Dat wordt niet aangenomen van autoriteiten hoor, dat wordt ter plekke gemeten. Hier een indruk van de gang van zaken: http://hdr.undp.org/en/data/about/quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:12 schreef houda het volgende:
[..]
Ik trek het in twijfel omdat Libie nooit echte cijfers geeft aan dit soort onderzoeken en al helemaal geen mensen vrij hun gang laten gaan om dit te onderzoeken!
Hoe is dit volgens jou onderzocht dan?
Omdat Libië een verzameling stammen en volkeren is. Daar is geen eenheid van te smeden. Het land (met de grenzen zoals we die nu kennen) is ook nog maar heel jong. Rond de 100 jaar dacht ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef houda het volgende:
Waarom zouden mensen zichzelf laten vermoorden als alles zo goed is in het land waar ze wonen?! Dan gaan ze toch nooit zo massaal demonstreren??
Ik snap niet waarom jij dat zo graag niet wilt begrijpen?
Waarom zouden "peacefull protestors" nu met al qaida samen vechten?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef houda het volgende:
Waarom zouden mensen zichzelf laten vermoorden als alles zo goed is in het land waar ze wonen?! Dan gaan ze toch nooit zo massaal demonstreren??
Ik snap niet waarom jij dat zo graag niet wilt begrijpen?
Die fout heeft Ghaddafi op zijn naam staan, en nu word dat probleem opgelost.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:23 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Omdat Libië een verzameling stammen en volkeren is. Daar is geen eenheid van te smeden.
Dat doen ze niet. Het enige wat Al Qaida doet is wapens uit Libië jatten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:23 schreef Machmoed het volgende:
[..]
Waarom zouden "peacefull protestors" nu met al qaida samen vechten?
Nobel. Ik voorspel een ongecontroleerde chaos. Een tribale anarchie gestoeld op extreme variant(en) van de Islam, zoiets als in Afghanistan. En we gaan de komende jaren kennis maken met de eerste grote stroom Libische vluchtelingen hier in Europa.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die fout heeft Ghaddafi op zijn naam staan, en nu word dat probleem opgelost.
Uhm sory meneer het is bewezen en toegegeven dat de top rebellen al qaida zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Het enige wat Al Qaida doet is wapens uit Libië jatten.
Dat is een overblijfsel van het Europese kolonialisme. Vee ellende in Afrika is daarop terug te voeren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:36 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nobel. Ik voorspel een ongecontroleerde chaos. Een tribale anarchie gestoeld op extreme variant(en) van de Islam, zoiets als in Afghanistan. En we gaan de komende jaren kennis maken met de eerste grote stroom Libische vluchtelingen hier in Europa.
Paar warlords die zich wellicht verrijken met olieinkomsten, maar daar is alles mee gezegd. Voor de massa wordt het ongetwijfeld veel slechter.
De dode mensen in de video die de libische gevangen soldaten gedwongen moeten opeten door de rebellen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:38 schreef Chooselife het volgende:
Machmoed, wil je die beschadigde en gedode mensen uit je aangeprezen fotoreeks halen?
Ghadaffi moet vertrekken. Controversieel, toch ook veel goeds gebracht, maar hij is zijn legitimiteit natuurlijk allang kwijt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een overblijfsel van het Europese kolonialisme. Vee ellende in Afrika is daarop terug te voeren.
Steeds meer neemt de bevolking het heft in eigen handen.
Hoe dan ook, ik hoor geen enkel argument om Ghaddafi te steunen.
Alleen voor een elitair vriendenclubje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:41 schreef Chooselife het volgende:
. Controversieel, toch ook veel goeds gebracht,
Ik vind die HDI-score toch ook zijn verdienste. Die positie liegt er simpelweg niet om.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen voor een elitair vriendenclubje.
HDI houd geen rekening met dictators die ongewapende demonstranten met luchtafweergeschut bestoken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:43 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik vind die HDI-score toch ook zijn verdienste. Die positie liegt er simpelweg niet om.
Was Chooselife geen fan van N-Korea?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon laten lullen, jij en ik weten wel beter.
Klopt. Fascinerend verhaal is dat. Maar als je de vraag op een andere manier stelt, komt er een ander antwoord.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was Chooselife geen fan van N-Korea?
aangezien jij nog geen afstand hebt genomen van verkrachtende en onthoofdende libische rebellen kunnen we vaststellen dat jij een fan van onthoofden van POW, verkrachtende rebellen en geforceerd kanibalisme voor oorlogs gevangenen bent.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was Chooselife geen fan van N-Korea?
het gaat niet om de bron mevrouw maar om de beelden in de videos.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:49 schreef svann het volgende:
Die bronnen van Machmoed passen meer in BNW.
Samenzweringen, illuminati, einde der tijden, anti-amerkaanse overheid.
Ja, ik heb de moeite genomen verder te kijken.
Waarom moet ik ergens afstand van nemen? Ik ben geen dictator, ik onderdruk niemand, ik ben geen opstand begonnen (hoewel ik opstanden tegen dictators onderdrukking en onrecht altijd steun), ik heb niemand vermoord of verkracht. Dus waarom moet ik ergens afstand van nemen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:51 schreef Machmoed het volgende:
[..]
aangezien jij nog geen afstand hebt genomen van verkrachtende en onthoofdende libische rebellen kunnen we vaststellen dat jij een fan van onthoofden van POW, verkrachtende rebellen en geforceerd kanibalisme voor oorlogs gevangenen bent.
Voorbeeld:
Verkrachting als oorlogswapen.
http://www.federaljack.com/?page_id=37933
Aangezien Ghaddafi buitenlandse huursoldaten gebruikt, zeggen accenten helemaal niets.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:53 schreef Machmoed het volgende:
Het gaat duidelijk om Libische rebellen en soldaten is erg duidelijk te horen aan het libische accent.
Je hoeft geen afstand van gruwelijke oorlogs misdaden te nemen. Maar hiermee toon je wel aan dat je deze praktijken steunt door deze mensen aan te moedigen en hun misdaden te bagataliseren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik ergens afstand van nemen? Ik ben geen dictator, ik onderdruk niemand, ik ben geen opstand begonnen (hoewel ik opstanden tegen dictators onderdrukking en onrecht altijd steun), ik heb niemand vermoord of verkracht. Dus waarom moet ik ergens afstand van nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |