy al 3 maanden in de opvang, huis al bijna 1 jaar te koop) maar misschien zit er verandering in.
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:08 schreef Soohr het volgende:
[..]
Nou, je hebt je verandering.
Ik heb even met het thuisfront gebeld en neem met alle plezier Nenya in huis.
De situatie waar ze in terecht komt: een huis met ruime woonkamer en keuken, een tuin van 7 bij 8 waar met schuttingen eromheen en een rooie kater van 6 jaar oud.
Hier zat ook even mijn bedenking of die rooie het aankan, maar aangezien dat ook 1 groot knuffelbeest is die graag vriendjes met andere katten is (met wisselend succes) komt dat vast goed.
Wel zal ze moeten wennen aan kinderen.
Ik ben echt super blij!quote:
Daar gok ik ook op, en anders kan ze de oplossing van mijn rooie kater volgens,quote:Op maandag 18 juli 2011 15:15 schreef Lonaa het volgende:
Wat fantastisch!!!
Dat helemaal goed vinden. Ik ben er van overtuigd (en haar eigenaar ook) dat kinderen absoluut geen probleem moeten vormen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |