abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:39:09 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99403886
Kleding even als voorbeeld, maar het topic mag best breder getrokken worden. Liesje1947 zei in een ander topic dat ze met haar 60+ nog lekker in bikini naar het strand gaat ^O^ en toen moest ik ineens denken aan dit artikel:

quote:
Houdbaarheid verstreken

In Engeland is een onderzoek gedaan onder 2.000 vrouwen tussen de 18 en 65 jaar oud. Het onderwerp van het onderzoek: kleding en een bijbehorende 'houdbaarheidsdatum'. De gemiddelde vrouw die ouder is dan 47 jaar, vindt zichzelf en haar vrouwelijke medemens te oud om een bikini te dragen. En de minirokjes? Die kunnen ook niet als je ouder bent dan 35 jaar. 44% van de ondervraagden vindt zichzelf te oud om bepaalde kleding nog te kunnen dragen. Vrouwen die bijna 50 jaar zijn, voelen zich niet prettig meer in een bikini. En... ze verbazen zich erover dat andere vrouwen deze badkleding nog wel dragen.

Piercings

Andere uitkomsten van het grappige onderzoek: strapless topjes kunnen niet meer boven de 33, een navelpiercing kan nog 2 kaar langer mee en mag tot 35 jaar. Stiletto's kunnen langer mee, en 'mogen' tot 51 jaar, Uggs daarentegen mogen niet meer na 45 jaar.
Opmerkelijk

Je zou denken dat deze voorschriften voortkomen uit een bijpassend zelfbeeld, bijvoorbeeld een te dikke buik, of te zware billen. Maar niets is minder waar. De helft van de ondervraagde dames tussen de 50 en 60 vond zichzelf nog steeds slank, gezond en aantrekkelijk.
En hoe zit dat dan met mannen?
Resistance is futile.
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:42:58 #2
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_99403995
Net iets te oud voor 13 jarige breezersletjes...

Helaas maar waar... :'(
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:47:03 #3
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99404100
Iemand die bij mij op het werk bijna dagelijks komt vertelde mij gisteren dat hij heel veel verborgen tattoos heeft, maar dat hij zichzelf nu te oud vindt om er nog nieuwe bij te nemen. Denk dat hij een jaar of 50 is? Heb hem voor gek verklaard dat hij zich daardoor liet tegenhouden en gezegd dat hij nu niet direct moet beginnen met oogbal tattoos en noem maar op. :P
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 12:05:54 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_99406651
Er zijn niet zoveel dingen waarvoor ik me te oud voel, alleen minirokjes en misschien sommige shirtjes, maar minirokken droeg ik sowieso al nooit.

Een bikini draag ik nog wel, ik vind een badpak een rotgevoel als het nat is, plus je buik wordt niet bruin.

Piercings heb ik niet, alleen in allebei de oren 2.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:30:32 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99407505
Mijn moeder is 54, en ze had zich wijs llaten maken door mijn zusje dat ze te oud is voor facebook.

:')
Resistance is futile.
pi_99407567
Ik ben te oud om ikea potloodjes te jatten!
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:07:34 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99408898
In voel mij nergens te oud voor, hetgeen betekent dat ik mijzelf nog steeds regelmatig voor schut zet tussen jonge mensen. Maar ik trek me daar ook niks meer van aan, van wat mensen van mij vinden. Daar vind ik mijzelf te oud voor. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99409088
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:32 schreef martijn070 het volgende:
Echt?

Mag dat niet meer als je 40+ bent?
pi_99409222
Ik voel me te oud om aan kinderen te beginnen.
pi_99409602
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:32 schreef martijn070 het volgende:
Oh ik niet...het is de sport hier om te zien wie meeste heeft..en meestal win ik.. maar nu even niet meer.. heb er al genoeg voor de komende jaren!
~*~Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt beter !~*~
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 13:29:43 #11
5428 crew  miss_sly
pi_99409845
Ik voel me niet echt ergens te oud voor. Ik draag geen bikini's, maar dat doe ik al jaaaaren niet meer en dat is meer figuurtechnisch dan leeftijdtechnisch :+ Redelijk korte rokjes draag ik nog wel eens, want ik heb mooie benen en die durf ik ook best nog te laten zien.

Aan kinderen beginnen, daar ben ik wel te oud voor, vind ik. Er zijn veel mensen die dat ontkennen en zeggen dat het toch best nog kan. Dat klopt, het kan best nog, maar ik vind de risico's te groot worden, dus ik/wij kiezen ervoor het niet meer te doen nu. Onze dochter zal dus geen broertjes of zusjes krijgen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99409944
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:30 schreef Seven. het volgende:
Mijn moeder is 54, en ze had zich wijs llaten maken door mijn zusje dat ze te oud is voor facebook.

:D Ik zou dat eerder bij Hyves hebben, daar ben ik om andere reden weg, maar ik vind hyves eigenlijk wel iets meer voor kinderen en FB voor als je groot bent ~:)

Verder heb ik nog nooit in mijn leven een bikini gedragen en altijd spijkerrokjes tot nu toe.
Ik draag er wel iets langs en niet te strak op, maar ook dat heb ik altijd al gedaan :)
Voor sommige uitdrukkingen voel ik me soms wel 'te oud' :D
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2011 @ 14:02:52 #13
137949 Disana
pi_99411027
Ik heb destijds heel stoer zelf de gaatjes in mijn oren gemaakt, maar zou nu toch niet beginnen aan gaatjes in neus, lip, wenkbrauw of tong. Ik weet zeker dat mensen me dan opzichtig 'jong' zouden vinden doen.

Er is vast veel meer, maar kennelijk is dat niet erg bewust want ik kan momenteel niets bedenken.
pi_99413376
Ik voel me te oud om in de Cakewalk op de kermis te gaan, omdat ik op die snelle 'roltrap'banden nooit rechtop kon blijven staan. Om als 12-jarige door zo'n kermisklant onder mijn oksels rechtop gehouden te worden is nog tot daaraan toe, maar nu pas ik ervoor. :') ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:02:18 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99413435
Valt mij op dat je vrijwel niemand van 35+ bij de Goliath ziet in Six Flags.
Resistance is futile.
pi_99413997
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef Seven. het volgende:
Ik weet niet eens wat het is :D :@
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:18:38 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99414071
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat het is :D :@
Die achtbaan waarbij je gewichtsloosheid ervaart wegens 90 graden helling.
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 15:29:31 #18
5428 crew  miss_sly
pi_99414416
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef Seven. het volgende:
Alles wat ik op dat gebied altijd durfde, durf ik nog steeds :Y Ik ken de Goliath niet, dus geen idee of ik daarin zou durven, maar dat heeft niets met leeftijd te maken!

Ik vind het trouwens nog steeds leuk om nieuwe dingen te proberen, dat zal hopelijk wel altijd oz blijven! Dat is toch hopelijk niet leeftijdsgebonden.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 juli 2011 @ 15:30:46 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_99414457
Hinkelen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:32:34 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99414516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Alles wat ik op dat gebied altijd durfde, durf ik nog steeds :Y Ik ken de Goliath niet, dus geen idee of ik daarin zou durven, maar dat heeft niets met leeftijd te maken!

Ik vind het trouwens nog steeds leuk om nieuwe dingen te proberen, dat zal hopelijk wel altijd oz blijven! Dat is toch hopelijk niet leeftijdsgebonden.
Denk wel dat gaandeweg de aard van de nieuwe dingen veranderd? Ik persoonlijk hoef de nieuwste discotheken bijvoorbeeld echt niet te zien. Maar als iemand graag uit eten wil of naar een toffe kroeg waar ik nog niet ben geweest, count me in yo.
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 15:33:04 #21
5428 crew  miss_sly
pi_99414530
Hinkelen, hardop liedjes zingen op de fiets, huppelen, bellenblazen, schommelen, allemaal nog steeds leuk :Y
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:39:35 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99414810
Ik vind mezelf te oud om mij nog bezig te houden met de 'probleempjes' van anderen. Je weet wel, helemaal opgaan in van die roddelverhalen en aan eindeloos veel mensen verder vertellen. Eerder ging dat om de sensatie, daar zie ik de lol echt niet meer van in. Komt ook wel door een stuk gegroeide overtuiging dat iedereen maar lekker zelf moet weten wat hij denkt en doet. Ik maak me druk om vrienden en familie maar de roddels over collega's etc registreer ik zelfs amper meer.

Helaas ken ik veel mensen die jaaaaaaaaren ouder zijn dan ik, maar die het wel nodig vinden om verhaaltjes over mij te verspreiden. :+ . Beetje triestig vind ik dat altijd, maar uiteindelijk weet ik dat mijn familie en vrienden mij beter kennen dan die verhaaltjes. Ik kan er wel om lachen, laatst sloeg mijn baas de schrik om het hart toen een collega wist te melden dat hij op een buitenlandse vestiging had gehoord dat ik zwanger ben. Hehehe, die kop van mijn baas: priceless. En uitstekend proefballonnetje, zwanger raken is in mijn huidige functie geen optie.
Resistance is futile.
pi_99414812
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:33 schreef miss_sly het volgende:
Hinkelen, hardop liedjes zingen op de fiets, huppelen, bellenblazen, schommelen, allemaal nog steeds leuk :Y
Kabelbaantjes! Met zo'n band aan een touw waar je dan op moet springen! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:43:06 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99414939
Hehehe, ik heb laatst met mijn aangeschoten kop een kruispunt ontregelt door de rijrichtingen om te keren (en ja, we hadden er over nagedacht dat het geen onveilige situaties op moest leveren!). Er waren wegwerkzaamheden en al die tijdelijke paaltjes stonden in los zand. Ik en een maat zagen onze kans schoon.

Kwajongensstreken blijven volgens mij de komende jaren nog leuk genoeg.
Resistance is futile.
pi_99415745
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:30 schreef Seven. het volgende:

Oh..denk dat mijn kinderen door mij aan facebook zijn begonnen.. En vragen mij hoe soms hoe iets werkt..Hyves heb ik eerlijk gezegd niet veel mee.. Facebook is voor mij ideaal omdat ik daar ook mijn puzzelmaatjes uit de hele wereld heb. Das ook nog een hobby puzzelavonturen en dan veel in engels in nederlands is er niet veel..
~*~Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt beter !~*~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')