En hoe zit dat dan met mannen?quote:Houdbaarheid verstreken
In Engeland is een onderzoek gedaan onder 2.000 vrouwen tussen de 18 en 65 jaar oud. Het onderwerp van het onderzoek: kleding en een bijbehorende 'houdbaarheidsdatum'. De gemiddelde vrouw die ouder is dan 47 jaar, vindt zichzelf en haar vrouwelijke medemens te oud om een bikini te dragen. En de minirokjes? Die kunnen ook niet als je ouder bent dan 35 jaar. 44% van de ondervraagden vindt zichzelf te oud om bepaalde kleding nog te kunnen dragen. Vrouwen die bijna 50 jaar zijn, voelen zich niet prettig meer in een bikini. En... ze verbazen zich erover dat andere vrouwen deze badkleding nog wel dragen.
Piercings
Andere uitkomsten van het grappige onderzoek: strapless topjes kunnen niet meer boven de 33, een navelpiercing kan nog 2 kaar langer mee en mag tot 35 jaar. Stiletto's kunnen langer mee, en 'mogen' tot 51 jaar, Uggs daarentegen mogen niet meer na 45 jaar.
Opmerkelijk
Je zou denken dat deze voorschriften voortkomen uit een bijpassend zelfbeeld, bijvoorbeeld een te dikke buik, of te zware billen. Maar niets is minder waar. De helft van de ondervraagde dames tussen de 50 en 60 vond zichzelf nog steeds slank, gezond en aantrekkelijk.
Echt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:32 schreef martijn070 het volgende:
Ik ben te oud om ikea potloodjes te jatten!
Oh ik niet...het is de sport hier om te zien wie meeste heeft..en meestal win ik.. maar nu even niet meer.. heb er al genoeg voor de komende jaren!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:32 schreef martijn070 het volgende:
Ik ben te oud om ikea potloodjes te jatten!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:30 schreef Seven. het volgende:
Mijn moeder is 54, en ze had zich wijs llaten maken door mijn zusje dat ze te oud is voor facebook.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef Seven. het volgende:
Valt mij op dat je vrijwel niemand van 35+ bij de Goliath ziet in Six Flags.
Die achtbaan waarbij je gewichtsloosheid ervaart wegens 90 graden helling.quote:
Alles wat ik op dat gebied altijd durfde, durf ik nog steedsquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef Seven. het volgende:
Valt mij op dat je vrijwel niemand van 35+ bij de Goliath ziet in Six Flags.
Denk wel dat gaandeweg de aard van de nieuwe dingen veranderd? Ik persoonlijk hoef de nieuwste discotheken bijvoorbeeld echt niet te zien. Maar als iemand graag uit eten wil of naar een toffe kroeg waar ik nog niet ben geweest, count me in yo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alles wat ik op dat gebied altijd durfde, durf ik nog steedsIk ken de Goliath niet, dus geen idee of ik daarin zou durven, maar dat heeft niets met leeftijd te maken!
Ik vind het trouwens nog steeds leuk om nieuwe dingen te proberen, dat zal hopelijk wel altijd oz blijven! Dat is toch hopelijk niet leeftijdsgebonden.
Kabelbaantjes! Met zo'n band aan een touw waar je dan op moet springen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:33 schreef miss_sly het volgende:
Hinkelen, hardop liedjes zingen op de fiets, huppelen, bellenblazen, schommelen, allemaal nog steeds leuk
Oh..denk dat mijn kinderen door mij aan facebook zijn begonnen.. En vragen mij hoe soms hoe iets werkt..Hyves heb ik eerlijk gezegd niet veel mee.. Facebook is voor mij ideaal omdat ik daar ook mijn puzzelmaatjes uit de hele wereld heb. Das ook nog een hobby puzzelavonturen en dan veel in engels in nederlands is er niet veel..quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:30 schreef Seven. het volgende:
Mijn moeder is 54, en ze had zich wijs llaten maken door mijn zusje dat ze te oud is voor facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |