Have fun Ezellquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef Ezell het volgende:
Ik ga eventjes wat dingetjes doen en dan naar school voor mijn diploma-uitreiking. Dag!
Doeiquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef Ezell het volgende:
Ik ga eventjes wat dingetjes doen en dan naar school voor mijn diploma-uitreiking. Dag!
Wel ja, je zou eens in discussie gaan op een internetforum.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga niet weer een discussie met je aan. Even ter informatie.
Ligt eraan met wie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel ja, je zou eens in discussie gaan op een internetforum.
Als je het bij de schaamstreek gewoon bijhoudt is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Maar ik hoef geen Yeti in bed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je het bij de schaamstreek gewoon bijhoudt is er niks aan de hand.
Logica, fuckyeahhh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk, haren.Ik scheer mn armen daarom niet. Lekker behaarde armen, rawrrr ik ben een tijgerrrrr.
Je hebt overal haar, sommige haren zijn dikker dan andere en vallen daarom meer op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:31 schreef Etsu het volgende:
Armen is wat anders dan je bovenlijf vol met haar.
quote:
Je weet ook wel dat die voorbeelden niet representatief zijn voor het gemiddelde lichaamshaar.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Je weet ook wel dat die voorbeelden niet representatief zijn voor het gemiddelde lichaamshaar.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gooi er zelf dan ook niet steeds nieuwe dingen in, idioot. Ik ga tevens je berichten rapporteren. Je zit op een forum om te discussiëren.quote:
Hoe durft hij!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gooi er zelf dan ook niet steeds nieuwe dingen in, idioot. Ik ga tevens je berichten rapporteren. Je zit op een forum om te discussiëren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ezell op 13-07-2011 18:39:30 ]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:49 schreef Ezell het volgende:
Vinden jullie dit jurkje netjes genoeg voor een diploma-uitreiking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, je raadt het nooit, maar het is nu ook zomer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een zomerjurkje. Nooit gedragen, dat wel.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, je raadt het nooit, maar het is nu ook zomer.
Goed werk Jordy, hopen dat ze nu ja zegtquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Pics van jou daarin om beter te kunnen beoordelen
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, je raadt het nooit, maar het is nu ook zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |