Ik wil ook altijd wat ruime kleding voor ze, 'bijna te klein' zullen ze al niet meer dragenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:28 schreef ymme het volgende:
Ik hou er niet van als de kleding 'net' past. Liever iets te groot dan net te klein.
Hij kan sommige shirt maat 92 nog aan, maar heeft ook al 98 aan qua shirts.
Broeken heeft hij nu echt 92 nodig al moet ik hiervan de broekspijpen wel omslaan.
Nou voor mij dus blijkbaar nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:42 schreef ymme het volgende:
Ja Mart is groot. Dat is toch algemeen bekend
Bedankt voor het kijken in ieder gevalquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef happyme28 het volgende:
DML, hier vooralsnog toch geen jongenskleertjes in de aanbieding maar Meimeltje heeft vast hele leuke kleertjes (als ikzelf niet al het leuke spul al heb overgenomen)
Ze vallen als een, normale maat 22 volgens mij. Dyon zou ze nu prima passen, maar die heeft 2 paar andere sandaaltjes...deze zijn van Kyllian geweest (maar heeft ze eook maar weinig gedragen vanwege te veel schoenen).quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:46 schreef happyme28 het volgende:
Meimel, hoe vallen die sandaaltjes? LeukZou je de zool willen meten? Daan groeit aardig uit zijn mt.22 sandalen van Timberland, maar past nog prima in de schoentje van replay mt.21
Zou je dat willen doen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:49 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ze vallen als een, normale maat 22 volgens mij. Dyon zou ze nu prima passen, maar die heeft 2 paar andere sandaaltjes...deze zijn van Kyllian geweest (maar heeft ze eook maar weinig gedragen vanwege te veel schoenen).
De zool aan de onder kant is 15,5 cm. Ik kan Dyon z'n voetjes wel even opmeten en een schoentje bij hm aan doen...dan moet je eruit komen of ze Daan gaan passen
Dyon z'n voetjes zijn nu 13 cm. Heb net een foto gemaakt met een schoentje en aan en ze zouden nu helemaal prima passen. Ik gok dat ze zo ongeveer voor 12,5-14 cm voetjes zijn dan?quote:
Vanavond komt er nog meer, maar dat zal ook te klein zijn...quote:
Allstars wilde je sowieso? Jasjes zijn gereserveerd als Asy ze niet wilquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:01 schreef twentemeisje het volgende:
Meimeltje, de winterjasjes van Zara (als Asy 'm niet wil) & Prenatal wil ik wel... voor het zoontje van mijn zusje. Ik vraag haar snel nog ff of de maat dan nog kan (denk het wel want het is een iel mannetje).
En de Allstars.
Is goed! Komen helaas wel verzendkosten bij, want je woont geloof ik niet echt in de buurt...quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:08 schreef Poppedein het volgende:
meimel, ik wil de laarsjes en de Kswissjes graag!
Ik zal hm vanavond even opmeten, maar het is echt nog prima voor je meisje hoor. Het is dat Dyon een ander loopding heeft waar hij mee bezig is, hij past ook prima achter die duwwagen van Ikea.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:22 schreef Keshet het volgende:
Meimeltje, ik heb misschien interesse in de duwdinges! E. kan nog net niet lopen en kan volgens mij zoiets wel gebruiken.
Als je toch aan het meten bent he, () hoe groot is de afstand tussen de bovenkant van de duwstang tot de grond?
Ophalen zou eventueel een optie zijn voor me; jij woont toch in de buurt van Utreg?
Oeps...daar zat ik ook net aan te denken...voor jou zocht ik de 74-80 spulletjes bij elkaar. Wat had je gewild? (Vanavond komen nog wat maat 80 kleertjes erbij).quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg ik vroeg er naar en alles wat ik wil is al weg
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:06 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb een paar roze converse allstars te koop. Maat 17. Sofie heeft ze niet aangehad want ik heb ze te klein gekocht. Het is een showmodel, er zitten wat vlekjes op de zool.
11 euro excl.
De bovenste jas gaat echt te groot zijn helaas plus Asy was sowieso eerst. Die wil 'm vast wel, hij is erg mooi.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Oeps...daar zat ik ook net aan te denken...voor jou zocht ik de 74-80 spulletjes bij elkaar. Wat had je gewild? (Vanavond komen nog wat maat 80 kleertjes erbij).
De Allstars als ze samen met (een van) de jasjes zijn, anders worden ze bijna een keer zoveel geld incl. versturenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:22 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Allstars wilde je sowieso? Jasjes zijn gereserveerd als Asy ze niet wil
Ik heb waarschijnlijk nog wel een aantal broekjes in 92 die te breed zijn voor Thijs (oa 1 van Retour). Die moet ze in de lengte wel hebben, maar ze zitten niet mooi.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:42 schreef ymme het volgende:
Ja Mart is groot. Dat is toch algemeen bekend
Als er geen "voetjes" aan vast zitten wil ik het pak graag hebben.uh kopenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:40 schreef TimeJumper het volgende:
Meimeltje dat Winterpak maat 62 H&M daar zitten geen "voetjes" aan vast toch?
De voetjes kun je om slaan en dan is hij aan de onderkant open, net als de wantjes die eraan zitten. Ik zal zo foto polsten met de pijpjes en mouwtjes open.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als er geen "voetjes" aan vast zitten wil ik het pak graag hebben.uh kopen
Weet je het al van de jasjes? DML zou die van de Prenatal anders willen hebben. En dan weet ik ook of je de allstars wiltquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:01 schreef twentemeisje het volgende:
Meimeltje, de winterjasjes van Zara (als Asy 'm niet wil) & Prenatal wil ik wel... voor het zoontje van mijn zusje. Ik vraag haar snel nog ff of de maat dan nog kan (denk het wel want het is een iel mannetje).
En de Allstars.
Je was me net voorquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij is voor Puck echt te groot van de winter maar als TM nou dat jasje neemt, kan ik dan niet het prenatal jasje krijgen?
Dit! Poep zeg, je hebt er echt leuk spul tussen zitten!quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als er geen "voetjes" aan vast zitten wil ik het pak graag hebben.uh kopen
Dat ja... Maar daar krijg ik Minke echt niet meer ingewurmtquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef Keshet het volgende:
Dat witte vestje met die elleboogstukken is zooo cute Miss!![]()
Ik wil 'm niet maar ik vind 'm wel erg leuk.
Jammer, maar dan zijn ze dus weer vrij...ik weet niet meer wie nog meer interesse had?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef twentemeisje het volgende:
Meimeltje, mijn zusje heeft al een winterjasje voor haar kleine man gekocht. Ik zie er dus vanaf en derhalve helaasssss ook van de Allstars. Sorry!
In mijn ogen is 'ie grijs maar ik ben een beetje kleurenblind. Of hij is grijs vanwege het vele dragen en wassen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:35 schreef WupWup het volgende:
Die zwarte bedoel je Keshet? Die heb ik geloof ik wel in die maat, maar ik weet niet precies in welke staat hij verkeert.
Bedoel je het DPAM jurkje met poes op de voorkant? Ja, die is er nog.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:41 schreef twentemeisje het volgende:
Miss is het paars/grijze DPAM-jurkje (lang vallend) er nog? En het rode HEMA-jurkje met korte mouw en blommetjes? En het gebreide HEMA-jurkje?
Het is een zwart geblokt blousje, maar wel maat 68 he?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef happyme28 het volgende:
Uhh... Meimel
Mag ik nog:
Blauw/zwart geblokte hema blouse
Beige Hema mt. 80 (indien niet gevoerd)
En mag ik de slippers er dan bij?
Nog even verder kijken...
Is goed, ik probeerde ondertussen ook al een lijstje te makenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef happyme28 het volgende:
Ik ga je even pm-en met mijn hele lijst haha, dan kan je er een prijs van maken! (schaamteloos!)
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:11 schreef WupWup het volgende:
Keshet we hebben het over dezelfde. Ik zal 'm morgen even opzoeken en bekijken hoe hij er momenteel uitziet. PM me maar als je morgenavond nog niks hebt gehoord, dan ben ik het wrs vergeten
van elin geweestquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:17 schreef mignonne het volgende:
Miss dat lichtblauwige H&M shirt in 86 is dat er nog?
Ik vind de kleur zo mooi
ja! ik herinner me zelfs de foto's nog waar ze het draagtquote:
Interesse dan?quote:
Jaa ik wil ze wel heel graag!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:11 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Interesse dan?
Ze zijn weer beschikbaar
Het Zara jasje is ook weer beschikbaar voor de liefhebber.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bedoel je het DPAM jurkje met poes op de voorkant? Ja, die is er nog.
Het Hema jurkje is er ook nog.
Het gebreide Hema jurkje, bedoel je die met de strepen? Die is er nog!
sws blauw broekje, jumpsuit en bruine shirtje (of is het antraciet?)quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:04 schreef ymme het volgende:
Ja hoor, ik ben overigens nog meer aan het uploaden. Dr komt nog meer aan.
Lange mouwen is bruin, korte mouwen (staat op groepsfoto) is antraciet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:08 schreef McLaura het volgende:
[..]
sws blauw broekje, jumpsuit en bruine shirtje (of is het antraciet?)
Vraag je dit aan mij? Dan nee hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:09 schreef McLaura het volgende:
Had jij nou nog interesse in de broeken die Thijs te breed zijn? Dan trek ik ze zo even uit de kast en maak foto's.
ok, ik had begrepen dat Mart die in de breedte wel moet hebben en dan omgeslagen.quote:
de eerste foto's zijn met flits genomen. Je moet uitgaan van de kleur op de laatste foto (waar alle gmk kleding op staan).quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij zijn die foto's van o.a. de jumpsuit wel goed hoor Vlindur. Tenminste zo ziet bruin van GMK er wel uit volgens mij.
Sorry die is al gereserveerd door Poppedein.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:37 schreef TimeJumper het volgende:
@Meimeltje, wil je ook dat zwembroekje van prenatal voor 2 euro erbij doen?
Prenatal maat 68:
Sorry!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
boehoe, dat name it truitje wilde ik ook!
Poppedeinquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Sorry die is al gereserveerd door Poppedein.
Jompels voor jou danquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:51 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb het blauwe broekje, het bruine truitje, de jumpsuit en de name-it trui!
Ja heuj, ik ben leeggekocht, ik mot nieuws!quote:
Hij kwam net pas binnen, voor ze naar bed ging, dus nog niet. Ik pas hem dadelijk even aan, en als hij mooi zit, leg ik hem weg voor zondag. Als ze dan toch haar prinsessenjurk niet aan wil, kan ze deze aan. Hij is echt heeeeel leukquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef Poppedein het volgende:
Heeft ze m al aangehad Miss?? Hij is van Meike geweest en zooooo leuk
ja da had k eerst maar dan moet k weer een nieuw album (want naam in beeld) aanmaken en alles uploadenquote:
Ja ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja da had k eerst maar dan moet k weer een nieuw album (want naam in beeld) aanmaken en alles uploaden![]()
maar als iemand me nou los koopt dan kan ik dat weer weghalen, scheelt weer
ik ben trouwens nog helemaal niet leeggekochtquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:12 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ja heuj, ik ben leeggekocht, ik mot nieuws!
Tja, ze waren al verkocht.. maar ze passen wel in een vlopje hoor, mocht je nog interesse hebben!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:37 schreef kaatjejannie het volgende:
he verdorie poppedein, had ik die sokken maar eerder gezien...
Wat goed KD, is dat t eerste jommetjeskledingstuk wat je overlegt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:42 schreef Kleurdoos het volgende:
dat made in holland pakje, kostdat? en ik moet ff overleggen met vent, die is niet zo van dat soort tekstjes
t eerste!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:43 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wat goed KD, is dat t eerste jommetjeskledingstuk wat je overlegt?of hebben jullie zo'n hoop vergadert de afgelopen dagen
Mijn vraagprijs is 4 euro
Nou niet perse dat, maar wel een leuk broekje. En soms ben ik nogal precies, maar als je de moeite wil nemen om het op de foto te zetten graag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:40 schreef Asyniur het volgende:
TimeJumper, ik heb misschien nog wel een zwembroekje maat 68 liggen. Of ging het je specifiek om dát broekje? Anders kan ik straks wel even voor je kijken als Harry wakker is...
Best erg eigenlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
hahaaa KJ en KD on the roll hoor
en Maart die hema-meisjes sokjes heb ik ook ook bijna allemaalhahaaaa
en Mignonne, stiekem vind ik dat DPAMjasje ook wel erg leuk.... welke maat is het? en doe s een actiefoto met voering en met je oudste??
*reserveert??*
Het is een maat 6 mois, dus grofweg maat 68. Oudste is van ongeveer jouw uitgerekende datum en die droeg hem in de herfst en de winter, klopte prima qua maat dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
hahaaa KJ en KD on the roll hoor
en Maart die hema-meisjes sokjes heb ik ook ook bijna allemaalhahaaaa
en Mignonne, stiekem vind ik dat DPAMjasje ook wel erg leuk.... welke maat is het? en doe s een actiefoto met voering en met je oudste??
*reserveert??*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Waar je naar vraagt is allemaal maat 62. Prijzen e.d. stonden ook in het album waar ik naar linkte, luilakjequote:Op donderdag 14 juli 2011 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
DML wat kost dat oranje vestje en welke maat?
en t autoshirtje?
en wat is dat met die nijlpaarden?
Ik zie dit nu pasquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou niet perse dat, maar wel een leuk broekje. En soms ben ik nogal precies, maar als je de moeite wil nemen om het op de foto te zetten graag.
Kan ook zijn dat ik het dan niet leuk vind hoor
prima hoor !quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas
Ik kijk morgenmiddag even voor je goed?
Is geen ramp. Ik mķet het niet kwijt
hoe zit dat shirt Senna qua maat?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:25 schreef miss_sly het volgende:
OK, wederom ernstig bewogen, want ze was meteen onderweg naar mij toen ze zag dat ik een foto ging maken, maar ik vind het zo leuk staan:
[ afbeelding ]
Broekje van Poppedein, shirtje van KD. De rest ooit nieuw uit de winkel
Weet het zo niet uit mijn hoofd. 92 of 86? Ik vind het haar wel leuk staan, ook de kleur. Op de een of andere manier staat roze haar bijna altijd, zowel zacht pastel, als knaproze.quote:
welke is dat dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vond t ook een mooie kleur, amelie heeft trouwens de grijze versie van dat shirt, vond het stofje zo fijn
Oops sorry lees het nu pas.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:51 schreef Meimeltje het volgende:
Timejumper en Mrien mag ik jullie adressen nog??Anders gaat vandaag op de post niet meer lukken
Poppedein, ik kan nu naar het postkantoor! (alhoewel Dyon nog wel even wakker gemaakt moet worden).
Ik ben geen groot tweedehands inkoper, maar ik ben sowieso meestal te lui (op mobiel) om door te klikken naar een album.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:45 schreef As1981 het volgende:
Ik zie dat iedereen de foto's rechtstreeks hier plaatst. Verkoopt dat beter, is dat overzichtelijker of zijn mijn kleren gewoon niet leuk genoeg voor de verkoop, dat kan ook natuurlijk
Ik vind je kleertjes hardstikke leuk hoor, heb alleen geen jongetje meer die er in past!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:01 schreef As1981 het volgende:
Hier mijn jongenskleding nogmaals
Maat 50
Maat 50-56
Maat 56
Maat 62
Maat 62-68
Maat 68
Maat 74
Maat 74-80
Maat 80
Overig
Indien nodig verstuur ik per DHL (5,00). Onderhandelen mag altijd. Sommige albums bevatten meer pagina's
Wil je voor mij de romper van H&M reserveren?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef As1981 het volgende:
Maat 62
[ afbeelding ]
Broek, Zeeman, EUR 1,00
[ afbeelding ]
Boxpakje, Hans Textiel, EUR 1,00
[ afbeelding ]
Set, H&M LOGG, EUR 2,50
[ afbeelding ]
Boxpakje, Zeeman, EUR 1,50
[ afbeelding ]
Set, Hans Textiel, EUR 1,50
[ afbeelding ]
Boxpakje, C&A, EUR 1,50
[ afbeelding ]
Boxpakje, Zeeman, EUR 1,50
[ afbeelding ]
Romper, H&M, EUR 1,00
[ afbeelding ]
Vest, H&M, EUR 2,00
[ afbeelding ]
Vest, merk onbekend, EUR 1,50
[ afbeelding ]
Dik vest, C&A, EUR 1,50
[ afbeelding ]
Vest, Zeemand, EUR 1,50
[ afbeelding ]
Shirt, Prenatal, EUR 1,00
[ afbeelding ]
Shirt, C&A, EUR 1,00
[ afbeelding ]
Shirt, C&A, EUR 1,00
Mag ik het Hema boxpakje reserveren?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:24 schreef As1981 het volgende:
Maat 50-56
[ afbeelding ]
3 rompertjes, Wibra/Dirkje, EUR 1,50
[ afbeelding ]
3 rompertjes, Prenatal, EUR 2,00
[ afbeelding ]
Setje, Hans Textiel, EUR 2,50
[ afbeelding ]
Boxpakje, Hema, EUR 1,50
[ afbeelding ]
Broekje, Frendz, EUR 1.00
Ik vind dat er ook leuke dingen tussen zitten hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind je kleertjes hardstikke leuk hoor, heb alleen geen jongetje meer die er in past!!
ik ben pas morgen weer thuis, maar reserveer ze in gedachten allebei voor je. PM me je adres maar even!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:01 schreef Morretje het volgende:
Poppedein, mag ik dan van maat 80 het hemashirtje en het slimfit spijkerbroekje?
ik zie heel veel bekende dingenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:56 schreef As1981 het volgende:
Staat er in Cyntiaa.
En toch fijn dat je kleertjes als leuk gevonden worden.
Ga nog even verder met de rest. pfff wat een werk.
Inderdaad! Er is zijn heel veel verse jongetje onderwegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MAAR volgens mij zit Z&G vol met uit te broeden jochies dus komt goed!
Maar wel maar ieniemieniequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:41 schreef As1981 het volgende:
ja sommige dingen zijn inderdaad universeel.
Die van jou is ook al een stuk ouder inderdaad Asyniur.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef As1981 het volgende:
Echt? Jij zit toch al even in het dreumes topic? Ik moet woensdag weer meten en wegen, maar de laatste keer 74 cm, maar dat is al weer 2 maanden geleden. Yaro zit nu echt in maat 80.
Jep, Harry is vandaag precies 17 maandenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef As1981 het volgende:
Echt? Jij zit toch al even in het dreumes topic? Ik moet woensdag weer meten en wegen, maar de laatste keer 74 cm, maar dat is al weer 2 maanden geleden. Yaro zit nu echt in maat 80.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:08 schreef As1981 het volgende:
ja, die zal ik denk ik inderdaad snel verkopen. Ach hij zat tussen de hele zooi, dus dan ook maar hier neerzetten he.
Ik zal hem een paar schoppen verkopen Sonnetje. Gillen doet hij toch al, dus niemand die dat merkt.
En al inkopen voor als er ooit een tweede komt, dat is wel trickie ja.
Dan is hij zeker een iniminie, maar dat scheelt wel met tillenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jep, Harry is vandaag precies 17 maanden
Broeken zijn nu net aan het verschuiven naar maat 74, shirtjes etc zit hij nog in 74, soms in 80.
Op zich wel, alleen heb ik net een berg van Meimel overgenomen dus moet even kijken wat je precies hebt, maar kan zeker nog wel wat broeken gebruiken. En herfst/winter spul mt 92quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef McLaura het volgende:
Is er interesse in jongensspul maat 86 (broeken) en 92 (shirts)?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef As1981 het volgende:
[..]
Dat gegil is ook zielig voor mijn oren
haha dat dusquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:16 schreef happyme28 het volgende:
Ah Huup, kun je daar niet even mee wachten tot ik misschien ooit een meiske krijgWat schattig, zou het zo alle 4 willen overnemen.
nah vooruit, doe es bakken dan!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:16 schreef happyme28 het volgende:
Ah Huup, kun je daar niet even mee wachten tot ik misschien ooit een meiske krijgWat schattig, zou het zo alle 4 willen overnemen.
Exact wat ik dacht! Wat een ontzettend leuke dingen. Die jurkjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:16 schreef happyme28 het volgende:
Kom maar op met 92 shirts, als het geen zomerkleding isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef McLaura het volgende:
Is er interesse in jongensspul maat 86 (broeken) en 92 (shirts)?
Ja uhh... busy with it busy with itquote:
Yep, die zijn er nogquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef becky27 het volgende:
Meimeltje, had jij de witte all stars nog??
Wil je die er nog bij stoppen voor mij?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:14 schreef mignonne het volgende:
ik heb nog 4 3 dingen die ook wegmogen trouwens, amongst others, maat 62 en 2,- p/s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jurkjes van grain de ble en nog n ander merk (moet t ff nakijken) en vestje van follieke.
Super! En heerlijk he Ariel...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:37 schreef Vlindur het volgende:
De kleren van Ymme zijn binnen!![]()
En wat ruikt je wasmiddel lekker!
Maat 90 ? bestaat dat?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:34 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand toevallig wollen rompers te koop?
Liefst met korte mouw, maat 90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |