Die vond ik ook leuk. Tijdens hun relatie vond ik Danny wél weer een leuk personage en Maxime werd er wat zachter van.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef Niggling het volgende:
- Vond de relatie van Maxime/Danny ook goed werken... al verschillen daar de meningen over
Ja, eerst dacht ik nog: huh die twee samen, maar het pakte gewoon echt goed uit. Komt denk ook omdat de acteurs een goede klik samen hebben. Zo zie je maar weer eens hoe belangrijk dat is. En ja, Charlie, BAH... Door het irritante personage Charlie begint Lieke ook steeds meer te irriteren. Zap gewoon altijd weg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die vond ik ook leuk. Tijdens hun relatie vond ik Danny wél weer een leuk personage en Maxime werd er wat zachter van.
Jammer genoeg vonden de schrijvers het nodig om Danny verliefd te laten worden op Charlie, met alle gevolgen van dien.
De hoerenhakkerquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:41 schreef Frey het volgende:
- Maurice de Bruin slacht de callgirls van Martine af
Frey, geweldige lijstquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:41 schreef Frey het volgende:
- Tony Fuentes en de schilderijenroof
- Bert de Jong en zijn losse handjes
- Meta
- Albert Holst, de gestoorde pleegvader van Julian
- Het incestgebeuren met Oscar Brandts Buys
- Alice de Boer vs Helen Helmink
- Martine Hafkamp vs Helen Helmink
- Het plan met David Harkema
- Bob Lanschot stalkt Dian
- Ludo laat Martine opdraaien voor moord en zet haar op een bootje
- René Meijer leeft nog
- De moord op Marc de Waal
- Overlijden van Hennie Harmsen
- Hedwig moet naar bed met haar leraar
- De vader van Sylvester verkracht Terra
- Leendert Prent gijzelt Suzanne Balk
- Maurice de Bruin slacht de callgirls van Martine af
Gelukkig zijn er nog altijd meer verhaallijnen die ik wél goed vond. Soms zelfs met personages die me eigenlijk niet echt boeiden.
Sommige zijn ook lastig, omdat ze ook nog in diverse fases te verdelen zijn.
natuurlijk mag datquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:25 schreef Maartel het volgende:
Mag je paren overslaan als je verhaallijnen niet kent? Kan natuurlijk wel even inlezen maar als je de hele lijn niet gezien hebt is t ook zo oneerlijk beoordelen..
het gaat er niet om of ze wel of geen leuk stel waren samen, maar de verhaallijn er om heen hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Veel mensen vonden Danny en Maxime een leuk stel samen.
Ik vond ze ook heel leuk samen en Danny werd zelfs leuk toen hij met Maxime was.
Dat gedoe tussen Charlie, Barbara en Valerie vond ik persoonlijk helemaal niks aan.
Ik ben niet degene die 'm genomineerd heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
het gaat er niet om of ze wel of geen leuk stel waren samen, maar de verhaallijn er om heen he
Ik weet het... was ook zo lastig om te bepalen welke verhaallijnen tegen elkaar zouden gaan strijden..quote:
ga er morgen naar kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:11 schreef Koosnaam het volgende:
@ Roos85.
Ga je hier nog mee verder?
Daar verbaasde ik me ook al over.quote:Op maandag 29 augustus 2011 06:30 schreef Dizer het volgende:
Ronde 3:
Serieus, de dood van Bowien niet meer hiertussen?
Inderdaad, die valt niet te overtreffenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Frey het volgende:
Met recht de mooiste verhaallijn aller tijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Frey het volgende:
Met recht de mooiste verhaallijn aller tijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |