Ja in Irak ook dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ga ook naar een warm land, 41 graden overdag![]()
Ik ga de hele dag onder de zon liggen, en meer niet
Geil he, kom ik terug als neger.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wekenlang. Kom je ook met een schrale huid thuis. Van een koude kermis geenszins echter.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja in Irak ook dus.Heter nog wel.
![]()
[..]
Geil he, kom ik terug als neger.
Hahahaha watquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geil he, kom ik terug als neger.
GEZELLIG.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
JONGENSMEISJES
Ik neem KB en Jordy mee.
Op Jan zijn verjaardag.quote:
Wat ***quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GEZELLIG.
[..]
Op Jan zijn verjaardag.'s ochtends om 9 uur. 24 juli.
Jij die er bij inspringt..quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
Meisjes van school die een ruzie uitvechten via Facebook
Hihiquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Goed!En met jou?
Ik heb een kaartje op de post gedaan en meer niethad geen geld meer..
Vandaag niet geweest, had gisteren een examenfeestje (ja.. best laat) en was om half 3 thuis ofzo.quote:
Zoo, dat is best snel. Had je hiervoor wel de basis of niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vandaag niet geweest, had gisteren een examenfeestje (ja.. best laat) en was om half 3 thuis ofzo.
Dus voor de eerste keer is een keertje lekker tot 10 uur in bed gelegen..
Maarja, het gaat verder wel goed. Volgende week heb ik vrijdag's het 2e deeltentamen (1e had ik een 7.7 voor) en dan de dinsdag erop is het examen al. Dus ik ben bijna freeeee!!
Nee, ik heb al sinds de 3e geen Natuurkunde meer gehadquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoo, dat is best snel. Had je hiervoor wel de basis of niet?
Wow. Welke school is dat dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik heb al sinds de 3e geen Natuurkunde meer gehad..
Ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bedoelt waar ik nu die cursus doe?
James Boswell Instituut van de Universiteit Utrecht.quote:
Daar heb ik weleens wat over gehoord.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
James Boswell Instituut van de Universiteit Utrecht.
http://www.jbi.uu.nl/nl/page/1
Fast-chat ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |