Zelfs als ze me zouden vragenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga mooi niet op een wachtlijst om de 4-daagse te mogen lopen![]()
Als ze me zouden vragen wil ik er over nadenken
Hey Deisyy, mag ik je vragen mee te doen? Sta ik met gladiolen bij de finish!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga mooi niet op een wachtlijst om de 4-daagse te mogen lopen![]()
Als ze me zouden vragen wil ik er over nadenken
Slaap lekker Kaatje!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is wel wat heftiger dan de wind en regen hier. Zielig voor die mensen.
ik ga niet meer kijken, ga mijn bed zo opzoeken![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is wel wat heftiger dan de wind en regen hier. Zielig voor die mensen.
ik ga niet meer kijken, ga mijn bed zo opzoeken![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Deed nog mijn best het te ontkennen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey Deisyy, mag ik je vragen mee te doen? Sta ik met gladiolen bij de finish!![]()
Ik had je al verteld dat ze gingen chasen toch? Drassss vertelde mij dat hij jou ging roepen, toe zei ik dat je dat al wist, dat is alles wat ik hem heb verteld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik werd gelokt..... er werd gezegt dat jij gezegt had dat..... etc.....
Kom je dit jaar toch onder de paraplu zitten als Pietje zich met blaren op zijn voeten en tong over de finish heen sleeptquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik lees net dat de 4-daagse lopen voor bikkels is en laat ik dat nou niet zijn
Je zei het zelf!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik lees net dat de 4-daagse lopen voor bikkels is en laat ik dat nou niet zijn
Ja ja nu wijzen jullie naar elkaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik had je al verteld dat ze gingen chasen toch? Drassss vertelde mij dat hij jou ging roepen, toe zei ik dat je dat al wist, dat is alles wat ik hem heb verteld.
*Sjucht* Wij hebben jou verteld dat er ge-chased gaat worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ja nu wijzen jullie naar elkaar't is mij duidelijk.... overschakelen naar 't andere draadje
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Sjucht* Wij hebben jou verteld dat er ge-chased gaat worden.![]()
Zo goed?
![]()
Sterkte volgende week...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, de laatste redelijke dag voordat de reeks aan 80% regen dagen beginnen. Een stuk of 10.
Heb je goede regenkleding en schoeisel?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, de laatste redelijke dag voordat de reeks aan 80% regen dagen beginnen. Een stuk of 10.
Jee, das niet best voor de 4-daagse lopers. Hier is het volgende week ook prut.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hmm... gaat 'm niet worden. Je moet echt vanaf 1000km zuidelijker zitten, wil je de komende week redelijk weer hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja dat is probleem II, ik wil nog op vakantie maar niet te ver weg, aantal dagen na de vierdaagse gaan. Ook dat lijkt heul hard in 't water te vallen.
want ik had dus noord tot midden frankrijk in gedachte
Maar Pietje gaat pas na de komende week weg, misschien dat het er dan wat beter uitziet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... gaat 'm niet worden. Je moet echt vanaf 1000km zuidelijker zitten, wil je de komende week redelijk weer hebben.
Laat maar ff weten waar exactquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:42 schreef Laysa het volgende:
Lollers Piet je komt op de Donderdag door onze straat op de heenweg
Ja das wel heel vroeg hoor...ik ga proberen er te staanquote:
Mn schoonouders lopen ook mee....dus ik ga ff bedenken of ik er ga staanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja wacht, op de heenweg ergens midden in Nijmegen. Ja dat is dan tussen 4 en 6 ergens. In de stromende regen. Ik neem 't niet persoonlijk op hoor, als je er niet staat.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:51 schreef Laysa het volgende:
Ik vroeg me al af waarom de wijk zo schoon was ineens
Och...wie weet hier ook welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]Dat de wandelaars niet uitglijden over de lege injectiespuiten en flessen!
O nee dat was je vorige wijk hè.
Misschien wel hierdoor http://www.telegraaf.nl/b(...)AST_INGESTORT__.htmlquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:32 schreef spuitje het volgende:
Disana, kun jij nog t.v. kijken en/of radio luisteren? Krijg net een berichtje van jongste dat in ieder geval ned. 1, 2 en 3 eruit liggen.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=102212
Waarnaar denk je dat mijn linkje verwees? Lopik is uit voorzorg ook uitgeschakeld, hebben ze vannacht ook een brandje gehad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien wel hierdoor http://www.telegraaf.nl/b(...)AST_INGESTORT__.html
Ik had je linkje niet aangeklikt...Niet zo kattig zeg!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waarnaar denk je dat mijn linkje verwees? Lopik is uit voorzorg ook uitgeschakeld, hebben ze vannacht ook een brandje gehad.
Tv-toren Hoogersmilde ingestort
Wat een angstaanjagend gezicht, de brandende toren die omvaltquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:32 schreef spuitje het volgende:
Disana, kun jij nog t.v. kijken en/of radio luisteren? Krijg net een berichtje van jongste dat in ieder geval ned. 1, 2 en 3 eruit liggen.
Ja heb net in het topic in NWS gepost. Verder kunnen wij ook gewoon terugschakelen van digitaal naar kabel dus tv gaat ook prima.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:32 schreef spuitje het volgende:
Maar wat eigenlijk raar he, vannacht een fikkie in de toren bij Lopik en vanmiddag gaat die bij Hoogersmilde in de hens.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja heb net in het topic in NWS gepost. Verder kunnen wij ook gewoon terugschakelen van digitaal naar kabel dus tv gaat ook prima.
Ik denk dat het wel een paar weken in beslag gaat nemen, maar ik heb er geen verstand van.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar wat eigenlijk raar he, vannacht een fikkie in de toren bij Lopik en vanmiddag gaat die bij Hoogersmilde in de hens.
Door Lopik schijnen nogal wat radiozenders uit de lucht te zijn waaronder radio 3, jongste vond het niet echt leuk. Ben benieuwd hoelang dit gaat duren.
Ja dat is wel een goed idee, fijn voor 's nachts naast je bed.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:11 schreef remlof het volgende:
Mwah, ik luister tegenwoordig bijna alles digitaal, alleen via m'n klokradio nog via FM, maar die wil ik binnenkort ook vervangen door eentje met wifi, of een iphone dockding.
Radio 1 is dat BNR? Voor nieuws luister ik meestal BNR/quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
Ik luister 's ochtends altijd Radio 1 via de mediabox, heb je heel snel het laatste nieuws plus achtergronden. Die ochtendprogramma's op tv vind ik allemaal ruk.
Ik verwisselde heel dom de batterijen van mijn transistorradio al deden de andere zenders het gewoonquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik dacht al dat de antenne van mijn auto eraf was gesloopt ofzo, maar het bleek aan de zendmast te liggen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik dacht al dat de antenne van mijn auto eraf was gesloopt ofzo, maar het bleek aan de zendmast te liggen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik verwisselde heel dom de batterijen van mijn transistorradio al deden de andere zenders het gewoon
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:29 schreef Disana het volgende:
Ik verwisselde heel dom de batterijen van mijn transistorradio al deden de andere zenders het gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Nee, Radio 1 is de Publieke Omroep. Met minder reclame en zonder gesponsorde programma's.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Radio 1 is dat BNR? Voor nieuws luister ik meestal BNR/
Lees: van uw belastinggeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Radio 1 is de Publieke Omroep. Met minder reclame en zonder gesponsorde programma's.
Krieltjes misschien en dan iets van dennennaalden eronder? Ik heb eens zitten kijken, maar het lijkt me nog best ingewikkeld en langdurig allemaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:56 schreef Soury het volgende:
Gerookte aardappeltjes was niet zo'n succes. Niet zo slim ook, het waren opperdoeser rontjes en die zijn al erg smaakvol van zichzelf. Overkill qua smaak. Probeer het wel eens met "gewone" piepers
Ja, maar die kan ik in de badkamer niet ontvangenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Radio 1 is de Publieke Omroep. Met minder reclame en zonder gesponsorde programma's.
Welnee.. van 5 tot 10/15 minuten afhankelijk van wat het is. Mijn favo is toch vlees/vis. Kipfilets, spareribs, saté visfitets ,oh en beenham dat is echt nomnomnom !!! Groente kan ook maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Stevige dan he, paprika's champignons enz. Ik zie dat zelf niet zo zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Krieltjes misschien en dan iets van dennennaalden eronder? Ik heb eens zitten kijken, maar het lijkt me nog best ingewikkeld en langdurig allemaal.
ook goeie avond kaatjequote:
hoi, was alweer weggegaan, was niemand hier.quote:
Ik ook hoor en zit daarom hier [HGT] Live #2: Holland's Got Talent 2011 Wat een gemekker! gaat er wel snel hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hoi, was alweer weggegaan, was niemand hier.
zit Hollands Got Talent te kijken.
Oh leuk, ik zal daar eens gaan kijken. Ik ben gewoon geen kok. Ik zie een apparaat van vier delen en weet al bijna zeker dat ik ze in de verkeerde volgorde op elkaar ga zettenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:21 schreef Soury het volgende:
Welnee.. van 5 tot 10/15 minuten afhankelijk van wat het is. Mijn favo is toch vlees/vis. Kipfilets, spareribs, saté visfitets ,oh en beenham dat is echt nomnomnom !!! Groente kan ook maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Stevige dan he, paprika's champignons enz. Ik zie dat zelf niet zo zitten.
Schoonmaken is ook een eitje. Ik heb dat ding nu 3 jaar en gebruik het wekelijks.
Lijkt wel of ik reclame loop te maken. Er is ergens een rookoven topic op fok.
Rookoven: Locarno van Rookovens-Online.nl Misschien kick jij het
ik kijk ook voornamelijk naar hemquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh leuk, ik zal daar eens gaan kijken. Ik ben gewoon geen kok. Ik zie een apparaat van vier delen en weet al bijna zeker dat ik ze in de verkeerde volgorde op elkaar ga zetten
Dag MaryMouse en kaatje50Wij kijken ook naar HGT, even kijken hoe Dan Karraty het doet
ik kom daar ook meeneuzen. hier steeds een scripting melding, gisteren ook al, verder nergens op Fok!..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook hoor en zit daarom hier [HGT] Live #2: Holland's Got Talent 2011 Wat een gemekker! gaat er wel snel hoor
ff browser opnieuw starten ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kom daar ook meeneuzen. hier steeds een scripting melding, gisteren ook al, verder nergens op Fok!..
quote:
Met Disana gaat het denk ik wat minder. Die lag laatst nog in het ziekenhuis. Weet alleen niet waarom dat had ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hi! Alles wel? Met Disana en Kaatje ook?
Dat weet ik, vandaar ook onder meer de vraag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met Disana gaat het denk ik wat minder. Die lag laatst nog in het ziekenhuis. Weet alleen niet waarom dat had ik niet meegekregen.
Vier delen ? oh ja ok. Maar het is een doos met deksel (2 delen) een lekbakje boven op de mot, doe er een stukje zilverpapier in. En een rooster voor je vreten op te leggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh leuk, ik zal daar eens gaan kijken. Ik ben gewoon geen kok. Ik zie een apparaat van vier delen en weet al bijna zeker dat ik ze in de verkeerde volgorde op elkaar ga zetten
Dag MaryMouse en kaatje50Wij kijken ook naar HGT, even kijken hoe Dan Karraty het doet
Hmm, tja...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
Met mij gaat 't zoals 't de laatste weken al gaat
Oh hi andere muis.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:17 schreef Soury het volgende:
Oh en zwaai iedereen nieuw hier .. Vervrissend
Jou ken ik wel boef.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:17 schreef Soury het volgende:
Oh en zwaai iedereen nieuw hier .. Vervrissend
Ik ben niet zo van het zwaaierige maar ok hoi, stomme muisquote:
Jij was toch meer betrouwbaar qua weerbericht dan het ANPquote:
Hmm, muis en muis gaat niet werken idd, maar om Mary nu stomme te noemen....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het zwaaierige maar ok hoi, stomme muis
Ehm tja, ik heb mijn momenten...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij was toch meer betrouwbaar qua weerbericht dan het ANP
Nog bedankt voor de kaasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het zwaaierige maar ok hoi, stomme muis
Je mag ook gewoon Mary zeggen of MMquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, muis en muis gaat niet werken idd, maar om Mary nu stomme te noemen....![]()
ik ben voor muis S. en muis M.
Aangenaam!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon Mary zeggen of MM
Hoi Kahaarin...... en nog regen gehad en je vogels de katten van de buren laten grijpenquote:
Geen regen, wel goed uitgekeken naar katten in de tuin maar vandaag geen ongewenste snorharen gezien.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Kahaarin...... en nog regen gehad en je vogels de katten van de buren laten grijpen
Amsterdam ook hoor.... hele land was groen op buienradarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen regen, wel goed uitgekeken naar katten in de tuin maar vandaag geen ongewenste snorharen gezien.Groningen was zonnig.
hebben jullie helemaal geen regen gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen regen, wel goed uitgekeken naar katten in de tuin maar vandaag geen ongewenste snorharen gezien.Groningen was zonnig.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hebben jullie helemaal geen regen gehad
Nee sneu he..? Best wel jammer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Amsterdam ook hoor.... hele land was groen op buienradar
Gaat weer veranderen zo te zien.... ziet er niet zo best uit voor Pietje en de anderen die volgende week de 4daagse gaan lopen
Gisteren niet veel, ook niet meer dan windkracht 3, vorig weekeind hadden we hier blankstaande straten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hebben jullie helemaal geen regen gehad
Jawel hoor: http://www.radio1.nl/frequenciesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar die kan ik in de badkamer niet ontvangen
hier heeft vandaag ook de zon volop geschenen, maar het zou vannacht toch ook in het noorden van het land hebben geregend. Ik vind het niet eerlijk als Kahaarin geen regen gehad heeftquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alhoewel de parkeergarage nog wel een zwembad leek door de regen van de afgelopen dagen
D_K bedoelt vorige week. Maar ik ben sinds maandag alweer thuis, er gaat niets boven je eigen bed en beestjes om te herstellenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:15 schreef kahaarin het volgende:
Dat weet ik, vandaar ook onder meer de vraag.![]()
Beetje belangstelling.
Tja, ik weet er niet veel van. Ineens lag ze in het ziekenhuis en iedereen scheen dat al lang te weten. Dat zal dus vast wel ergens anders hebben gestaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar ook onder meer de vraag.![]()
Beetje belangstelling.
nou vooruit, dat maakt het dan weer goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee sneu he..? Best wel jammer.
[..]
Gisteren niet veel, ook niet meer dan windkracht 3, vorig weekeind hadden we hier blankstaande straten.
Zou er geen YouTube filmpje van zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vier delen ? oh ja ok. Maar het is een doos met deksel (2 delen) een lekbakje boven op de mot, doe er een stukje zilverpapier in. En een rooster voor je vreten op te leggen.
Godver ik kom nog es naar Grun om het te laten zien en proeven
Hi!quote:
Dat is waar! Voel je je een beetje beter nu?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
D_K bedoelt vorige week. Maar ik ben sinds maandag alweer thuis, er gaat niets boven je eigen bed en beestjes om te herstellen![]()
Alleen dat weer![]()
Met jou alles goed kahaarin?
hoi Remlofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |