Wat stond er dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
Een of andere minkukel heeft mijn stukje in het jaarboek 'verbeterd' met spellings- en typfouten. Staat daar ook nog leuk bij dat ik Journalistiek wil studeren. Waarom?!
Dat wil je toch ook?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
Een of andere minkukel heeft mijn stukje in het jaarboek 'verbeterd' met spellings- en typfouten. Staat daar ook nog leuk bij dat ik Journalistiek wil studeren. Waarom?!
Dat is fout omdat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef Dastan het volgende:
Tevens schreef een omhooggevallen christen die `cum laude` (hetgeen niet kan) was geslaagd in het jaarboek ik wordt.__
Wat is daar fout aan dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef Dastan het volgende:
Tevens schreef een omhooggevallen christen die `cum laude` (hetgeen niet kan) was geslaagd in het jaarboek ik wordt.__
Wat een naaier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef Ezell het volgende:
Nou ja, dat van het Journalistiek studeren is wel goed, maar de rest is een beetje kut aangepast. Er staat nu o.a. 'de vmbo-beroeps' en 'de mavi'.. Dat heb ik niet ik NIET geschreven.
Iddquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawellll met jou ooooooook? Lang niet gesproken
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef emzor1994 het volgende:
Kapsalon op SBS 6, over dikke mensen die kapsalon eten
Hahaha even kijkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef emzor1994 het volgende:
Kapsalon op SBS 6, over dikke mensen die kapsalon eten
Prrrr, goeddddd hooorquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Idd![]()
Jaaa goed
En hoe gaat het met je loverrr?
Ik zal maar niet zeggen wat ik denkquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prrrr, goeddddd hooor![]()
Alleen ik ben bang dat ik hem niet meer zie voor ik 5 weken op vakantie ga.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |