Dat heb ik vorige week al gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:01 schreef Ewelina het volgende:
![]()
![]()
\
Als je echt een Jagar gedaan had Vik, was de pizza zelf gemaakt met verse ingrediënten...
Zo ongezond is friet nou ook weer niet. Als het goed gebakken is tenminste. De mayonaise daarentegen.... Als valt dat eigenlijk ook wel mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week al gedaan. Dit is ook even een noodoplossing, want ik had gewoon falafel willen eten. Ik ben allang blij dat het geen friet geworden is.
Het sopje kort opkoken en dan de borstel erdoorheen. Of met soda.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Die falafelpan is echt ontzettend aangebrand trouwens. Vraag me af hoe ik dat weer schoon ga krijgen. Nu warm water met een sopje erin staan.
Soda!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Die falafelpan is echt ontzettend aangebrand trouwens. Vraag me af hoe ik dat weer schoon ga krijgen. Nu warm water met een sopje erin staan.
Cool!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:05 schreef anna82 het volgende:
Vik, Vik, ik heb 'jouw' Turkse tortilla's gemaakt! Ik vond lekker, maar scherpe shit. Mijn vriend was echt fan, hij vond het enorm smullen
Daarmee is mijn lijstje:
O: halfvolle kwark met halve banaan, blauwe bessen en havermout
T: boterham appelstroop
L: dubbele boterham pindakaas
T: koekje bij de thee
T: nectarine
T: boterham pindakaas
D: 2 tortilla's met gehakt, paprika, ui en 1 extra toegevoegde courgette met yoghurt-sausje en ijsbergsla
nee, dat had je vorige week niet gedaan! Jij had croissanten pizza!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week al gedaan. Dit is ook even een noodoplossing, want ik had gewoon falafel willen eten. Ik ben allang blij dat het geen friet geworden is.
he bah, vervelend!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
ja..
*sneller sneller sneller sneller*
hangen op het stuur, bouncen op het zadel, dingen die echt uit den boze zijn! Ik was bijna boos weggelopen.
Helaas zijn er daar in de fitnesszaal dus geen spinfietsen, maar ik ga wel even rondkijken of er elders nog spinlessen gegeven worden.
Ik kon wel gillen!
Ik heb vandaag een broodje kroket afgeslagenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, dat had je vorige week niet gedaan! Jij had croissanten pizza!
@ Sigme: Nog minder dan 24 uur, morgen rond zes uur 's avonds. Eerst een broodje kroket voor lunch morgen! En bokkepootjes voor toetje, hoop ik!
Vandaag mag dat ook wel:quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een broodje kroket afgeslagen. En mooi, morgen ga ik op jouw lijstje mopperen
.
Eens! Zowel de sport als de beestenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Spinnen is sowieso een hel, hoe dan ook![]()
quote:Vik, die turkse dingen wil ik ook maken maar kom er nog niet aan toe
En gewoon ordinaire soda met heet water, nacht over laten staan... klaar, kan geen bhwasmiddel tegenop![]()
Mayo, pizza, haribobeertjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Vandaag mag dat ook wel:
O: yoghurt met banaan en allbran
L: broodje met avocado en bacon
T: handje haribo beertjes
T: blikje sperziebonen met wat mayo
D: diepvriespizza
T: handje haribo beertjes.
ik geloof het niet. Ik heb bijna een heel pakje (9 plakjes ofzo) bacon opgegeten, en voor waars. wel 300 kcal haribo beertjes...quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mayo, pizza, haribobeertjes.
En muv de pizza is het ook al een okay lijstje. Je hebt best weinig gegeten en er mag nog wel een stuk fruit bij en een glas melk ofzo..
9 plakjes baconquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:23 schreef Jagärtrut het volgende:
ik geloof het niet. Ik heb bijna een heel pakje (9 plakjes ofzo) bacon opgegeten, en voor waars. wel 300 kcal haribo beertjes...
Ach ja.
het was wel lekker. Ik ben een sucker voor bacon...quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
9 plakjes baconHoeveel vet zal daar inzitten?
Hier nog wel langer, maar winkel is 20 min fietsen (enkele reis) dus dat doen we mooi nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Winkel is nog 7 minuten open(hier dan)
Rauw? Vroeger mocht ik 1 rauw plakje ontbijspek als us mem pannenkoeken bakte. Ik heb er fijne herinneringen aan, maar nu doe ik dat echt nooit meer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het was wel lekker. Ik ben een sucker voor bacon...
jawel...brood met bacon en avocado!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Rauw? Vroeger mocht ik 1 rauw plakje ontbijspek als us mem pannenkoeken bakte. Ik heb er fijne herinneringen aan, maar nu doe ik dat echt nooit meer.
Waarom staan ze niet op je lijstje?
Oh, dat is gek. Ik heb echt een paar keer je lijstje doorgekeken, maar niet gezien dat er na avocado ook nog 'en bacon' stond. Strange...quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jawel...brood met bacon en avocado!
Ik ben een essentiële letter vergeten, zie ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik geloof het niet. Ik heb bijna een heel pakje (9 plakjes ofzo) bacon opgegeten, en voor waars. wel 300 kcal haribo beertjes...
Ach ja.
Jemig wat eten die weinig. En dan wel chocolade/kaascroissanten enzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Andere topic....
Zit op mijn handen... zo weinig, zo onbeholpen soms... Maar ja mag er niet komen
Ja hoor. Moet je wel wat beter en gezonder etenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:49 schreef Blistering het volgende:
Hoi. Ik zie bekende mensen. En als 't goed is mag ik hier nu ook posten
* Blistering doet zich melden
quote:O: 2 boterhammen met duo penotti
T: Koffie
L: 2 beschuitjes met ketchup & gebakken uitjes (is echt lekker!) en een boterham met duo penotti
T: Water
D: Puree, bruine bonen, spekjes met stroopsaus
T: Water
S: 2 miles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:51 schreef Isabeau het volgende:
omg, nog een wow-speler hierHaters gonna hate! En thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Welkom.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:49 schreef Blistering het volgende:
Hoi. Ik zie bekende mensen. En als 't goed is mag ik hier nu ook posten
* Blistering doet zich melden
Doel bijna bereikt, van 106 naar 80 kilo. Nog 2 te gaan. En voor de rest op 80 kilo blijven, maar daar verwacht ik niet veel problemen mee te hebben daar ik me aardig heb aangepast aan m'n huidige voedingspatroon (wat prima werkt).quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom.
Doet zich melden?
Maar vertel. Doel, plan? Broccoli? Aan je introductie te zien ben je al gewicht kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |