Spijkers op laag water zoeken heet dat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:16 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is er mis mee dat Ron "meneer van Geel" zegt?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:16 schreef Lastpost het volgende:
Vlaar stijgt nog verder in aanzien hier in ieder geval.
De daad bij het woord voegen, dat past bij deze club.
Hij moet hem 'matti' noemen, duh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:16 schreef opgebaarde het volgende:
Klinkt zo grappig en dat hij dus respect heeft voor oudere mensen. Als ik daar had gezeten had ik denk ik Martin gezegd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:16 schreef opgebaarde het volgende:
Voor mij klinkt het gewoon raar. Personen die goed met elkaar overweg kunnen, noemen elkaar toch gewoon bij de voornaam?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:16 schreef opgebaarde het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:16 schreef opgebaarde het volgende:
Van Geel werkt er nog geen maand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het gewoon raar. Personen die goed met elkaar overweg kunnen, noemen elkaar toch gewoon bij de voornaam?
Jij noemt een directeur van het miljoenenbedrijf waar je werkt standaard bij de voornaam? Iets met omgangsvormen en gezagsverhoudingen? Daarnaast zou het de indruk wekken dat ze in deze samengewerkt hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
Vlaar die 'meneer Van Geel' zegt, kom op zeg, hoe obvious is dit...
dat iddquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:18 schreef vandermar het volgende:
Vlaar laat in ieder geval zien dat hij initiatief neemt en dus een waardig aanvoerder is.
Hij is je baas en je treedt naar buiten toe?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het gewoon raar. Personen die goed met elkaar overweg kunnen, noemen elkaar toch gewoon bij de voornaam?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij noemt een directeur van het miljoenenbedrijf waar je werkt standaard bij de voornaam? Iets met omgangsvormen en gezagsverhoudingen? Daarnaast zou het de indruk wekken dat ze in deze samengewerkt hebben.
Zal wel aan mij liggen dan, misschien ben ik te informeel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij is je baas en je treedt naar buiten toe?
Ik denk dat vrijwel niemand namen had genoemd, zo breng je je medespelers ook in diskrediet en win je niet bepaald in respect bij de spelers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef Mixende_match het volgende:
respect dat hij geen namen noemt. Terwijl iemand dat wel vroeg. (geloof ik, ik kan de vragen niet goed horen)
pauperzender.quote:
Verslaggever wou weten of hij bij de 13 zat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef Mixende_match het volgende:
respect dat hij geen namen noemt. Terwijl iemand dat wel vroeg. (geloof ik, ik kan de vragen niet goed horen)
Ja, krijg lekker de vinkentering joh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop dat de spelers hard falen dit seizoen. Bah.
Oh no wat erg zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef Absurditeit het volgende:
Nogmaals, nogmaals, nogmaals... Heeft die knakker onder Ronald Koeman getraind?
Scheer je weg gespuisquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop dat de spelers hard falen dit seizoen. Bah.
Kritiek is juist dat ze niet hard genoeg trainden. Aantal spelers hadden al een prive-trainer uit eigen zak betaald.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:24 schreef Oorlogsheld het volgende:
De miljoenen verdienende spelers moesten te hard trainen, en dus sturen ze de trainer maar weg.
Dat was alleen bij Verbeekquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:24 schreef Oorlogsheld het volgende:
De miljoenen verdienende spelers moesten te hard trainen, en dus sturen ze de trainer maar weg.
Anders zet je jezelf even voor lulquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:24 schreef Oorlogsheld het volgende:
4x 1,5 uur per week was het toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Kritiek is juist dat ze niet hard genoeg trainden. Aantal spelers hadden al een prive-trainer uit eigen zak betaald.
alsof er dan nog wat valt te fixen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:24 schreef eight het volgende:
Dat Been niet in gesprek wilde met de spelersgroep zegt genoeg.
ja volgens mij ook.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef Mansjester het volgende:
Mrr dat heeft Mario toch altijd aangegeven? Dat wanneer de spelers geen vertrouwen meer in hem hadden, dat hij weg is. Dat heeft ie nu dus ook gedaan. Niet verbazingwekkend. Maar Been is dus zelf vertrokken en is niet ontslagen toch?
Al eens een interviewtje met Mario beluisterd? Volgens mij zegt iedereen binnen Feyenoord 'nogmaals'.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee joh hij gebruikt Meneer Van Geel en hij zegt steeds nogmaals en zulks wat een faler.
Bericht van na de 10-0:quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef Mansjester het volgende:
Mrr dat heeft Mario toch altijd aangegeven? Dat wanneer de spelers geen vertrouwen meer in hem hadden, dat hij weg is. Dat heeft ie nu dus ook gedaan. Niet verbazingwekkend. Maar Been is dus zelf vertrokken en is niet ontslagen toch?
quote:"Krijg ik te horen dat er geen vertrouwen is, dan is het einde verhaal. Zo lang ik dat signaal niet krijg, ga ik door. Daar twijfel ik niet over."
Beetje vreemd is het wel. Toch heb ik wel het idee dat Been niet openstond voor andere meningen of kritiek.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:25 schreef opgebaarde het volgende:
alsof er dan nog wat valt te fixen.
Ik vind het een onduidelijk verhaal, er speelt meer of in de spelersgroep zitten heel veel dwazen. Niet dat ik veel vertrouwen heb/had in Been maar dit klopt niet
Dat komt omdat alles bij Feyenoord na 50 keer nog niet gebeurd zoals het hoort, in alle geledingen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al eens een interviewtje met Mario beluisterd? Volgens mij zegt iedereen binnen Feyenoord 'nogmaals'.
Die is morgen ook weg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:28 schreef Lastpost het volgende:
Gudde weer even met een mooi-weer praatje om z'n straatje schoon te vegen.
Gewoon volgens schema van Raymond Verheijen ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
4x 1,5 uur per week was het toch?
http://nos.nl/sport/livestream/stream/148/quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:28 schreef ForzaCaptian het volgende:
Waarom heb ik gvd altijd weer zo'n faalverbinding..
en wat is zijn antwoordquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:29 schreef Siyara het volgende:
Gudde krijgt nu de vraag of hij zelf op moet stappen!
Mario is en blijft gewoon een echte clubman, dit was zijn droombaan. Dus emotie is niet gek.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:30 schreef TheNetwork het volgende:
''Omhelzingen''
Lijkt wel een roman...
Ook nog wat zinnigs te melden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:29 schreef Smoofie het volgende:
Van Geel: "zeer emotioneel" . Zegt hij met een boos/serrri gezicht LOL
Wat een figuur, hè.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:30 schreef Caland het volgende:
Gudde geeft nog effe een trap na naar de sportclub. De tering zeg, snelcursusje hoe gooi ik mijn eigen glazen in.
Het gesprek was juist van opzet om gezamenlijk regels op te stellen waardoor het beter zou moeten gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:32 schreef Lastpost het volgende:
Waar ik nu wel benieuwd naar ben is of die spelers die nu tegen waren dit al eerder met elkaar/de trainer/technische staf/bestuur hebben besproken om de boel te verbeteren.
Dat idee krijg ik nu dus niet, waardoor ze het gewoon hebben laten sudderen en escaleren, dat geeft ook niet echt aan dat je als prof bezig bent, van beiden kanten (technische staf en spelers) trouwens.
M.a.w, vanaf heden maar gewoon iedere week bij elkaar gaan zitten en alles op tafel gooien over en van elkaar.
Nee, zijn 23 spelers. 5 stemden dus voor Been.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:32 schreef eight het volgende:
13 van de 18 stemde tegen Been. 5 onthielden zich van een stem.
Dus niemand stemde voor Been![]()
Goed dus dat hij nu weg is.
Nee man. 23 spelers, 13 tegen, 5 voor, 5 geen mening. Duidelijk toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:32 schreef eight het volgende:
Dat had ik even gemist, kut streams af en toe.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gesprek was juist van opzet om gezamenlijk regels op te stellen waardoor het beter zou moeten gaan.
Beenhakker moet gewoon z'n muil houden, misselijk figuur.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
Beenhakker: 'Iedereen kan zien dat dit een vooropgezet plan is'
Woensdag, 13 juli 2011 om 13:11
Leo Beenhakker is ervan overtuigd dat het vertrek van trainer Mario Been bij Feyenoord al langer in voorbereiding was. De voormalig technisch directeur, die De Kuip acht maanden geleden zelf al verliet, is niet verrast nu Been weg moet. “Dit zaakje stinkt aan alle kanten”, aldus Beenhakker.
“Iedereen kan zien dat dit een vooropgezet plan is”, vervolgt de voorzitter van de Coaches Betaald (CBV) voetbal tegenover Voetbal International, die in januari vertrok bij Feyenoord. “En daarna hebben ze dit in gang gezet”, is de overtuiging van Beenhakker. “Ik heb het vanaf de zijlijn gevolgd en wist dat dit eraan zat te komen. Triest, vooral de manier waarop weer. Dit is Feyenoord-onwaardig, een schande weer.”
Als preses van de CBV zou de ex-trainer de positie van hoofdcoach in De Kuip besmet kunnen verklaren, al houdt Beenhakker daaromtrent een slag om de arm. “Die mogelijkheid bestaat als de afwikkeling van het contract van de scheidend trainer niet naar tevredenheid verloopt. Zo ver is het nog niet, maar dat het vertrek van Mario geënsceneerd is, lijkt mij heel duidelijk.”
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142186
Goh goh...Leo'tje moet ook nog ff een bom onder Feyenoord leggen.
Er zijn 23 selectie spelers, of 24 een van beide. De nieuwe spelers hebben niet gestemd dus blijven er 18 over en van die 18 hebben er 13 tegen gestemd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:32 schreef eight het volgende:
Inderdaad...dat een trainer die systematisch verkeerd wisselt, vreemde opstellingen maakt en zichzelf in dekt middels goedkope smoesjes nog steeds voor 1 miljoen per jaar op de bank zat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:34 schreef opgebaarde het volgende:
Leo heeft wel een punt. Er klopt hier iets niet
en dan escaleert het nu?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad...dat een trainer die systematisch verkeerd wisselt, vreemde opstellingen maakt en zichzelf in dekt middels goedkope smoesjes nog steeds voor 1 miljoen per jaar op de bank zat?
Die had het gewoon allemaal ge-wahtsapped vanaf zijn kamer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:36 schreef Lastpost het volgende:
Het kon altijd nog erger, Fer die bleef en Vlaar die vertrok. Dan had Fer daar nu gezeten om de vragen te beantwoorden als nieuwe aanvoerder.
Druppel die de emmer doet overlopen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
en dan escaleert het nu?
En er speelde niks tot 2 dagen geleden, come on
Oh oke.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Kap maar gewoon met je hilarische gedrag. Voegt allemaal weinig toe.
Dit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:38 schreef Schanulleke het volgende:
De selectie heeft dus nooit zijn bek opengetrokken maar op een koffiekransje achteraf durfden ze Been wel pootje te haken. Wat een roddelwijven daar bij Feijenoord. Beter haalden ze een paar kerels met een grote bek, daar breng je de selectie mee in evenwicht.
Zolang dat niet verandert zal ook een nieuwe coach hooguit het rechterrijtje niet halen.
Nieuw seizoen, nieuwe spelers en spelers weer weg. Zo'n situatie kan heel anders zijn dan eind vorig seizoen. Ik vind het niet vreemd dat ze er na een paar weken voorbereiding achter komen dat dit toch niet gaat werken met deze (nieuwe) selectie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:38 schreef Schanulleke het volgende:
De selectie heeft dus nooit zijn bek opengetrokken maar op een koffiekransje achteraf durfden ze Been wel pootje te haken. Wat een roddelwijven daar bij Feijenoord. Beter haalden ze een paar kerels met een grote bek, daar breng je de selectie mee in evenwicht.
Zolang dat niet verandert zal ook een nieuwe coach hooguit het rechterrijtje niet halen.
Zoiets maar die druppel wordt ontkent, toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Druppel die de emmer doet overlopen?
Vind ik ook, het bestuur heeft (net als bij Verbeek) de signalen echt wel opgevangen maar gewoon niets besloten en het laten gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:39 schreef Lastpost het volgende:
En we kunnen nu deze selectie wel weer afzeiken omdat ze nu pas hun bek open trekken, maar dit bestuur had al lang moeten besluiten om Mario te ontslaan.
En dan zal een goede groep zich moeten durven roeren in bijzijn van de trainer. Maar dat is dus niet gebeurd, waardoor de TD zou moeten concluderen dat de groep niet in evenwicht is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nieuw seizoen, nieuwe spelers en spelers weer weg. Zo'n situatie kan heel anders zijn dan eind vorig seizoen. Ik vind het niet vreemd dat ze er na een paar weken voorbereiding achter komen dat dit toch niet gaat werken met deze (nieuwe) selectie.
Ik verstond de vraag niet. Wat werd er gevraagd?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:41 schreef opgebaarde het volgende:
en dat Vlaar nu niet op de vraag van die chick wil antwoorden, zegt het wel zo'n beetje.
Dit gaat niks worden
Dus ik zo potje pes spelen met die man Ruben, jeweet. Kwamen we er opeens achter dat die trainer gewoon kaka is. Dus ik bel m'n matti Martini op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:36 schreef Lastpost het volgende:
Het kon altijd nog erger, Fer die bleef en Vlaar die vertrok. Dan had Fer daar nu gezeten om de vragen te beantwoorden als nieuwe aanvoerder.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus ik zo potje pes spelen met die man Ruben, jeweet. Kwamen we er opeens achter dat die trainer gewoon kaka is. Dus ik bel m'n matti Martini op.
Zoiets jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus ik zo potje pes spelen met die man Ruben, jeweet. Kwamen we er opeens achter dat die trainer gewoon kaka is. Dus ik bel m'n matti Martini op.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
ze vroeg eigenlijk (zit te lezen en luisteren tegelijk) naar de essentie waarom het nu escaleert en wat Been nu verkeerd heeft gedaan. Vlaar vindt dat hij hier niet op hoeft te antwoorden, ook niet als zij zegt dat dit toch net van essentieel belang is om te begrijpen waarom de spelers ineens hun vertrouwen opzeggen. Vlaar komt niet verder als: "ik vind dat ik hier niet op hoeft te antwoorden"quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verstond de vraag niet. Wat werd er gevraagd?
En Marti zegt mij, "Gast fix die shit", maarja jeweetoch, tantoe veel stemmen en al die shizza, niet spang jongequote:Op woensdag 13 juli 2011 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is hij toch ook gewoon duidelijk in geweest.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ze vroeg eigenlijk (zit te lezen en luisteren tegelijk) naar de essentie waarom het nu escaleert en wat Been nu verkeerd heeft gedaan. Vlaar vindt dat hij hier niet op hoeft te antwoorden, ook niet als zij zegt dat dit toch net van essentieel belang is om te begrijpen waarom de spelers ineens hun vertrouwen opzeggen. Vlaar komt niet verder als: "ik vind dat ik hier niet op hoeft te antwoorden"
Vlaar wil gewoon niet en publique Been beschadigen. Netjes toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ze vroeg eigenlijk (zit te lezen en luisteren tegelijk) naar de essentie waarom het nu escaleert en wat Been nu verkeerd heeft gedaan. Vlaar vindt dat hij hier niet op hoeft te antwoorden, ook niet als zij zegt dat dit toch net van essentieel belang is om te begrijpen waarom de spelers ineens hun vertrouwen opzeggen. Vlaar komt niet verder als: "ik vind dat ik hier niet op hoeft te antwoorden"
Gudde zei net al dat het financieel is afgehandeld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
Van Geel mag wel iets meer achter de selectie gaan staan hoor. Maar ik heb ook het idee dat hij dit een beetje doet om de goede verhoudingen met Mario en zaakwaarnemer in stand te houden m.b.t. een eventuele afkoopsom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |