Kopje thee erbij en lekker genieten van het dramaquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Daar is de ambulance al. Nou ja, vijftig meter verderop is het ziekenhuis maar de ambulance zal wel van ver moeten komen.
Ah, de politie sluit gewoon achter aan in de rij, wat aardig.
Hier gebeurt ook altijd wat
@Lola: Hoe doe jij dat als je dieren ziek zijn zo zonder auto? Is de dierenarts heel dichtbij? Een van de redenen waarom ik geen hondje neem.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:56 schreef Lolaatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn waterhonden.
Er is een bushalte vlakbij mijn dierenarts (en ik woon vlakbij het station), mijn ene hond heeft door allergie helaas vaak oorontsteking en dan kunnen we prima met de bus. Indien er iets zou zijn waardoor de hond niet zou kunnen lopen, woont een paar straten verderop een vriendin met auto waarop ik een beroep zou kunnen doen en mijn moeder wil ook altijd wel helpen. En ik heb voor het geval dat ook een Doggyride (quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
@Lola: Hoe doe jij dat als je dieren ziek zijn zo zonder auto? Is de dierenarts heel dichtbij? Een van de redenen waarom ik geen hondje neem.
Ik wist ook niet dat dat niet mag, vraag me af hoeveel mensen dat wel weten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef Tegan het volgende:
Owja, wij verkopen dus een auto, en net toen we ons telefoonnummer en 'te koop' erin wilden hangen kwam er toevallig een controleur langs, en die deelde ons mede dat dat niet mag op de openbare weg. Waarom doen zoveel mensen dat dan...
Ik werk te lange dagen om hem alleen te laten...quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Er is een bushalte vlakbij mijn dierenarts (en ik woon vlakbij het station), mijn ene hond heeft door allergie helaas vaak oorontsteking en dan kunnen we prima met de bus. Indien er iets zou zijn waardoor de hond niet zou kunnen lopen, woont een paar straten verderop een vriendin met auto waarop ik een beroep zou kunnen doen en mijn moeder wil ook altijd wel helpen. En ik heb voor het geval dat ook een Doggyride (). Dan kan ik me in ieder geval altijd zelf redden, mocht dat nodig zijn.
Wat houdt je nog meer tegen?
Sommige mensen kunnen er niet zo tegen als je hen confronteert met hun eigen, ietwat egoïstische denkwijzequote:Op woensdag 13 juli 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Goed, er is net een fietser aangereden dus het staat een beetje vol hier vol. Geen ramp voor automobilisten, want er loopt een ventweggetje langs. Zegt m´n zus: O wat onhandig, m'n vriend komt hier zo naartoe, dan kan hij er niet langs!'
Ja, wat vreselijk onattent van dat kind om keihard aangereden te worden, hoe durft zeDaar zei ik dus wat van, krijg ik op m'n flikker. Ik krijg al de hele dag op m'n flikker.
Nee, morgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen er niet zo tegen als je hen confronteert met hun eigen, ietwat egoïstische denkwijze.
Weet je al wanneer je over gaat? Over twee weken?
Dat is moeilijk op te lossen inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik werk te lange dagen om hem alleen te laten...
Daarom neem ik er ook geenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:33 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat is moeilijk op te lossen inderdaad.
En dan woon je gewoon ineens in je eigen huisquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, morgen.
Vandaag al wat dingen verhuisd maar nu doe ik liever uitrusten van lange week werken. Morgen laatste paar kleren enzo en dan daar wasjes draaien en 's middags ff boodschappen doen.
Uhuquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:34 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En dan woon je gewoon ineens in je eigen huis.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, straks herken je mijn kamer.Loop je langs en bel je aan.
Jij snapt mequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, straks herken je mijn kamer.Loop je langs en bel je aan.
Ik snap je zeker, al ga je ook wat ver in mijn ogen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij snapt me.
Het is meer dat mensen die me irl kennen mij gaan herkennen hier.
Jammerquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik snap je zeker, al ga je ook wat ver in mijn ogen.Ze herkennen je toch niet aan een tafel of kast? Ik zet mezelf hier ook niet neer. brr..
Volgende week donderdagquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen er niet zo tegen als je hen confronteert met hun eigen, ietwat egoïstische denkwijze.
Weet je al wanneer je over gaat? Over twee weken?
Je hoeft zelf niet op de fotoquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij snapt me.
Het is meer dat mensen die me irl kennen mij gaan herkennen hier.
Ik heb alleen m'n hoofdfoto weggehaald en de andere twee zijn van veraf dus dat kan eigenlijk wel elk blondje zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:46 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ga mezelf ook maar eens uit mijn fotoboek gooien. Zou me niets verbazen als er cliënten zitten hier. Voor bekenden ben ik niet zo bang, mijn vrienden zijn behoorlijk digibeet of ken ik via Fok.
Ik dacht misschien langer wegens Ziggoquote:
Oh, dat is wel een idee. Veraf foto's.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n hoofdfoto weggehaald en de andere twee zijn van veraf dus dat kan eigenlijk wel elk blondje zijn.
Die wordt de maandag erop aangelegd. Ik ben benieuwd hoe ik die vijf dagen ga overleven zonder internet en tvquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:46 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik dacht misschien langer wegens Ziggo.
Ik bedoelde mij ook als in mijn huis herkennen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet op de foto
Niet dat dat niet mag, het mag wel van ons, maar het hoeft niet, alleen je casa
Uhm tegen mij?? daar heb ik geen reden voor eigenlijk. Heb wel een foto van de bank en een kast.. sta ik inderdaad niet op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef Tegan het volgende:
Ik heb anders ook geen idee hoe jouw inrichting is terwijl je recentelijk bent verhuisd. Wat is jouw reden dan?
Je was okay.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wordt de maandag erop aangelegd. Ik ben benieuwd hoe ik die vijf dagen ga overleven zonder internet en tv
Kom je gewoon vaak hier langs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het nou alleen internet was. of alleen televisie. ALLEBEI.
LOTR-marathon
Och, gezellig wat bezoek over de vloer.. eerst door het raampje gluren of je die persoon wel binnen wil.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou juist bang zijn dat mensen het huis herkennen. Aangezien het ook nog op Funda staat enzo en het niet zo slim is dat ik heb gezegd in welke wijk ik woon
Nieuwequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog nieuwe bestellen, goed idee inderdaad.
Tofquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
De bank. Het salontafeltje is een kastje opzich en had ik al, het tvmeubel ook.
Voor het raam zit weer iets anders, van die lange stroken. Die folie was meer om wat minder inkijk te hebben. Al moet die wel nog weg.
Maar voor nu is het meer om de hond rustig te houden en niet telkens aan het blaffen als iemand langsloopt. Ze is zo'n laag huis niet gewend.
Rechts staat nog een verplaatsbare electrische haard. Lekker voor in de winter.
Dat is ook mijn gedachten. Mensen in mijn omgeving weten dat ik aan het verhuizen ben en gaan mijn huis zien enzo. En heel NL zit op Fok, dus dan zouden ze zo die link kunnen leggen...quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou juist bang zijn dat mensen het huis herkennen. Aangezien het ook nog op Funda staat enzo en het niet zo slim is dat ik heb gezegd in welke wijk ik woon
O god ja, ik hoop dat ze de gordijnen van de keuken nog ergens hebben. Die hebben ze op een bepaald punt weggehaald en nu kan iedereen zo die hele keuken + woonkamer in kijken. Dan kan ik me niet verstoppen als ik niet open wil doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och, gezellig wat bezoek over de vloer.. eerst door het raampje gluren of je die persoon wel binnen wil.
je moet ook de inrichting fotograferen, niet de gevel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gedachten. Mensen in mijn omgeving weten dat ik aan het verhuizen ben en gaan mijn huis zien enzo. En heel NL zit op Fok, dus dan zouden ze zo die link kunnen leggen...
Ik zit dus vaak in de hoek met mijn beentjes op de bank. Geeft minder branderig gevoel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
TofLekkere bank!
Onze hond flipte in het begin na de verhuizing ook als er iemand langsliep. Gelukkig was het niet zo'n zenuwlijer en reageerde ze later alleen nog maar als er een grapjas tegen de ruit klopte of met sneeuwballen/eieren gooide.
Je bedoelt links?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zit dus vaak in de hoek met mijn beentjes op de bank. Geeft minder branderig gevoel.
En Lit dan rechts naast me. Kan ik tegen hem aanhangen.Ook erg fijn.
Noukie zit helemaal aan de andere kant in haar eigen stoel en bekijkt ons meestal.
Mensen in de omgeving (als in vrienden, kennissen) gaan ook de inrichting zien lijkt me. Als je anoniem wilt blijven dan zijn dat toch wel dingen waar mensen je aan zouden kunnen herkennen. Hoe groot die kans is weet ik niet, maar de kans bestaat en ik kan me voorstellen dat je je daar niet prettig bij voelt als je juist je anonimiteit hier wilt bewaken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet ook de inrichting fotograferen, niet de gevel.
maar soit
O werkt dat zo. Ik moet ook omkoopbaar worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ik gooi er gewoon weer een elePHPant tegenaan als ik foto's wil zien.
Zo kan ik wel langzaam een olifantleger opbouwenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ik gooi er gewoon weer een elePHPant tegenaan als ik foto's wil zien.
Beter opletten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef JoeyT het volgende:
Telkens klik ik per ongeluk op deze saaie reeks ipv Singles... Kap eens met posten jullie!
Dan krab ik m'n huid open.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Lolaatje het volgende:
Sorry, ik slingerde iets aan wat eigenlijk klaar was.
Ik heb een chocoladegebrek. CL, wat doe jij als je geen chocola in huis hebt?
Zoveel!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo kan ik wel langzaam een olifantleger opbouwen.
Rot op?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef JoeyT het volgende:
Telkens klik ik per ongeluk op deze saaie reeks ipv Singles... Kap eens met posten jullie!
Ik zit hier hoor!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef JoeyT het volgende:
Ik hoopte dat je nu zou komen met een magisch vervangmiddel wat dezelfde euforie teweeg brengtquote:
Een beetje korter.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NieuweZe kwamen niet goed uit de masjien?
Bovenste 10 cm.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hangen ze nu halverwege de ramen?
Dan zou ik die los moeten pulken en daarna weer er aan naaien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:16 schreef Tegan het volgende:
De onderkant is de zoom toch best groot, doen ze vaak expres zodat je hem nog langer kan maken als hij krimpt na 9034 keer wassen...
Los pulken en een smal zoompje inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:20 schreef Q. het volgende:
Dan zou ik die los moeten pulken en daarna weer er aan naaien.
Ja, dat is de keuze, of een nieuwe kopen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zou ik die los moeten pulken en daarna weer er aan naaien.
Ik heb geen eens naald en draad. Laat staan een naaimachine.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Los pulken en een smal zoompje inderdaad.Naaiwerk.
Laten doen in een winkel?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb geen eens naald en draad. Laat staan een naaimachine.
Zo'n ding wat vroeger zo'n schattig klein pluizenbolletje was jaquote:
morgen naar Amsterdam om de hele dag een dodelijk saaie meting uit te voeren.quote:
Morgen naar Harry Potterquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
morgen naar Amsterdam om de hele dag een dodelijk saaie meting uit te voeren.
Yup, staat nu in de koelkast af te koelen, bijna klaar om verorberd te wordenquote:
Koude kipquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yup, staat nu in de koelkast af te koelen, bijna klaar om verorberd te worden
Ja, ik ook. Koude kip vind ik een stuk minder lekker. Heb het één keer gehad, maar liep er niet warm voorquote:
Dat is toch wel een van de leukste karakters, met zijn tweeling broers.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Ron twee weken geleden nog in het eggie gezien
Nice, ik houd van dat geklooiquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zal het samenvatten:
[ link | afbeelding ]
"There, I fixed it!"
Nah, dat wordt 2x 20 minuten lopen en 7 minuten met de trein.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:25 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nice, ik houd van dat geklooi. Ik hoop dat er een bus richting je werk gaat
.
Daarvoor hebben ze toch fietsenmakers uitgevonden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zal het samenvatten:
[ link | afbeelding ]
"There, I fixed it!"
Waar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Amsterdam, bij de opening van een of andere Harry Potter expositie op het Rembrandtplein.quote:
Ik was bij de EA-persconferentie in Keulen vorig jaar en daar bleken ze de Harry Potter game te spelen op het podium. Ik kende ze nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch wel een van de leukste karakters, met zijn tweeling broers.
Die zie ik elke dag in de spiegel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat ze werden aangekondigd en al die kinders begonnen te gillen, want ze zagen er echt heel anders uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was bij de EA-persconferentie in Keulen vorig jaar en daar bleken ze de Harry Potter game te spelen op het podium. Ik kende ze niet
Kun je er morgen op wachten of moet je werken? Want als je morgen vrij bent, zou ik gewoon vandaag verhuizen. Of kijken of je buurjongen vandaag thuis is en een briefje bij de bel doen dat ze op nr. x kunnen bezorgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:48 schreef Tegan het volgende:
Mijn jaloezieen worden vandaag geleverd. Dilemma: Erop wachten wat tot vanavond kan duren of al verhuizen vandaag en de eerste afleverpoging missen...
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:54 schreef Tegan het volgende:
Owja, mijn jaloezieen zijn er. Dus nu ff mijn kleren enzo inpakken en wachten tot het droog is, en dan verhuizen
.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]! Zijn het die geworden van die buitenlandse site?
Beschimmeld eten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef Lolaatje het volgende:
Haha, ja, lekker alles eten wat normaal nooit op tafel komt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:13 schreef Tegan het volgende:
Zo verhuisd. Eerste was met theedoeken enzo draait. Nu koelkast schoonmaken en aanzetten en dozen uitpakken
.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:15 schreef JoeBravo het volgende:
En fok-mobiel is weer gemaakt
/positief
Zo, nu weer klagen, want zo ben ik
Tofquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:13 schreef Tegan het volgende:
Zo verhuisd. Eerste was met theedoeken enzo draait. Nu koelkast schoonmaken en aanzetten en dozen uitpakken
.
Dat duurt volgens mij niet zo lang, ging bij mij in ieder geval vlot. Maar daar heb je op zich weinig aan verderquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:23 schreef Tegan het volgende:
Er staat nergens hoe lang het duurt voordat hij op temperatuur is.
Hoi!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze toch fietsenmakers uitgevonden?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:34 schreef Tegan het volgende:
Mijn eerste boterham op mijn eigen borden.
De eerste was met nieuwe theedoeken gaat altijd voor geen meterquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:13 schreef Tegan het volgende:
Zo verhuisd. Eerste was met theedoeken enzo draait.
Maar dan nog is het je eigen was in je eigen huisquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De eerste was met nieuwe theedoeken gaat altijd voor geen meter
Ik kan me nog heel goed herinneren hoe blij ik was met de eerste post die ik kreeg op mijn eigen adres.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maar dan nog is het je eigen was in je eigen huis.
Doe hetzelfde als ik; niet reageren als iemand zich met die boodschap meldt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:38 schreef Lolaatje het volgende:
Waarom zijn wij altijd de vervanging voor singles, het voelt zo goedkoop.
We kunnen singles wat leven inblazen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:38 schreef Lolaatje het volgende:
Wij gaan in singles posten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We kunnen singles wat leven inblazen.
Oeps, toch nog iemand.quote:
Singles heeft een gemeenschappelijke factor, afgezien van wat inventarisstukken dan. Maar dat wil niet zeggen dat het hier niet gezellig isquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:38 schreef Lolaatje het volgende:
Jou negeren, heus nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oeps, toch nog iemand.Lola nog wel.
Uhm nouja je hebt daar wel regels natuurlijk. Dat is minder leuk.
Ik wel. Welke regelsquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:53 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jou negeren, heus niet.
Wat voor regels? Ik kom er nooit.
Ik deed de meegeleverde ijsblokjesbak met water in de vriezer die dus 20 graden was van binnen, en na een uur had ik al ijsklontjesquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Dat duurt volgens mij niet zo lang, ging bij mij in ieder geval vlot. Maar daar heb je op zich weinig aan verder.
Hier ging hij primaquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De eerste was met nieuwe theedoeken gaat altijd voor geen meter
Welke factor? Pakken wat je pakken kan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Singles heeft een gemeenschappelijke factor, afgezien van wat inventarisstukken dan. Maar dat wil niet zeggen dat het hier niet gezellig is
Niet over kinderen praten, pakken wat je pakken kan. En zorgen dat je in het kliekje past.quote:
Kansloosheid.quote:
Net waar ik bij wil horen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
Niet over kinderen praten, pakken wat je pakken kan. En zorgen dat je in het kliekje past.
Oh, de theedoeken zelf wassen. Ja dat is geen probleem. Je vaat afdrogen met nieuwe theedoeken, dat is kut.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik deed de meegeleverde ijsblokjesbak met water in de vriezer die dus 20 graden was van binnen, en na een uur had ik al ijsklontjes![]()
. Scheelt misschien dat er verder niets in zat, maar toch. Dat was best een goede meter bedacht ik me later.
[..]
Hier ging hij prima. Onderhand al de derde was erin
. Eerst donkere theedoeken, toen witte handdoeken en nu beddengoed.
Oh en, mijn eerste post is al eeuwen geleden.
Daarom moet je ze ook eerst wassen voor gebruik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh, de theedoeken zelf wassen. Ja dat is geen probleem. Je vaat afdrogen met nieuwe theedoeken, dat is kut.
Ik snapte al niet echt waarom het zo moeilijk zou gaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh, de theedoeken zelf wassen. Ja dat is geen probleem. Je vaat afdrogen met nieuwe theedoeken, dat is kut.
Dan nog gaat het de eerste 5x kut.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom moet je ze ook eerst wassen voor gebruik.
Nee, dat vertellen ze jou gewoon niet. Je hoort er gewoon niet bij dan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Er wordt in Singles verrekt weinig gepakt anders hoor
Je zit duidelijk nog niet in het roddelcircuit... en al helemaal niet in het neukcircuit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Er wordt in Singles verrekt weinig gepakt anders hoor
Gedwongen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
Ik had dat ook niet gedaan hoor als mama me niet had gedwongen.
Whehe.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat vertellen ze jou gewoon niet. Je hoort er gewoon niet bij dan.
*grinnik*.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
Je zit duidelijk nog niet in het roddelcircuit... en al helemaal niet in het neukcircuit.
Denk je daar eindelijk vanaf te zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gedwongen?Je bent net uit huis en gelijk neemt je moeder de boel over.
Vanaf nu laat ik dat ook niet meer toequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gedwongen?Je bent net uit huis en gelijk neemt je moeder de boel over.
Werkt dat ook andersom?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit duidelijk nog niet in het roddelcircuit... en al helemaal niet in het neukcircuit.
Let's hope notquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Werkt dat ook andersom?
Dat ik van een aantal mensen hier weet wie ze zoal pakken, betekent dat ik zelf ook binnenkort aan de beurt ben?![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Let's hope not. Ligt er ineens een Fok!er in mijn bed.
Mamaquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, ze geeft je tenminste goede tips.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Er is niets aan te doen Tegan, alles wijst er op dat wij aan de beurt zijn.
Hoi.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Let's hope not. Ligt er ineens een Fok!er in mijn bed.
Nieuwe dingen zijn gelijk nerd dingen?quote:
Vanuit dit topic is het lastig kiezen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
. Heb ik als vrouwelijke Fok!ker niet de keuze uit de mannelijke Fok!kers
.
Sonos + thuisNASquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nieuwe dingen zijn gelijk nerd dingen?Wat heb je gekocht.
Een keuze maken kan altijd. Of het gekozen object beschikbaar is, is een andere vraag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
Vanuit dit topic is het lastig kiezen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
Zo, geen Fok!ker te zien in mijn bed nu.
Sonos = muziekstreamerquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
Zo, geen Fok!ker te zien in mijn bed nu.
Behalve ik natuurlijk.
De beste zijn besproken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
Een keuze maken kan altijd. Of het gekozen object beschikbaar is, is een andere vraag.
Wou je zeggen dat ik niet goedgenoeg ben?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Heb ik als vrouwelijke Fok!ker niet de keuze uit de mannelijke Fok!kers
.
Stiekem welquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik niet goedgenoeg ben? [ afbeelding ]!
Of te goed en daarom durft ze het niet aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Wou je zeggen dat ik niet goedgenoeg ben? [ afbeelding ]!
Net nu ik begon te denken dat jullie écht beter zouden zijn dan de lui in Singlesquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef Tegan het volgende:
Topickiller. Sorry.
Zullen we het dan maar over seks hebben.
Mja, verschilletje, hier hebben ze ook vaker seks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Net nu ik begon te denken dat jullie écht beter zouden zijn dan de lui in Singles
jupquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef Bengeltje het volgende:
Leuk zijn al die eerste dingetjes in je eigen huis he.
Het zal toch wel een keer op zijn inmiddels?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef Tegan het volgende:
Hier regent het ook nog steeds. Onvoorstelbaar dat er zoveel water in de hemel was...
Zaterdag neem ik het mee naar Duitsland.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zal toch wel een keer op zijn inmiddels?
Hai, waar ben je te bewonderen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Tegan het volgende:
Hopelijk is het morgen wel op, want dan heb ik een kort jurkje aan.
Mag ik ook op je wang bijten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Keihard op m'n wang gebetenEn dan blijf ik dat voorlopig ook steeds doen natuurlijk.
Terwijl je aan Tegan in een kort jurkje denkt? Wat een ziek figuur ben je toch.quote:
Ja, een beetje van twee wangetjes snoepen. Wat denkt hij wel nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl je aan Tegan in een kort jurkje denkt? Wat een ziek figuur ben je toch.
Waarschijnlijk iets van 'pakken wat ik pakken kan'.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, een beetje van twee wangetjes snoepen. Wat denkt hij wel niet
Zeg je nu dat CL en T de moeite niet waard zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van 'pakken wat ik pakken kan'.
Nee, dat zeg jij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:58 schreef Godtje het volgende:
Zeg je nu dat CL en T de moeite niet waard zijn?
Dank je.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl je aan Tegan in een kort jurkje denkt? Wat een ziek figuur ben je toch.
Wordt het dan roze?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt spuit Q. er nog wat anders bij.
[/vrijdag]
Dat weet je pas over een maand of negen. Alhoewel ik de kans op een negertje klein acht.quote:
Hoe kan ze zwanger worden via haar mond?quote:[img]hhttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/11.gifttp://i.fokzine.net/p/6s.gif[/img] Op vrijdag 15 juli 2011 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet je pas over een maand of negen. Alhoewel ik de kans op een negertje klein acht.
Laat het achteraf nog maar even weten dan. Kan ik in ieder geval nog de grond koesteren waar je op hebt gelopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:11 schreef Tegan het volgende:
Wel dichtbij jou... In een feestzaal. Succes met de zoektocht.
Je zei nergens dat het in haar mond werd gespoten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:11 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe kan ze zwanger worden via haar mond?
Ik leef nu tussen de dozen, maar mijn bed en keuken zijn leefbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, dat blijft het lastigst. Maar wel goed van je dat je toch zo snel je eigen huis in trekt. Ik zie hier op Fok! her en der andere users die serieus daar maanden over doen.
Ik weet het zelf niet eens exact. Maar de zaal is geloof ik in een dorpje in de buurt van Den Haagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat het achteraf nog maar even weten dan. Kan ik in ieder geval nog de grond koesteren waar je op hebt gelopen.
Ze heeft zichzelf in de binnenkant van haar schaamlip gebeten...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zei nergens dat het in haar mond werd gespoten.
Ik ken het gevoel. Dat heb ik met alles dat onder de rivieren ligt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:24 schreef Tegan het volgende:
Ik weet het zelf niet eens exact. Maar de zaal is geloof ik in een dorpje in de buurt van Den Haag. Voor mij is dat allemaal hetzelfde
.
Kuukske en ik zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Dat heb ik met alles dat onder de rivieren ligt.
Op de Veluwe kan alles.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe kan ze zwanger worden via haar mond?
Ik wil een Mongolisch kindje. Die zijn zo schattigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet je pas over een maand of negen. Alhoewel ik de kans op een negertje klein acht.
Kan ik me voorstellen, had mijn moeder ook, mn zusje en ik zijn tegelijk het huis uit gegaan dus dat was ook een flinke schok in 1x.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:12 schreef Tegan het volgende:
Ik belde net mama, en ze had heel slecht geslapen omdat het zo stil was.
Mja, mijn zus is twee maanden geleden uit huis gegaan...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, had mijn moeder ook, mn zusje en ik zijn tegelijk het huis uit gegaan dus dat was ook een flinke schok in 1x.
Het is ook totaal niet leuk als zoiets "plotseling" gaat. Je bereidt je voor dat ze op zichzelf gaan.. en toch..mja, hier is het een iets andere situatie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:35 schreef Q. het volgende:
Kan ik me voorstellen, had mijn moeder ook, mn zusje en ik zijn tegelijk het huis uit gegaan dus dat was ook een flinke schok in 1x.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet leuk als zoiets "plotseling" gaat. Je bereidt je voor dat ze op zichzelf gaan.. en toch..mja, hier is het een iets andere situatie.
network attached storage (synology ds211)quote:
Ah, lijkt mij iets met computersquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
network attached storage (synology ds211)
zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, lijkt mij iets met computers![]()
Bevalt je stereo?
Jamaarikgeeftochantwoordopdevraag?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met zo'n kort antwoord wordt het geen levendig gesprek he. Wat meer enthousiasme graag.
Synology!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:06 schreef JoeBravo het volgende:
network attached storage (synology ds211)
Ok.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met zo'n kort antwoord wordt het geen levendig gesprek he. Wat meer enthousiasme graag.
Waar is ze dan?quote:
Het is hier nog opvallend druk!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef JoeBravo het volgende:
Echt vrijdag hier, amper een kwart van de mensen hier is aanwezig
En geen woord dat je mij gaat missen vanavond. Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:45 schreef CherryLips het volgende:
weet ik niet, denk op vakantie, die ene last-minute
Ga jij ook weg?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En geen woord dat je mij gaat missen vanavond. Ik weet genoeg.
*jaloers. Wil ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet ik niet, denk op vakantie, die ene last-minute
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:00 schreef Tegan het volgende:
Ja, rhu is geloof ik op vakantie idd.
Mijn nicht is zo mooi in haar jurk!
En mijn bruidsmeisjesjurk is ook zo mooi. Ik ben ineens enorm knap. Morgen een pic!
Ik had een date met onder meer CL. Maar vanwege gezondheidsredenen kan ik helaas niet aanwezig zijn.quote:
Je bent ziek??quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef AirwiN het volgende:
Ik had een date met onder meer CL. Maar vanwege gezondheidsredenen kan ik helaas niet aanwezig zijn.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had een date met onder meer CL. Maar vanwege gezondheidsredenen kan ik helaas niet aanwezig zijn.
Beterschap danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb toch een lokje haar van je bij mequote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En geen woord dat je mij gaat missen vanavond. Ik weet genoeg.
Tussen je tanden?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch een lokje haar van je bij me
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
In m'n BHZo'n plukje dat dan uit m'n T-shirt steekt.
Doe je nog wel even een foto opsturen vanavond?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
In m'n BHZo'n plukje dat dan uit m'n T-shirt steekt.
quote:
Gelukkig heeft ie krullen. Zo'n pijpenkrulletje, speels in m'n V-halsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Een vrouw met (nep)borsthaar. Sexyyy
Tijd voor een nieuwe lok wellicht. Het is nu echt heel lang, en ik heb met MissM afgesproken pas na de vakantie weer naar de kapper te gaan dus het wordt nog veel langer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig heeft ie krullen. Zo'n pijpenkrulletje, speels in m'n V-hals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |