Ik ben nu ff tot september terug naar ..... 0 dagen per week!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn! Ik vind 2x in de week al veel, aan meer kom ik ook niet toe met mijn o-z-drukke sociale leven.
Zie je wel, nergens goed voor, al dat enge gesport!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb nu geen zin meer in seks. Wel in sport!
Je bent teen topsporter maar een papzak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja denk t ook... Daarom sporten topsporters zo weinig. Mijn voeding is gebalanceerd, mn sporten is gebalanceerd en ik rust voldoende. Rusten betekent niet alleen niets doen. Een gemiddelde wielrenner ligt ook niet op de bank als hij een rustdag heeft. Doorbloeding is goed voor je.
Luisteren naar je lichaam ian noodzaak...
Idd, het sloopt alleen maar je zin in seks. Dat kan nooit goed zijn!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je wel, nergens goed voor, al dat enge gesport!
Nee joh, sporten is lekker!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je wel, nergens goed voor, al dat enge gesport!
Mjah, so I've been told.quote:
Ja ik ben een papzak....quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent teen topsporter maar een papzak.
Topsport is ook niet gezond en niet het beste. Die zijn hun hele leven bezig om de schade zo klein mogelijk te houden en niet om optimaal voor hun lichaam te zorgen.
Daarbij rusten ze heel veel, heeeeel erg veel.
Topsport is idd vaak OVERbelasting van je lijfquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent teen topsporter maar een papzak.
Topsport is ook niet gezond en niet het beste. Die zijn hun hele leven bezig om de schade zo klein mogelijk te houden en niet om optimaal voor hun lichaam te zorgen.
Daarbij rusten ze heel veel, heeeeel erg veel.
Gevaarlijke uitspraakquote:
quote:
En dan nog anabolen, sloopt het je wiwi ook nogquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, het sloopt alleen maar je zin in seks. Dat kan nooit goed zijn!
Jij hebt geen sport nodig .quote:
Ik weet t! Ik weet t!quote:
Ik sport wel voor mijn gezondheid want ik was écht te zwaar en nu nog maar een beetje. Maar omdat ik (tot nu toe) in het weekend amper sport, pak ik daar voldoende rust en wil ik gewoon van de gemiddeld 4 dagen dat ik op kantoor werk, er het meeste uithalen, qua sportenquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:34 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik ben een papzak....
Ik doe sport niet voor mn gezondheid maar voor de resultaten en voor de kick.
Ik snap je probleem niet zo. Het is mn beroep geweest. Wat je vertelt is gewoon een standaard riedeltje van een leek.
Er zijn 3 peilers. Rust, voeding en training. Zonder 1 vd 3 geen resultaten. Nogmaals luisteren naar je lichaam en weten wat je wel en niet kan...
Holy crap! Niet zo raar dat je dan om 21:00 gaat slapen. En dat je geen tijd meer overhoudt voor een sociaal leven.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet t! Ik weet t!
Kabouter spillebeen!!
Wat win ik?
Onzinquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap je probleem niet zo. Het is mn beroep geweest. Wat je vertelt is gewoon een standaard riedeltje van een leek.Er zijn 3 peilers. Rust, voeding en training. Zonder 1 vd 3 geen resultaten. Nogmaals luisteren naar je lichaam en weten wat je wel en niet kan...
Het is hier nog droog en dat blijft het volgens buienradar ook nog wel evenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Wat een heerlijk weer buiten
Goede hoge waterdichte wandelschoenen check
Afritsbroek van waterafstotend materiaal check
Dikke trui check
Waterafstotende jas check
Poncho check
Plastic zakje voor telefoon en peuken check
Ik ben klaar voor de zwarte cross
Jeumig! Moet je zo vroeg beginnen of is het zo enorm ver weg of een combi?quote:
Zwarte cross!quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Dikke trui check
Poncho check
Jij liever dan ik met dit weer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Dikke trui check
Poncho check
weer.nl zegt ook voor lichtenvoorde dat er dit weekend alleen maar lichte buien vallen. Maar goed, alles wat ik aan heb kan ook weer uit. Een goed voorbereide japser telt voor tweequote:Op woensdag 13 juli 2011 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is hier nog droog en dat blijft het volgens buienradar ook nog wel even
Dat absoluutquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
weer.nl zegt ook voor lichtenvoorde dat er dit weekend alleen maar lichte buien vallen. Maar goed, alles wat ik aan heb kan ook weer uit. Een goed voorbereide japser telt voor twee
Zeker zou dat mooi zijn. Het blijft toch een feest in een weilandquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat absoluut
Maar het zou mooi zijn als t niet te veel ging regenen.
al heeft het ook weer een extra dimensie in de regen natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Zeker zou dat mooi zijn. Het blijft toch een feest in een weiland
Tis gewoon een slowchatquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:52 schreef ook_gek het volgende:
Hey leuk wen single reeks
[me=ook_gek] is single dus mag ik hier posten
[/me]
Maar uhm, wat is precies de bedoeling
Oh dat kan ik welquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis gewoon een slowchat
maar eigenlijk bedoelt om over je single leven te praten, op wat voor manier dan ook (slowchat dus gewoon)
Op dit moment is het vrij rustig, dus voel je vrij om er eens wt in te gooien.. mooi begin: wie ben je, wat doe je hier en how about all the details of your single lifequote:
Ach ja, zolang je maar warm blijft. Voor de cross zelf lijkt het me wat minder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al heeft het ook weer een extra dimensie in de regen natuurlijk
En waarom hij geen lekker wijf isquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dit moment is het vrij rustig, dus voel je vrij om er eens wt in te gooien.. mooi begin: wie ben je, wat doe je hier en how about all the details of your single life
Ik stap om 6 uur in de auto, ben om 7 uur omgeving Rotterdam. 2x in de week om te sporten (half 10 begin ik dan met werken) en 2x in de week om te werken om 7 uur.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig! Moet je zo vroeg beginnen of is het zo enorm ver weg of een combi?
Als ze het nou gewoon in het stadion doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:06 schreef Cue_ het volgende:
Slachtoffer Grolsch Veste woensdag gecremeerd
fijn dat ze ook even vermelden waar en hoe laat het is
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze het nou gewoon in het stadion doen.
Ben je ook gelijk van die bouwval af
En belangrijker!quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dit moment is het vrij rustig, dus voel je vrij om er eens wt in te gooien.. mooi begin: wie ben je, wat doe je hier en how about all the details of your single life
Spirit heeft afleiding nodig van haar roodbarige vriend.. dus ze mag hem hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En belangrijker!
Wil je met Spirit of Cue neuken?
Snuitje?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Spirit heeft afleiding nodig van haar roodbarige vriend.. dus ze mag hem hebben
500 jaar de toekomst in. Kijken of de beschaving is ingestort, of tot nieuwe hoogtes is gegroeid.quote:
Ik ben ook_gek 30 jaar en woon in Scheveningen. Sinds oktober single. En dat houd dus in dat ik zo goed als elk weekend flink op stap ben. En dat bevalt best wel goed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat staand plassen me zo makkelijk leek toen god aan me vroeg wat ik wilde wordenquote:
Uhm verlegen, laten we het daar op houdenquote:
Eerst maar eens een drankje, direct neuken is ook weer zo directquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En belangrijker!
Hey jij hierquote:
Ja dat versier topic ben ik mee gestopt. Ben er klaar meequote:
Nee ze wacht op haar slushpupyquote:
Jajaja ik weet het hier en daar mist er iets maar niet veelquote:
Nog verder instorten dan hij sinds de Romeinen al heeft gedaan kan toch niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
500 jaar de toekomst in. Kijken of de beschaving is ingestort, of tot nieuwe hoogtes is gegroeid.
Eerst een drankje. Nou bij deze twee dames ben je vast afgekeurd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:28 schreef ook_gek het volgende:
Eerst maar eens een drankje, direct neuken is ook weer zo direct
Allebei toch? Tegelijk!quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En belangrijker!
Laatst nog verder.... het twente stadionquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog verder instorten dan hij sinds de Romeinen al heeft gedaan kan toch niet.
Bij alle dames inmiddels toch? Behalve de frigide exemplaren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerst een drankje. Nou bij deze twee dames ben je vast afgekeurd.
Au.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laatst nog verder.... het twente stadion
Nee, kleine man heeft een puppy bij zijn vader, waar ik vandaag op ga passen.quote:
Wordt je al opgezadeld met een klein mens, krijg je er ook nog een kleine hond bij. Lekkere gastquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, kleine man heeft een puppy bij zijn vader, waar ik vandaag op ga passen.
Dat waren de tijdenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog verder instorten dan hij sinds de Romeinen al heeft gedaan kan toch niet.
Ah vandaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
Nee, kleine man heeft een puppy bij zijn vader, waar ik vandaag op ga passen.
Hehe, nee, heb het zelf voorgesteld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt je al opgezadeld met een klein mens, krijg je er ook nog een kleine hond bij. Lekkere gast
Ach zolang ik hem niet hoef te betalen kan het er nog wel mee doorquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
Zeg! *handjes in zij, tappend op vloer*quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En belangrijker!
Shit heb ik weerquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
oh gaat dat zo snelquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij alle dames inmiddels toch? Behalve de frigide exemplaren.
Jij staat wel vaak zo hequote:Op woensdag 13 juli 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! *handjes in zij, tappend op vloer*
Welkom dan maarquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:28 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben ook_gek 30 jaar en woon in Scheveningen. Sinds oktober single. En dat houd dus in dat ik zo goed als elk weekend flink op stap ben. En dat bevalt best wel goed.
Ik ben een klein beetje druk, met een eigen sterke mening. Men zegt zo gek als een deur. En tevens een levens genieter.
Wat ik hier doe? Uhm dat weet ik nog niet
Hem in zin van mij betalen, of het drankjequote:Op woensdag 13 juli 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach zolang ik hem niet hoef te betalen kan het er nog wel mee door
Mannen betalen voor seksquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hem in zin van mij betalen, of het drankje
Ja nee, dat mag nu niet meer he, met je FB statusquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! *handjes in zij, tappend op vloer*
Dank je wel dan maarquote:
quote:
Het is ook vaak nodig hierquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]wat een taal
Ga je mond maar spoelen met zeep
Je moet alles geprobeerd hebben tochquote:
neuh, zonde van het geld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet alles geprobeerd hebben toch
Hoeren! Zal ik 'm dan maar weer terug veraneren?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, dat mag nu niet meer he, met je FB status
Haha zal mee vallen denk ik, kijk even de kat uit de boom. Straks laat ik mensen missen met me opmerkingen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, jij gaat het nog zwaar krijgen hier...
Nee, ik vind je wel lief in je peu-modequote:Op woensdag 13 juli 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeren! Zal ik 'm dan maar weer terug veraneren?
Kijken of ik dan weer 30 likes scoor
Dat kwma nog ter sprake tijdens de wallentour... er zitten idd geen mannen achter het raamquote:
[Peu-mode] Vanavond zie ik mijn vriendje weer [/peu-mode]quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik vind je wel lief in je peu-mode
Wie weet ben ik zo goed dat je spuitent klaar komt en je door je beentjes heen zakt van genot en de rest van de dag zo goed als niet kan lopen, en je stem schor is van het kreunen en schreeuwenquote:
Ga je hem ook zoenmeneer noemen dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[Peu-mode] Vanavond zie ik mijn vriendje weer [/peu-mode]
Dat vinden mannen toch alleen maar makkelijk? Niet dat gedoe van een date, gewoon hup, gelijk neuken.quote:
Ja dus? gratis kan dat ook hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:57 schreef ook_gek het volgende:
Wie weet ben ik zo goed dat je spuitent klaar komt en je door je beentjes heen zakt van genot en de rest van de dag zo goed als niet kan lopen, en je stem schor is van het kreunen en schreeuwen
volgens mij mag je aardig plat zijn met reacties hier
Peu in de peurac verhaal?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik vind je wel lief in je peu-mode
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Peu in de peurac verhaal?
De man die in een volledige eigen fantasie wereld leeft en alles mee gemaakt hebt wat jij hebt mee gemaakt, maar dan net iets beter?
Nee jo het versieren en date is toch ook leuk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vinden mannen toch alleen maar makkelijk? Niet dat gedoe van een date, gewoon hup, gelijk neuken.
Nou dan krijg je bij mij wegens mogelijk goed gedrag je geld terugquote:
Ik heb hem zelfs ontmoet tijdens een meetingquote:
quote:
Jullie hebben 'm weggejaagd!quote:
Air, ben jij dat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Peu in de peurac verhaal?
De man die in een volledige eigen fantasie wereld leeft en alles mee gemaakt hebt wat jij hebt mee gemaakt, maar dan net iets beter?
Wacht.... JIJ bent zoenmevrouw?!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs ontmoet tijdens een meeting
Zal te mooi om waar te zijn.quote:
Right, het was leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:51 schreef ook_gek het volgende:
wat een taal
Ga je mond maar spoelen met zeep
vergeet de R&P SC nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel, maar vrijwel alleen nog in PTA zo te zien.
http://forum.fok.nl/user/history/52677
komop babs.. gooi je verhalen eens in t topic.. gewoon puur ter kennismakingquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Right, het was leuk je gekend te hebben
Uhm nee ben ook_gekquote:
Nee wat ik zeg, ben ook_gekquote:
je klinkt een beetje boos op peu....quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal te mooi om waar te zijn.
Hij zal wel bij de vader van een vriendin van een oom van een oma van een overgroot oma ergens in een geweldig land zitten. Oh en met een lekker wijf en dan wel 4 stuks tegelijk
Welke? Die van de kwartetjes? Of van het doorgeven van mijn eigen sperma zodat ik het lekker zelf door kan slikken? Of van de triootjes met een man erbij waarbij ik samen met een meid hem lekker pijp? Misschien doel je op de uitgebreide plasseks gevolgd door lekker nat neuken? Of was het het mij laten nemen door een vrouw met voorbinddildo? Seks in de parenclub met veel publiek? Welke verhalen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
komop babs.. gooi je verhalen eens in t topic.. gewoon puur ter kennismaking
Ik ken je niet eensquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Right, het was leuk je gekend te hebben
Wel nee heb niks met of tegen hem.quote:
Kijk, zo kennen we jouquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke? Die van de kwartetjes? Of van het doorgeven van mijn eigen sperma zodat ik het lekker zelf door kan slikken? Of van de triootjes met een man erbij waarbij ik samen met een meid hem lekker pijp? Misschien doel je op de uitgebreide plasseks gevolgd door lekker nat neuken? Of was het het mij laten nemen door een vrouw met voorbinddildo? Seks in de parenclub met veel publiek? Welke verhalen?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk stata heel die Peurac me niet zo heel erg bijis dat erg? Ben ik te egocentrisch?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:59 schreef ook_gek het volgende:
Die nu in Ierland zit en voor Google werkt. Die Peurac.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk stata heel die Peurac me niet zo heel erg bijis dat erg? Ben ik te egocentrisch?
Als dit alles is, maakt niet echt indrukquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke? Die van de kwartetjes? Of van het doorgeven van mijn eigen sperma zodat ik het lekker zelf door kan slikken? Of van de triootjes met een man erbij waarbij ik samen met een meid hem lekker pijp? Misschien doel je op de uitgebreide plasseks gevolgd door lekker nat neuken? Of was het het mij laten nemen door een vrouw met voorbinddildo? Seks in de parenclub met veel publiek? Welke verhalen?
Neeej, ze bedoelt de echt kinky verhalen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou hij iets te maken hebben met dat gedoe met die ads?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Die nu in Ierland zit en voor Google werkt. Die Peurac.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Ja, hij heeft wraak genomen denk ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
Zou hij iets te maken hebben met dat gedoe met die ads?
Zie m al zitten: "No more boobs, mwhuhahahahaaaa!quote:
Met een hand in zijn broek.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie m al zitten: "No more boobs, mwhuhahahahaaaa!"
ach heb boobs op mijn netvlies staan dus /care!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie m al zitten: "No more boobs, mwhuhahahahaaaa!"
Smerige ranzige perverse vuilbak!quote:
Dan zit jij toch klaar met je kratje bierquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Gedoe met die ads?
No more boobs?
He. Wie zou er toch tegen boobs zijn?
Ik hoop niet dat ze achter me aan komen
Oooh, werkt Peurac bij Google? Dat wilde hij nou nooit vertellen, ik heb me dat altijd al afgevraagd. Maar Peurac werkt dus bij Google. In Ierland. Had ik nooit gedacht! Die Peurac!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Die nu in Ierland zit en voor Google werkt. Die Peurac.
Is het uit met zijn 'zoenmevrouw' dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:24 schreef ook_gek het volgende:
Peu mode
Ja ik geen tiete, heel fok geen tiete whehe
"Zoen-lijk" klinkt toch minder. NOG minder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is het uit met zijn 'zoenmevrouw' dan?
Hoezo wat is er mis met je eigen sperma en pis te nuttigen? Al het beste komt uit je eigen lichaamquote:
You've got this straaaaange efefct on meeee.... and I like itquote:
daar heb ik nu geen last van.. komt vanavond vast wel weerquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo wat is er mis met je eigen sperma en pis te nuttigen? Al het beste komt uit je eigen lichaam
Maak ik wat in je los schatquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You've got this straaaaange efefct on meeee.... and I like it
Moest er meteen aan denken
Dus? Gekreun is goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:28 schreef Cue_ het volgende:
*thats the way uhu uhu.. i like it uhu uhu!! *
edit: even wat ut'jes er bij.. anders lijkt het zo'n gekreun
Weet ik niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is het uit met zijn 'zoenmevrouw' dan?
Is ook beter.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij had foto's in zijn fobo, maar die heeft ie weggehaald.
Wat het geneuk zijn siepels nou weer, en wat doen ze in augustus?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus
Die laatste vraag kan ik beantwoorden denk ik! "Geil zijn".quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat het geneuk zijn siepels nou weer, en wat doen ze in augustus?
Heul veul! Maar jij mag me altijd losser maken hoor, dat weet je toch?quote:
Mag ik mee?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:27 schreef Nouk84 het volgende:
Plannen voor San Francisco/Californië krijgen steeds meer vorm
jij gluurder!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij had foto's in zijn fobo, maar die heeft ie weggehaald.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
Nog 3 weken, dan zitten beetman en ik met onze dikke kont in Berlijn.
Hoax!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
Nog 3 weken, dan zitten beetman en ik met onze dikke kont in Berlijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet daar stiekem wel een beetje om huilen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht ik post zijn foto even.. dus ik kijken blijkt alles weg te zijn.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Hoax!Nou, ik ben wel iets aangekomen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar idd.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik ook was wel leuk.quote:
Loop 's over me heen? kan ik fff checken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel iets aangekomen hoor.
Maar idd.
*wandelt over Ang3l*quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Loop 's over me heen? kan ik fff checken.
Uienquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat het geneuk zijn siepels nou weer, en wat doen ze in augustus?
Ja, dat weet ik eigenlijk wel. Maar goed, ik zit op FOK, dus heb een piemel van minstens 30cm, dat red jij niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heul veul! Maar jij mag me altijd losser maken hoor, dat weet je toch?
Dan heb jij Ang3l zijn endeldarm nog nooit goed geinspecteerdquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik eigenlijk wel. Maar goed, ik zit op FOK, dus heb een piemel van minstens 30cm, dat red jij niet.
Ah, nou... valt mee met die kont hoor. Nice and firm!quote:
Niet altijd, weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doet een mens goed, weet ik uit ervaring
Ah. Wij noemen dat juin of juunquote:
Was er ook licht aan het einde van de tunnel?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dan heb jij Ang3l zijn endeldarm nog nooit goed geinspecteerd
Au.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik eigenlijk wel. Maar goed, ik zit op FOK, dus heb een piemel van minstens 30cm, dat red jij niet.
Nou als je weer bij het ligt uitkomt dan zit je bij m'n neusgaten of zoquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Was er ook licht aan het einde van de tunnel?
Het is bij mij een teken dat het goed met me gaat, maar het hoeft niet meer te worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, die kan dat wel hebben neem ik aan, want jij zit ook op FOK, dus jij hebt ook een piemel van 30cm+quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Au.
Nee daarvoor moet je bij hetero zijn
haha wat herkenbaar!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is bij mij een teken dat het goed met me gaat, maar het hoeft niet meer te worden.
wat gemeen, ik zit toch ook op Fok!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die kan dat wel hebben neem ik aan, want jij zit ook op FOK, dus jij hebt ook een piemel van 30cm+
Ik lijn niet. Omdat ik daar iets op tegen heb en ook het idee heb dat dat gewoon crisismanagement is als het al te laat is. Dus ik eet de dag nadat ik uit de band ben gesprongen met eten gewoon wat minder. Dat werkt ook.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
haha wat herkenbaar!
ik merkte idd dat ik wel een beetje op moet letten
Van mij wel! Wordt wel druk in de chevy!quote:
Mijn ervaring is duidelijk andersquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:37 schreef rival het volgende:
Heb je dat alleen op fok, of ook buiten fok?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die kan dat wel hebben neem ik aan, want jij zit ook op FOK, dus jij hebt ook een piemel van 30cm+
dat idee heb ik ook. en anders pak ik een keertje extra de trapquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lijn niet. Omdat ik daar iets op tegen heb en ook het idee heb dat dat gewoon crisismanagement is als het al te laat is. Dus ik eet de dag nadat ik uit de band ben gesprongen met eten gewoon wat minder. Dat werkt ook.
Misschien moet je hem eens uitproberen, vind babs vast niet ergquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:45 schreef ook_gek het volgende:
Heb je dat alleen op fok, of ook buiten fok?
Ik zal iig nooit aan de lightproducten gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook. en anders pak ik een keertje extra de trap
Geeft niet kruip ik lekker tegen je aanquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van mij wel! Wordt wel druk in de chevy!
Ik heb ook nog geen foto gezien van ook_gek, dus dat is wel een erg boude uitspraak. Straks heeft hij het uiterlijk van tijn...quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet je hem eens uitproberen, vind babs vast niet erg
Gewoon niet uit de band schieten met eten. Werkt nog beterquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lijn niet. Omdat ik daar iets op tegen heb en ook het idee heb dat dat gewoon crisismanagement is als het al te laat is. Dus ik eet de dag nadat ik uit de band ben gesprongen met eten gewoon wat minder. Dat werkt ook.
geef mij maar smaakquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal iig nooit aan de lightproducten gaan.
+1quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
Ik zal iig nooit aan de lightproducten gaan.
gemeen zeg.... zeg dan Peu, die komt hier niet meer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen foto gezien van ook_gek, dus dat is wel een erg boude uitspraak. Straks heeft hij het uiterlijk van tijn...
Af en toe lekker eten is niks mis mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon niet uit de band schieten met eten. Werkt nog beter
In vergelijking met tijn is Peu een lekker ding.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
gemeen zeg.... zeg dan Peu, die komt hier niet meer.
Want lekker eten staat gelijk aan 'uit de band schieten'? Voor mij niet.quote:
Nee, dat vind ik dus ook, uit de band schieten is dat ik mezelf volstouw met alles wat ik in huis heb.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat lekker eten staat gelijk aan 'uit de band schieten'? Voor mij niet.
Het is meuk, slechter voor je dan dingen met suiker, en de essentie is dan ook dat je dan gewoon minder dingen moet eten of drinken ervan als je niet dik wil worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
Wat is er mis met lightproducten in het algemeen?
Dat is bij mij op den duur niet meer 'lekker'quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
Nee, dat vind ik dus ook, uit de band schieten is dat ik mezelf volstouw met alles wat ik in huis heb.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen foto gezien van ook_gek, dus dat is wel een erg boude uitspraak. Straks heeft hij het uiterlijk van tijn...
Lekker eten en dan lange harde sex nog beter. Is leuker dan dagje minder eten of trap extra op en af lopenquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Af en toe lekker eten is niks mis mee.
degene die ik ken hebben minder smaak dan de "normale" variant.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
Wat is er mis met lightproducten in het algemeen?
Ja, maar dat doe ik dus ook niet. Ik eet gewoon wat ik lekker vind als avondeten en dan daarnaast soms nog wat lekkers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is bij mij op den duur niet meer 'lekker'![]()
Maar ik eet elke dag lekker, maar ik spring niet elke dag uit de band. Bij lange na niet zelfs
Meuk? Slechter voor je dan dingen met suiker? Dat eerste is een mening, dat tweede is volgens mij een totaal niet onderbouwd fabeltje dat iedereen maar naroept. Er zijn zoveel dingen slecht voor je, en het verschilt ook nog eens per jaar (per onderzoek) wat er nu wel weer, of dan niet meer slecht voor je is. Die essentie ben ik wel met je eens hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is meuk, slechter voor je dan dingen met suiker, en de essentie is dan ook dat je dan gewoon minder dingen moet eten of drinken ervan als je niet dik wil worden.
Andere smaak lijkt me een betere omschrijvingquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
degene die ik ken hebben minder smaak dan de "normale" variant.
Het is waar. Die aspartaam is gewoon niet goed voor je, en daarbij moeten mensen gewoon leren dat er grenzen zijn en je niet alles kan eten en drinken wat je wil zonder dik te worden. Over het algemeen zie ik ook vooral dikkerds aan de lightproducten overigens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meuk? Slechter voor je dan dingen met suiker? Dat eerste is een mening, dat tweede is volgens mij een totaal niet onderbouwd fabeltje dat iedereen maar naroept. Er zijn zoveel dingen slecht voor je, en het verschilt ook nog eens per jaar (per onderzoek) wat er nu wel weer, of dan niet meer slecht voor je is. Die essentie ben ik wel met je eens hoor
Ik ken zat dingen waarvan ik de light variant gewoon lekkerder vind (Sprite bijvoorbeeld).
Ach, ik heb toch al de aanleg om dik te worden, ik moet gewoon blijven sporten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:55 schreef Techno het volgende:
Light dranken zijn dikmakers
De kans op overgewicht stijgt met 41% per glas light drank. Mensen die light drinken zouden geen kilo’s kwijtraken. Ze zouden zelfs zwaarder worden. Deze bevindingen komen voort uit een acht jaar durend onderzoek door de Universiteit van Texas.
Ja, dat bedoel ik eigenlijk te zeggen, dat lightproducten misschien leuk voor je gemoedsrust zijn, maar dat je in the end alleen maar niet aankomt door gezond verstand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:55 schreef Cue_ het volgende:
Het is maar net wat je verder op een dag binnenkrijgt of een light product daar beter op aansluit of totaal niet.
Want waar de suikers ontbreken in de lightproducten zitten er wel weer meer van iets anders is, dat ook weer slecht of slechter kan zijn. Maar dat is geheel afhankelijk van de rest van wat je binnenkrijgt op een dag
'Mag ik 3 friet met mayo, 6 frikandel speciaal, 6 kroketten, 2 kaassoufles én een cola light alsjeblieft!'quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Het is waar. Die aspartaam is gewoon niet goed voor je, en daarbij moeten mensen gewoon leren dat er grenzen zijn en je niet alles kan eten en drinken wat je wil zonder dik te worden. Over het algemeen zie ik ook vooral dikkerds aan de lightproducten overigens.
Nouk is van ver boven de friet/patat-grens (beter bekend als de dom/slim-grens), ik was helemaal flabbergasted dat ze friet zei.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:07 schreef Cue_ het volgende:
Dat friet / patat ooit een topickiller zou zijn.
Maarja pauze, dus iedereen is halen
Ik ga gewoon weer voor mijn muesli crackers met filet americain en saladequote:Op woensdag 13 juli 2011 12:07 schreef Cue_ het volgende:
Dat friet / patat ooit een topickiller zou zijn.
Maarja pauze, dus iedereen is halen
Waar ligt die grens ook alweer?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Nouk is van ver boven de friet/patat-grens (beter bekend als de dom/slim-grens), ik was helemaal flabbergasted dat ze friet zei.
Muesli crackers waar zoveel honing in zit?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon weer voor mijn muesli crackers met filet americain en salade
Heb je er onderzoek naar gedaan? Deze grens is op gedegen onderzoek gebaseerd. Je hebt altijd domme mensen in het noorden wonen en slimme mensen in het zuiden.quote:
Haha heerlijk!quote:
quote:
Dat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je er onderzoek naar gedaan? Deze grens is op gedegen onderzoek gebaseerd. Je hebt altijd domme mensen in het noorden wonen en slimme mensen in het zuiden.
Ik woon hoger dan de grens, en dit is een frietgebied.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je er onderzoek naar gedaan? Deze grens is op gedegen onderzoek gebaseerd. Je hebt altijd domme mensen in het noorden wonen en slimme mensen in het zuiden.
Snuitebolletje!!! De snuitebolletje van vroeger van de #fok chat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Thats me, myself and I!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Snuitebolletje!!! De snuitebolletje van vroeger van de #fok chat?
In cruesli zit honing, in muesli een stuk minder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
Muesli crackers waar zoveel honing in zit?
Import ben je dan. Je roots liggen vast in het friet gebiedquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik woon hoger dan de grens, en dit is een frietgebied.
Ja en in een pot honing zit nog meer honing.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In cruesli zit honing, in muesli een stuk minder.
Snuitebolletje LIEF!quote:
Het beste van de twee slechten dien je toch te kiezen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja en in een pot honing zit nog meer honing.
Het was geen wedstrijdje wat het meeste honing heeft hoor.
Hier heeft de puppy net mijn schoen opgegeten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
Whehe, pup probeert de figuren op het kleed te pakken
Ik geloof toch dat ik 'm maar moet kidnappen
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja en in een pot honing zit nog meer honing.
Het was geen wedstrijdje wat het meeste honing heeft hoor.
Volgens mij heersten wij het US topic als een dollequote:Op woensdag 13 juli 2011 12:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Snuitebolletje LIEF!
Weet je nog wie ik ben
Dan ga je voor de havervlokken als je de beste optie wilt hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het beste van de twee slechten dien je toch te kiezen?
Poohquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even hem vragen
Uhm huh wat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgens mij heersten wij het US topic als een dolle
Maar nu praten we wel over de 90's he!
Daar trek ik toch wel de grens hoor, mijn schoenen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier heeft de puppy net mijn schoen opgegeten.
En ik kan niet boos op hem worden
Ja maar jij bent een vrouw he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar trek ik toch wel de grens hoor, mijn schoenen!
Markje uit de tijd van zovty, domo, miss_bleu enzquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, dan weeti k het niet meer.. Heb zoveel bier gedronken de laatste jaren
There is no school like the old school!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Markje uit de tijd van zovty, domo, miss_bleu enz
Je hebt geen idee hequote:Op woensdag 13 juli 2011 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
There is no school like the old school!
Oh jippie!quote:
als ie mijn schoen opvreet kan ie ook een goede trap verwachtenquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw he.
Zodra die hier aan mijn ps3 controller begint krijgt ie vliegles
Lekkere kale ruige poot van me kiss kissquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog altijd en immer ontkennende
wat is er bij PSV?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
Puinhoop bij Feijenoord
Puinhoop bij PSV
Puinhoop bij Twente
Nu moet Ajax toch zeker kampioen worden.
Als dat de enige manier is om het te kunnen halen...quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
Puinhoop bij Feijenoord
Puinhoop bij PSV
Puinhoop bij Twente
Nu moet Ajax toch zeker kampioen worden.
Schulden, slechte aankopen, slechste trainer van nederland, slechte algemeen directeur met Brands.quote:
Maakt me niks uit, als hij aan iets knaagt krijgt hij al een trap.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
als ie mijn schoen opvreet kan ie ook een goede trap verwachten
Volgens mij heb jij het afgelopen seizoen niet meegekregenquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als dat de enige manier is om het te kunnen halen...
Dat ze op het eind een potje lopen luckboxen? Ja, heb ik wel meegekregenquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het afgelopen seizoen niet meegekregen
Dat is netjes, gefeliciteerd Samzz.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
Zo, stage is klaar.
Goede beoordelingen, baas was erg tevreden en heeft me een baan aangeboden zodra ik klaar ben met studeren.
Van die vrouwen die dan nog een extra glas cola nemen of zo, want ja "Het is toch light!"quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is meuk, slechter voor je dan dingen met suiker, en de essentie is dan ook dat je dan gewoon minder dingen moet eten of drinken ervan als je niet dik wil worden.
Yayquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
Zo, stage is klaar.
Goede beoordelingen, baas was erg tevreden en heeft me een baan aangeboden zodra ik klaar ben met studeren.
Eindelijk een medestander gevonden over aspartaam!!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Feli Samzz!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
Zo, stage is klaar.
Mijn vriend werkt er. Niet iedereen over één kam scheren he!!!quote:
Minder happen en naief?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook hele nuttige tips gekregen om aan te werken en zulks. Ik ben echt blij.
Ik drink gewoon geen frisdrank! En ik eet gezonde verse dingen! (niet dat ik daar dunner van wordquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander gevonden over aspartaam!!!
Laat ze dit maar eens lezen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Van die vrouwen die dan nog een extra glas cola nemen of zo, want ja "Het is toch light!"
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:55 schreef Techno het volgende:
Light dranken zijn dikmakers
De kans op overgewicht stijgt met 41% per glas light drank. Mensen die light drinken zouden geen kilo’s kwijtraken. Ze zouden zelfs zwaarder worden. Deze bevindingen komen voort uit een acht jaar durend onderzoek door de Universiteit van Texas.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt er. Niet iedereen over één kam scheren he!!!
Van harte gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
Zo, stage is klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |