Koptisch/kopten wil zeggen Egyptische christenen, dus bij het begin van onze jaartelling. Het Grieks heeft pas zijn intrede gedaan na de verovering van Egypte door Alexander de Grote ( Ptolemaeuse dynastieėn ).quote:later zijn ze koptisch gaan gebruiken wat Egyptisch is geschreven in een alfabet gebaseerd op dat van de Grieken
Hif juu are sinking about zatquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef heartz het volgende:
Mag ik nou niet meedoen met mn archa noa (oa planeten dus)
Als jij daar over zit na te denken...quote:
Ik dacht al aan iets met dronkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij daar over zit na te denken...
quote:Conclusion
Together with the polychrome paintings of bison and mammoths on the cave walls at Altamira, ancient images of the RsunS and planet Venus provide compelling evidence of lost worlds. The hypothesis that Venus moved upon a radically different orbit in very recent times (during the Neolithic age, perhaps) will no doubt be met with the same skepticism as that which greeted the discovery of the Paleolithic cave-paintings in the past century. Be that as it may, the testimony of ancient rock art is not to be explained away. Indeed, it is our opinion that the evolutionary history of the solar system can be reconstructed in great detail upon analysis of ancient iconography and mythology. Like the ancient oracle at Delphi, the mysterious images engraved in stone call out to us with news of the ancient gods. But given the cynical nature of the modern world, who among us will listen?
http://www.bearfabrique.org/Catastrophism/Saturn/rockart.html
Nope,quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:50 schreef heartz het volgende:
Zou de aarde een soort sateliet van saturnus geweest kunnen zijn?
Saturnus zou aan de noordelijke hemel staan met 'het oog'.
Kan het dat de aarde toen nog niet gekanteld was?
Op een gegeven moment zou de aarde (met venus en mars) zich verwijderen van saturnus.
Hierbij zou venus met een noodvaart gaan en deze 2 planeten (aarde, venus) zouden elkaar hebben geraakt. Door de atmosfeer van venus en de aarde zou er een condensvorming zijn geweest die een vloed zou veroorzaken.
[..]
Nee, de aarde kan geen satelliet van Saturnus geweest zijn. Het leven op aarde is zodanig geėvolueerd dat het precies binnen een relatief nauwe band past. Sowieso is er buiten een iets bredere band geen mogelijkheid op leven zoals op aarde. Dat zou moeten betekenen dat Saturnus van omloop is veranderd, en niet de aarde.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:50 schreef heartz het volgende:
Zou de aarde een soort sateliet van saturnus geweest kunnen zijn?
Saturnus zou aan de noordelijke hemel staan met 'het oog'.
Kan het dat de aarde toen nog niet gekanteld was?
Op een gegeven moment zou de aarde (met venus en mars) zich verwijderen van saturnus.
Hierbij zou venus met een noodvaart gaan en deze 2 planeten (aarde, venus) zouden elkaar hebben geraakt. Door de atmosfeer van venus en de aarde zou er een condensvorming zijn geweest die een vloed zou veroorzaken.
[..]
Zou je denken! Volgens Sitchin was de planeet Mardoek hiervoor verantwoordelijk. ( En nu krijg ik zeker Daniel 1976 in m'n nek . :-) )quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:48 schreef Friek_ het volgende:
Graag het serieuze karakter blijven behouden van dit topic, anders zie ik geen reden om hem open te laten. Planeten hebben helaas niet meer zoveel van doen met de Ark van Noach?
I hear you.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:48 schreef Friek_ het volgende:
Graag het serieuze karakter blijven behouden van dit topic, anders zie ik geen reden om hem open te laten. Planeten hebben helaas niet meer zoveel van doen met de Ark van Noach?
heartz vroeg zich af of deze situatie een wereldwijde vloed had kunnen veroorzaken (zie ook het gedeelte over de condensatie door de nabijheid van Venus). Het is dus wel degelijk relevant.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:48 schreef Friek_ het volgende:
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
heartz vroeg zich af of deze situatie een wereldwijde vloed had kunnen veroorzaken (zie ook het gedeelte over de condensatie door de nabijheid van Venus). Het is dus wel degelijk relevant.
terwijl volgens anderen Marduk weer geassocieerd werd met Jupiterquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:10 schreef ATON het volgende:
[..]
Zou je denken! Volgens Sitchin was de planeet Mardoek hiervoor verantwoordelijk. ( En nu krijg ik zeker Daniel 1976 in m'n nek . :-) )
Tja, dat gaat zo met mythes.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:49 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
terwijl volgens anderen Marduk weer geassocieerd werd met Jupiter
http://en.wikipedia.org/wiki/Marduk
er is gewoon niet genoeg water op aarde voor een wereldwijdevloed.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:05 schreef heartz het volgende:
[..]
Waar heb ik het over een boot met dieren....
Een wereldwijde vloed is onmogelijk?
Ik heb het niet over 'zoveel rampen'.
Heb je het vorige topic doorgelezen? Iemand zei dat al.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:45 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
er is gewoon niet genoeg water op aarde voor een wereldwijdevloed.
slotje ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:15 schreef heartz het volgende:
[..]
Heb je het vorige topic doorgelezen? Iemand zei dat al.
Even inlezen
Klopt jij zei datquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, Ser_Ciappelletto zei dat.
heartz, je dwaalt echt af. Je moet het toch iets realistischer houden, anders is het topic dadelijk gesloten. Of erger: verbannen naar TRU.quote:
En wat wil je daar mee zeggen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
heartz, je dwaalt echt af. Je moet het toch iets realistischer houden, anders is het topic dadelijk gesloten. Of erger: verbannen naar TRU.
de "gevonden ark" waarvan zo'n beetje iedereen denkt dat het hoax nummer zoveel is en verder nooit meer iets over gehoord werdquote:Op zondag 17 juli 2011 19:01 schreef heartz het volgende:
Had iemand deze al geplaats
http://www.scientias.nl/v(...)t-haar-geheimen/8743
Lollig plaatje erbij
[ afbeelding ]
Ja joh. Die is allang gedebunked.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:01 schreef heartz het volgende:
Had iemand deze al geplaats
http://www.scientias.nl/v(...)t-haar-geheimen/8743
Lollig plaatje erbij
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |