Datquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:46 schreef mergbot het volgende:
Wil je een browser maken of een browsergame zoals de tt doet vermoeden?
Begin maar eens met op papier te zetten wat je wil maken en waarmee je je wil onderscheiden.
dan mag je dat eerst gaan leren totdat je het helemaal in de vingers hebtquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:53 schreef jelmer130 het volgende:
ik ken aleen niemand die die talen kan
Zoals eerder gezegd php & sql, maar daarvoor zal je eerst html moeten leren.quote:
en Engels. En als je met anderen gaat samenwerken ook Nederlands.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd php & sql, maar daarvoor zal je eerst html moeten leren.
www.spellenmaker.nlquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:58 schreef jelmer130 het volgende:
ja als ik dat heb geleerd waar moet ik dan een spel maken
dan is de topic al lang gesloten denk ik
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:44 schreef StateOfMind het volgende:
Dus TS wil zelf een browser of een game maken, maar hij kan het niet en hij weet ook niet hoe en hij heeft ook geen budget om het te laten doen.
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:22 schreef Maestro16 het volgende:
Van mij verdient die faggot een slotje.
klick & playquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:50 schreef jelmer130 het volgende:
is er ook een gratis programa om een spel te maken
Kladblok.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:50 schreef jelmer130 het volgende:
is er ook een gratis programa om een spel te maken
Je eigen browsergame maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:05 schreef jelmer130 het volgende:
wat niet
en heb je link van die talen
google.comquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef jelmer130 het volgende:
maar heefd iemand een link van waar je die talen kan leren
http://www.loi.nl/cursuss(...)nederlands/index.htmquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef jelmer130 het volgende:
maar heefd iemand een link van waar je die talen kan leren
Jij hebt farmville toch gemaakt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:01 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Doe maar TS, ik heb het ook gedaan en het is echt niet zo moeilijk.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:01 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Doe maar TS, ik heb het ook gedaan en het is echt niet zo moeilijk.
Hij denkt dat TS een programmeertaal isquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:16 schreef jelmer130 het volgende:
TS dat is
waar kan ik het leren al vast bedankt
Hij heeft TS en FIPO geleerd en daarna heeft hij het spel 'Farmville' kunnen makenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef jelmer130 het volgende:
wat bedoel je met jij hebt farmville toch gemaakt?
dat gaat niet lukken met TS, heb je minstens OP en Slotje! voor nodig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:35 schreef jelmer130 het volgende:
moet je dat ook leren voor een spel zoals www.grepolis.nl en zo ja waar
Onder andere. Ook Runescape heb ik geprogrammeerd. En dat allemaal met Windows Movie Maker. En een beetje TS, Fipo, LaPo en SloT.quote:
KingsAge is dik na-geaapt van TribalWars.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef jelmer130 het volgende:
zo iets als www.grepolis.nl www.kingsage.nl enz.
Samenvatting? Ja hoor,quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:07 schreef jelmer130 het volgende:
kunnen jullie het samenvaten in bericht
Is goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef jelmer130 het volgende:
kan iemand alles even samenvaten
met een paar tips en links
Ik zal het in een plaatje samenvatten:quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef jelmer130 het volgende:
kan iemand alles even samenvaten
met een paar tips en links
Oh. Oh ja.quote:
Maar ik denk dat je aardig wat syntax errors gaat krijgen.quote:
Alles.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef jelmer130 het volgende:
ik heb gehoord dat je
html
moet kunnen en nog meer
maar wat
zijn deze talen genoegquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef mschol het volgende:
stap 1: html & CSS
stap 2: php of asp
stap 3: SQL
daarna kan je proberen wat te maken..
bewerken gaat gewoon in notepad of notepad++ of b.v. dreamweaver. in code view wel te verstaan (en niet gaan klungelen met de WYSIWYG interface)
tips: doe het vooral niet...
Je hebt er wel iets aan hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:32 schreef jelmer130 het volgende:
maar ik wil duidelijk hijd
want anders heb ik dat geleerd en dan heb ik er niks aan
Voor een heel simpel spelletje wel.quote:
hohohoquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:45 schreef Starm het volgende:
[..]
Voor een heel simpel spelletje wel.
Je moet je site ook nog ergens hosten, dat gaat vrij duur worden
Pech begin nou eerst maar met een simpel spel of website.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:46 schreef jelmer130 het volgende:
[..]
hohoho
ik wil een spel zoals www.grepolis.nl
dat is geen simpel spel
Je moet eerst klein beginnen, faggot.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:46 schreef jelmer130 het volgende:
[..]
hohoho
ik wil een spel zoals www.grepolis.nl
dat is geen simpel spel
ja dat weet ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:50 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je moet eerst klein beginnen, faggot.
Voor een browser game heb je heel veel kennis nodig van PHP SQL en HTML(Daar zit CSS inbegrepen als je het er een beetje nice wil uit laten zien).
Games als TribalWars zijn niet in een dag gemaakt. Waarschijnlijker Maanden zo niet Jaren, en de ontwikkelaars zijn dan ook al jaren volledig bekend met de talen.
Maak als eerste een eigen Gastenboek een keer. Zo'n script in nogal goedkoop.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:52 schreef jelmer130 het volgende:
[..]
ja dat weet ik
ik ben nu bezig met html
en om te oefenen gebruik ik mijn site
Wat is nou een moppensite zonder moppenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:45 schreef jelmer130 het volgende:
als je van moppen houd kijk dan even op www.leukmoppen.webklik.nl
De inhoud is wel ok.( al haat ik moppen )quote:
onzin, die site is echt heel erg mooi. en de moppen zijn ook ijzersterk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:56 schreef Starm het volgende:
[..]
De inhoud is wel ok.( al haat ik moppen )
De uitstraling niet, als eerste je domeinnaam die komt goedkoop over, als tweede je lay out, maak een mooi header en maak een beter menu.
Zet het uit je hoofd tot ná je studie informatica.quote:
nou bedanktquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
onzin, die site is echt heel erg mooi. en de moppen zijn ook ijzersterk.
Oke,quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:00 schreef jelmer130 het volgende:
oke
het hoefd niet te lukken
maar ik wil wat ervaring op loppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |