abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:00:13 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99424922
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:00:28 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99424931
}) .
Niet meer actief op Fok!
pi_99424960
:z :z :z\

Als je echt een Jagar gedaan had Vik, was de pizza zelf gemaakt met verse ingrediënten...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99424970
:D

Ik wou dat ik een Jagar was, dan ging ik binnen zeer afzienbare tijd kamperen met mijn vriendje! *O*
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:02:35 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99425017
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:01 schreef Ewelina het volgende:
:z :z :z\

Als je echt een Jagar gedaan had Vik, was de pizza zelf gemaakt met verse ingrediënten...
Dat heb ik vorige week al gedaan :P. Dit is ook even een noodoplossing, want ik had gewoon falafel willen eten. Ik ben allang blij dat het geen friet geworden is.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:03:23 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99425053
Die falafelpan is echt ontzettend aangebrand trouwens :X. Vraag me af hoe ik dat weer schoon ga krijgen. Nu warm water met een sopje erin staan.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:04:16 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99425089
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat heb ik vorige week al gedaan :P. Dit is ook even een noodoplossing, want ik had gewoon falafel willen eten. Ik ben allang blij dat het geen friet geworden is.
Zo ongezond is friet nou ook weer niet. Als het goed gebakken is tenminste. De mayonaise daarentegen.... Als valt dat eigenlijk ook wel mee. :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:04:50 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99425117
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Die falafelpan is echt ontzettend aangebrand trouwens :X. Vraag me af hoe ik dat weer schoon ga krijgen. Nu warm water met een sopje erin staan.
Het sopje kort opkoken en dan de borstel erdoorheen. Of met soda.
pi_99425140
Vik, Vik, ik heb 'jouw' Turkse tortilla's gemaakt! Ik vond lekker, maar scherpe shit. Mijn vriend was echt fan, hij vond het enorm smullen ;)

Daarmee is mijn lijstje:
O: halfvolle kwark met halve banaan, blauwe bessen en havermout
T: boterham appelstroop
L: dubbele boterham pindakaas
T: koekje bij de thee
T: nectarine
T: boterham pindakaas
D: 2 tortilla's met gehakt, paprika, ui en 1 extra toegevoegde courgette met yoghurt-sausje en ijsbergsla
pi_99425158
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Soda!

Spuit elf!
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:07:08 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99425207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:05 schreef anna82 het volgende:
Vik, Vik, ik heb 'jouw' Turkse tortilla's gemaakt! Ik vond lekker, maar scherpe shit. Mijn vriend was echt fan, hij vond het enorm smullen ;)

Daarmee is mijn lijstje:
O: halfvolle kwark met halve banaan, blauwe bessen en havermout
T: boterham appelstroop
L: dubbele boterham pindakaas
T: koekje bij de thee
T: nectarine
T: boterham pindakaas
D: 2 tortilla's met gehakt, paprika, ui en 1 extra toegevoegde courgette met yoghurt-sausje en ijsbergsla
Cool! :D *O*.

En thx voor de tip.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:08:39 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99425267
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Cool! :D *O*.

En thx voor de tip.
Graag gedaan hoor.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:09:48 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99425326
quote:
18s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor.
Ja jij ook hoor :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_99425433
huuuuuuu :'(

Het spinnen was verschrikkelijk :'(
Geen structuur, geen techniek, geen opbouw, geen niets!

Alleen een schreeuwend meisje dat zo hard schreeuwde dat ik er niets van kon maken... De mensen die er waren deden maar wat en maakten hun lichaam kapot door houdingen die echt niet door de beugel kunnen... Halp!

Morgen ga ik weer, kijken of er dan een andere instructeur is. En anders ga ik mijn diensten maar aanbieden ofzo. Kolere :'( ben wel echt heel teleurgesteld nu -O- mis het usc, huuuu :'(

Positief: lekker op de racefiets gegaan en heerlijk gefietst O+

Positief 2: zo pasta met gorgonzola en peer eten!

Positief 3: Mr.Mo komt zo naar huis *O* nog meer sporten!
Ja doei.
pi_99425503
Dat klinkt bad, Mo! :o Gewoon mensen die maar wat deden en een meisje dat ze toeschreeuwde meer te doen? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99425591
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee, dat had je vorige week niet gedaan! Jij had croissanten pizza!

@ Sigme: Nog minder dan 24 uur, morgen rond zes uur 's avonds. Eerst een broodje kroket voor lunch morgen! En bokkepootjes voor toetje, hoop ik!
pi_99425595
ja..

*sneller sneller sneller sneller*

hangen op het stuur, bouncen op het zadel, dingen die echt uit den boze zijn! Ik was bijna boos weggelopen.
Helaas zijn er daar in de fitnesszaal dus geen spinfietsen, maar ik ga wel even rondkijken of er elders nog spinlessen gegeven worden.

Ik kon wel gillen! :'(
Ja doei.
pi_99425637
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
ja..

*sneller sneller sneller sneller*

hangen op het stuur, bouncen op het zadel, dingen die echt uit den boze zijn! Ik was bijna boos weggelopen.
Helaas zijn er daar in de fitnesszaal dus geen spinfietsen, maar ik ga wel even rondkijken of er elders nog spinlessen gegeven worden.

Ik kon wel gillen! :'(
he bah, vervelend!
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:17:49 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99425654
Spinnen is sowieso een hel, hoe dan ook :P

Vik, die turkse dingen wil ik ook maken maar kom er nog niet aan toe :')
En gewoon ordinaire soda met heet water, nacht over laten staan... klaar, kan geen bhwasmiddel tegenop :D

Tink, zo klote dat je man zolang moet missen... :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:19:02 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99425715
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, dat had je vorige week niet gedaan! Jij had croissanten pizza!

@ Sigme: Nog minder dan 24 uur, morgen rond zes uur 's avonds. Eerst een broodje kroket voor lunch morgen! En bokkepootjes voor toetje, hoop ik!
Ik heb vandaag een broodje kroket afgeslagen :7. En mooi, morgen ga ik op jouw lijstje mopperen *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_99425719
God, de Duutser is nu aan het plannen hoe het moet als we bij zijn ouders zijn. Het leven met gescheiden ouders is best moeilijk. Zeker als ze allebei verwachtingen hebben.

We hebben zaterdag dus een feest van z'n moeder, en ergens begin augustus is er een bruiloft van een van z'n beste vrienden. En het vrijgezellenfeest 3 dagen voor de bruiloft. Logisch dat we dan daar zijn. Nu heeft z'n meoder al geclaimd dat we wel 2 dagen kunnen gaan kanoen, en z'n vader wil ook 2 dagen met ons weg. Ik word gillend gek van alles wat we daar altijd moeten..

Heb de Duutser maar opgedragen om een schema voor ons te maken, met hier en daar ook wat tijd zonder schoonfamilie en Duits praten voor mij...Boh.
pi_99425720
Spinnen is aan mij ook niet besteed, maar die paar keer dat ik het heb gedaan was er wel een fatsoenlijke opbouw en begeleiding :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99425750
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een broodje kroket afgeslagen :7. En mooi, morgen ga ik op jouw lijstje mopperen *O*.
Vandaag mag dat ook wel:

O: yoghurt met banaan en allbran
L: broodje met avocado en bacon
T: handje haribo beertjes
T: blikje sperziebonen met wat mayo
D: diepvriespizza
T: handje haribo beertjes.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:20:20 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99425778
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Spinnen is sowieso een hel, hoe dan ook :P
Eens! Zowel de sport als de beesten :P.

quote:
Vik, die turkse dingen wil ik ook maken maar kom er nog niet aan toe :')
En gewoon ordinaire soda met heet water, nacht over laten staan... klaar, kan geen bhwasmiddel tegenop :D
:D O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:21:52 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99425851
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Vandaag mag dat ook wel:

O: yoghurt met banaan en allbran
L: broodje met avocado en bacon
T: handje haribo beertjes
T: blikje sperziebonen met wat mayo
D: diepvriespizza
T: handje haribo beertjes.
Mayo, pizza, haribobeertjes :N.

En muv de pizza is het ook al een okay lijstje. Je hebt best weinig gegeten en er mag nog wel een stuk fruit bij en een glas melk ofzo.

:P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99425923
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mayo, pizza, haribobeertjes :N.

En muv de pizza is het ook al een okay lijstje. Je hebt best weinig gegeten en er mag nog wel een stuk fruit bij en een glas melk ofzo.

:P.
ik geloof het niet. Ik heb bijna een heel pakje (9 plakjes ofzo) bacon opgegeten, en voor waars. wel 300 kcal haribo beertjes...

Ach ja.
pi_99425947
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:23 schreef Jagärtrut het volgende:

ik geloof het niet. Ik heb bijna een heel pakje (9 plakjes ofzo) bacon opgegeten, en voor waars. wel 300 kcal haribo beertjes...

Ach ja.
9 plakjes bacon :o Hoeveel vet zal daar inzitten?
pi_99426003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

9 plakjes bacon :o Hoeveel vet zal daar inzitten?
het was wel lekker. Ik ben een sucker voor bacon...
pi_99426005
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Winkel is nog 7 minuten open O-) (hier dan)
Hier nog wel langer, maar winkel is 20 min fietsen (enkele reis) dus dat doen we mooi niet :P. Taart staat nu in de oven. Beslag zo lekker, dat het bijna zonde is om er een taart van te maken O+.

Als je pan nog steeds aangekoekt is ondanks weken met soda, kan je het ook nog een halfuurtje op een laag vuur laten koken. Daarmee komt zelfs de meest hardnekkige zooi bij mij los.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99426109
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

het was wel lekker. Ik ben een sucker voor bacon...
Rauw? Vroeger mocht ik 1 rauw plakje ontbijspek als us mem pannenkoeken bakte. Ik heb er fijne herinneringen aan, maar nu doe ik dat echt nooit meer.

Waarom staan ze niet op je lijstje? o|O
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:28:16 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99426152
Andere topic....
Zit op mijn handen... zo weinig, zo onbeholpen soms... Maar ja mag er niet komen :+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99426177
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Rauw? Vroeger mocht ik 1 rauw plakje ontbijspek als us mem pannenkoeken bakte. Ik heb er fijne herinneringen aan, maar nu doe ik dat echt nooit meer.

Waarom staan ze niet op je lijstje? o|O
jawel...brood met bacon en avocado!
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:29:54 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99426234
Bacon op bakpapier, langzaam in de oven laten drogen en dan versplinteren over een soepje, omelet of boterham kaas O+
pi_99426278
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jawel...brood met bacon en avocado!
Oh, dat is gek. Ik heb echt een paar keer je lijstje doorgekeken, maar niet gezien dat er na avocado ook nog 'en bacon' stond. Strange...

Welk andere topic Uniek?
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:34:30 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99426427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ach ja.
Ik ben een essentiële letter vergeten, zie ik _O-. Ik bedoelde natuurlijk GEEN okay lijstje :').

Zo, driekwart pizza op en nu zit ik vol.
Niet meer actief op Fok!
pi_99426430
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Andere topic....
Zit op mijn handen... zo weinig, zo onbeholpen soms... Maar ja mag er niet komen :+
Jemig wat eten die weinig. En dan wel chocolade/kaascroissanten enzo :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99426446
Ik heb geloof ik nog 1 stuk varkensbuik in de diepvries om bacon van te maken.
En er ligt nog bacon van het vorige stuk. Dank voor het helpen herinneren, ik ga gelijk een portie uit de vriezer halen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:35:19 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99426471
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef anna82 het volgende:

Welk andere topic Uniek?
Dieet-
pi_99426654
Goeie grutjes, en dan hopen ook op dat niveau te komen. :')

Nu even met vriendje Copycat kijken, voor de tigste keer, maar nog steeds rillen. Liefhebbers van enge films verwijs ik door RTL 8.
pi_99426775
Ik moet daar niet meer kijken, ik word er bijna verdrietig van. Toen ik nog hoog in mijn gewicht zat las ik daar wel eens hoofdschuddend mee en dacht ik "zo lukt het dus nooit".
Nu nog even tvkijken, mijn eennalaatste pijnstillert *O* en dan lekker slapen.

Oant moarn :') :*
pi_99426862
Voor ik hier mee kwam kletsen had ik in beide topics al een tijdje gelurkt en eh...ik vond jullie echt goed en gezond bezig met een doorgaans nuchtere en realistische kijk op eten. Geen idee waar sommigen in het dieettopic mee bezig zijn, maar ik zag gedrag waarvan ik me kon voorstellen dat het dé oorzaak voor het overgewicht was, niet de oplossing. Al een tijdje daar niet meer gelezen overigens, dus dat kan veranderd zijn.
pi_99426898
Nou ja, los van het feit dat er mensen zijn die spinning sowieso niet leuk vinden zouden zij het wrsch ook niet leuk vinden als hun favoriete sport ineens zonder professionele begeleiding zou worden gegeven.

Ik spin nu zo'n 5 a 6 jaar en vind het echt geweldig, maar toen ik net weg ging kon ik wel janken :') Had me er zo op verheugd om weer te gaan spinnen en dan tref ik dit :') ;(

Al die dames die daar hun lichaam zaten/hingen te vernielen, inclusief de 'instructrice'... Ben geneigd om een spinningfiets te kopen voor in de tuin :') en dan zelf thuis maar programma's in elkaar draaien voor op de ipod :6

Als ik straks internet heb thuis ga ik wel op zoek. Zelfs RPM is nu een optie :P
Ja doei.
pi_99427024
Ik zou nog even wat verder kijken, Moblo om te zien of een andere sportschool/instructrice de spinningclass wel heeft begrepen. En anders jezelf aanbieden! Na zoveel jaar les kan je vast wel les geven :+
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:49:35 #44
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99427108
Hoi. Ik zie bekende mensen. En als 't goed is mag ik hier nu ook posten :+

* Blistering doet zich melden
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:51:32 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99427202
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:49 schreef Blistering het volgende:

Ja hoor. Moet je wel wat beter en gezonder eten :P
quote:
O: 2 boterhammen met duo penotti
T: Koffie
L: 2 beschuitjes met ketchup & gebakken uitjes (is echt lekker!) en een boterham met duo penotti
T: Water
D: Puree, bruine bonen, spekjes met stroopsaus
T: Water
S: 2 miles
pi_99427213
omg, nog een wow-speler hier -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:52:38 #47
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99427252
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:51 schreef Isabeau het volgende:
omg, nog een wow-speler hier -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters gonna hate! En thanks.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99427265
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:49 schreef Blistering het volgende:

Welkom.

Doet zich melden?

Maar vertel :). Doel, plan? Broccoli? Aan je introductie te zien ben je al gewicht kwijt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:53:09 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99427279
Ik wil ook WoW alleen geen tijd en weet niet wat het is :D
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:54:07 #50
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99427332
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Welkom.

Doet zich melden?

Maar vertel :). Doel, plan? Broccoli? Aan je introductie te zien ben je al gewicht kwijt?
Doel bijna bereikt, van 106 naar 80 kilo. Nog 2 te gaan. En voor de rest op 80 kilo blijven, maar daar verwacht ik niet veel problemen mee te hebben daar ik me aardig heb aangepast aan m'n huidige voedingspatroon (wat prima werkt).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')