Ik heb even wat meer research gedaan, blijkbaar speelt hij ene Blaise Zabini die in het boek een minor character is. Zijn aandeel in 7.2 wordt in het boek gewoon door Crabbe danwel Goyle gedaan. Wth.quote:
Oh bah. Sorry, ik zal gewoon de links postenquote:
Snap er niks vanquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:13 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik heb even wat meer research gedaan, blijkbaar speelt hij ene Blaise Zabini die in het boek een minor character is. Zijn aandeel in 7.2 wordt in het boek gewoon door Crabbe danwel Goyle gedaan. Wth.
Bewijst maar weer dat een boek verfilmen best moeilijk isquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:13 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik heb even wat meer research gedaan, blijkbaar speelt hij ene Blaise Zabini die in het boek een minor character is. Zijn aandeel in 7.2 wordt in het boek gewoon door Crabbe danwel Goyle gedaan. Wth.
De acteurs of de characters?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef Roel0f het volgende:
Is een van die twee acteurs niet overleden? (Crabbe of Coyle)
Maakt natuurlijk niets uit met de hercasting, maar toch wou het even delen
Ah vandaar, en vandaar ook de verwarring, want ik kende die hele Blaise Zabini niet en in het boek doet hij dat deel helemaal nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:21 schreef Peekies het volgende:
Één van die acteurs die een hulpje van Draco speelde is opgepakt wegens drugsbezitThat's why.
Ja is inderdaad vaag. Toen ik het boek las dacht ik zelfs dat die Blaise een meisje wasquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ah vandaar, en vandaar ook de verwarring, want ik kende die hele Blaise Zabini niet en in het boek doet hij dat deel helemaal nietNog steeds slecht gedaan, dan.
Ik was hem uberhaupt vergetenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:23 schreef Peekies het volgende:
[..]
Ja is inderdaad vaag. Toen ik het boek las dacht ik zelfs dat die Blaise een meisje was
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef knight-errant het volgende:
Of zie ik iets over het hoofd?
Klacht: waardeloze hercasting in HP 7.2
quote:Jamie Waylett
On April 7, 2009, Waylett and a friend were pulled over by police after Waylett took a photograph of the officers' car as they drove past. The officers then searched the boys' vehicle, finding a knife and eight bags of cannabis. Other images on the camera led police to Waylett's mother's house, where ten additional cannabis plants were discovered being grown.
Waylett was charged a month later for possession of the drug. He appeared in court on July 16 and pled guilty to growing the plants in his mother's home, but claimed that they were for his personal use and not for distribution. On July 21, his twentieth birthday, Waylett was sentenced to 120 hours of community service. Waylett had previously been accused of using cocaine in October 2006, aged 17.
Waylett's fellow Harry Potter star, Joshua Herdman, announced on August 9 that Waylett would not be returning for Harry Potter and the Deathly Hallows, the final installment in the series. Waylett's character will be written out with his role in the plot taken over by Herdman's character. Jamie lives in Camden, North London.
Je kunt er ook mee op de bank hangen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef stroopdoosch het volgende:
Harry PotterMensen die rondlopen met toverstokjes.
"He spends hours mixing 'n rapping with his decks...his mum spends hours telling him to turn it down!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:36 schreef Chef_M het volgende:
Die site van hem.
http://www.jamiewaylett.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |