SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Flaming hot
Boze mailtjes? Naar wie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:24 schreef gianni61 het volgende:
navond.
ff afkoelen, net 1,5 uur aan de telefoon gehangen en boze mailtjes gestuurd.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Protip voor Jan: In de 5 weken dat ik weg ben, ga naar het maskerwinkeltje en koop het leeg voor me.Gr gr.
mensen die mij proberen te commanderen en vervolgens zelf hun zaakjes niet op orde hebben.quote:
Wat stond daar dan? (evt. DM)quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
Moderators en topics.
Dat is.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die mij proberen te commanderen en vervolgens zelf hun zaakjes niet op orde hebben.
daarna 1,5 bellen, om te proberen die mensen een hak te zetten
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Of moderators echt een keer in de week een topic mochten openen
Nee nu heb ik dat de hele avond in mijn hoofdquote:
Beatlesssss.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ok. Dan ben ik het toch met je eens over The Beatles
Ik ben momenteel Here Cums the Sun aan het lerenquote:
Hallonquote:
Vrouwen en hun gedachtegang over seksquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ew Here Cums the Sun, wtf man alles bahhhh.
De zon is heetquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ew Here Cums the Sun, wtf man alles bahhhh.
Jongemanquote:
Seks is vies.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Vrouwen en hun gedachtegang over seks
Chili saus ook.quote:
Wat doe je nou enthousiast.quote:[..]
Jongeman![]()
![]()
![]()
Ben je serieus? In dat geval:quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oh my god, waarom denkt iedereen dat ik troll, verdomme.
Vraag het aan Jan.
Wat heeft Jan ermee te maken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oh my god, waarom denkt iedereen dat ik troll, verdomme.
Vraag het aan Jan.
Wattquote:
Heb jij seks?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben je serieus? In dat geval:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10x10 blokje emo.gif's
Nogmaals: Vraag het Jan.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben viesss dus ze wil seks met me, daarom![]()
quote:
Svquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wel zin in een perenijsje
Wat?!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben viesss dus ze wil seks met me, daarom![]()
Die heb ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wel zin in een perenijsje
Je eigen topics promotenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pastafarianisme, dé nieuwe religie.
Ja ik zag hem alquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Trouwens onze Rinus is doorgebroken in de USA
Zanger Rinus slaat aan in de VS
Het is Trollscience.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja chillen in mn bed, tot morgen weer.![]()
En trollscience je hoeft niet elke minuut te posten en te vragen of dit topic dood is. Het is minder druk dan in het begin ja. Oke daag, slaaplekker allemaal.
Ik vond je een toffe user maar begin nu wel te twijfelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, het is hetzelfde als mensen die Levi schrijven terwijl het Levy is
Wat is dit nu!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vond je een toffe user maar begin nu wel te twijfelen.
Wat deed ik dan net?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je gaat toch niet om een hoofdletter zeiken.
Trustenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben ook naar bed, trusten iedereen
Aaaw, ben je van je plekje verstoten?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In nachtbagger is een nieuwe faal lapohunter opgestaan
schuif je hoofd eens richting msnquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In nachtbagger is een nieuwe faal lapohunter opgestaan
Ik had gisteren een lapo hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Aaaw, ben je van je plekje verstoten?
Vooruit, wacht enkele secondequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
schuif je hoofd eens richting msn
Die lapo heb je toch wel aan mij opgedragen, hm? Als je grote voorbeeld zijnde?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had gisteren een lapo hoorzoals ik in het topic voorspelde
Euhm niet helemaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die lapo heb je toch wel aan mij opgedragen, hm? Als je grote voorbeeld zijnde?
ik kijk heul nie zuur..quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hooi Gianni
Je kijkt eau seau zuur
Oh natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dochter van Ragnhild Toralfsdóttir en Torkil Barfrost
Top voor zover mogelijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik las kinderliefde
Hoe gaat het?
I guess we'll never knowquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je dit niet wist, hoe had je dan verder kunnen leven.
wel oke, nu pauze op stagequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Top voor zover mogelijken daar?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan kunnen we daarna elke dag samen feesten
bawquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet verslagen maken die ik als herkansing in moet leveren en de 24e al weg.
Speciaal voor jou deze dan:quote:
Ziet er homofiel uitquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
xxx voor cosmo vanaf werk nu ga ik weer
Ik deel je pijn, de vakantie is pas net begonnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:23 schreef Flippiee het volgende:
VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vieze hoerquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
vriendje van zo'n tennissletje
gaan waar menig man al geweest isquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
kost een beetje, pijpt een berg
dierenpark emmen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
gaan waar menig man al geweest is
Ik schoon mijn iTunes op, gwn alle albums bijwerken dit datquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik deel je pijn, de vakantie is pas net begonnen.
Ik ben er er nu wel. De beste nummers van Justice zijn toch wel Civilization, Phantom Part I, II. D.A.N.C.E DVNO en Newjack voor de funk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:28 schreef Flippiee het volgende:
Freezen ben je er nog? Weet je nog leuke nummers van Justice, ik heb er nu maar 4
Jij nog tips voor mij? Je weet wel wat ik ongeveer leuk vind. Misschien iets nieuws voor mij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik schoon mijn iTunes op, gwn alle albums bijwerken dit datik denk dat mijn muziek aan het eind van de vakantie compleet is
Straks pretty little liars downloaden
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG BEN ZO BLIJ MORGEN LAATSTE DAG STAGE WOEIIII
I just wanna use your love, toniiighhhttttquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We built this city on rock and rolllll
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We built this city on rock and rolllll
dat hoop ik ook altijd tegen te komen. helaas tot nu toe nog zonder succesquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha nice, ik was aan het kijken in oude kaarten (ja die bewaar ik meestal) en toen vond ik er 15 euro innice nice.
Toeter toeter toeter toeter!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen komt Zanger Rinus op SlamFM
Een hit in amerikaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Een hit in amerika
http://www.telegraaf.nl/f(...)merika__.html?p=28,1Wat een baas is het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga niet doen alsof die 4chan is...quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Hatsekiedee het volgende:
Het zou zo moeten zijn dat mensen eerst 100 posts buiten ONZ moeten maken, voordat ze hier mogen posten. Dit zou de stortvloed van newbies en kuttopics,doen verminderen.
ONZ is echt geen zak meer aan nuZou er soms sprake kunnen fijn van het fenomeen "summerfags" ?
ik weet niet waar jou bed slaaptquote:
why the sad face?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:39 schreef Creeg het volgende:
Omdat ik weer kan FOK!'ken en dus nu weer verslaafd raak, en ik eigenlijk nog veel te moe ben, maar ik niet verder kan slapen OMDAT ZE GODVERDOMME AAN HET WERK ZIJN BUITEN, EN OPRUIMEN OP DE WEG, EN MAKEN VAN EEN PAALTJE, EN MAKEN VAN LATAARNPAAL, EN VUILNISOPRUIMEN![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is het ook rustig in Amsterdam. ik denk dat je in een verkeerd deel van de stad woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:39 schreef Creeg het volgende:
Omdat ik weer kan FOK!'ken en dus nu weer verslaafd raak, en ik eigenlijk nog veel te moe ben, maar ik niet verder kan slapen OMDAT ZE GODVERDOMME AAN HET WERK ZIJN BUITEN, EN OPRUIMEN OP DE WEG, EN MAKEN VAN EEN PAALTJE, EN MAKEN VAN LATAARNPAAL, EN VUILNISOPRUIMEN![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar woon je in amsterdam dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
meeten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
We wonen allemaal bij jou om de hoek
Vlak bij stationquote:
Centraal stationooquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik woon ook vlakbij een station, bij welke woon jij?
Helemaal gelijk deze man.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik woon vlak bij alle stations in Amsterdam want Amsterdam is maar een klein boerengat
Mijn vader: "Ze moeten hier de lantaarns dag en nacht aanhouden."quote:
Beetje racistisch hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn vader: "Ze moeten hier de lantaarns dag en nacht aanhouden."
beetje terecht ook wel..quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat maakt het er nu niet beter op eigenlijk.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor, moet een hoop doen vandaag......
Fijne vakantie alvast Dralion![]()
Boom boom boomquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:29 schreef FreezePop het volgende:
Tam bo li do say de mayo eeeeh jambo jambo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |