Kun je iets meer vertellen over dat aparte iets of hou je dat liever voor jezelf?quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:51 schreef drvc het volgende:
Ik geloof hem wel, ik zie soms wel rare dingen als ik naar de sterren kijk, en ik heb vroeger ook iets aparts meegemaakt wat ik niet meer zal vergeten.
Ik was 14 jaar toen ik het zag, en het was met een kameraad. We waren bij een speel/voetbal veldje. Vanaf het veld kun je zo op de kerktoren kijken, en daar zag ik een felle lichtbol dat om de kerktoren bleef vliegen, dus mijn kameraad en ik waren de lichtbol aan het volgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Kun je iets meer vertellen over dat aparte iets of hou je dat liever voor jezelf?
Wauw! Een maand geleden had ik niet geweten wat ik hiermee aan moest, maar na een maand van intensief onderzoek doen naar het ufo fenomeen kan ik er niet meer om heen dat we naar alle waarschijnlijkheid bezocht worden door buitenaardse wezens. Die bal die jij zag, was dan misschien een soort van verkenningsdrone. Een robot die gebruikt maakt van een aandrijving die voor ons nog onbekend is. Dat licht dat je zag, is dan waarschijnlijk afkomstig van die aandrijving.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:59 schreef drvc het volgende:
[..]
Ik was 14 jaar toen ik het zag, en het was met een kameraad. We waren bij een speel/voetbal veldje. Vanaf het veld kun je zo op de kerktoren kijken, en daar zag ik een felle lichtbol dat om de kerktoren bleef vliegen, dus mijn kameraad en ik waren de lichtbol aan het volgen.
Na 15 minuten rondcirkelen om de kerk, vloog de lichtbol richting ons, wel 30 meter boven ons bleef het hangen, je hoorde echt geen geluid van een motor, heel apart.
Na een minuut of 10 vloog het weg in de wolken.
Mijn eerste gedachte was "ooooooow het licht van een helikopter" want het was al schemerig/donker toen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wauw! Een maand geleden had ik niet geweten wat ik hiermee aan moest, maar na een maand van intensief onderzoek doen naar het ufo fenomeen kan ik er niet meer om heen dat we naar alle waarschijnlijkheid bezocht worden door buitenaardse wezens. Die bal die jij zag, was dan misschien een soort van verkenningsdrone. Een robot die gebruikt maakt van een aandrijving die voor ons nog onbekend is. Dat licht dat je zag, is dan waarschijnlijk afkomstig van die aandrijving.
TRU en NWS posters kijken over het algemeen iets anders aan tegen dit onderwerp. Vandaar dat ik hier even de reacties wil peilen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:12 schreef Stokstaart het volgende:
Filmpje is uit 2008 en dus totaal geen 'nieuws'.
Verder lijkt 1 topic me wel voldoende?![]()
Voormalig Canadees minister van Defensie Paul Hellyer over UFO's
Ten eerste als ze direct contact met ons zouden zoeken, is er een redelijke kans dat er paniek zal uitbreken. Ik denk dat intelligente aliens dat wel zouden doorhebben. Ik denk dat ze weten dat een geleidelijke bewustwording veel beter is, dan plotseling een schokgolf door de al niet erg stabiele menselijke samenleving te sturen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:28 schreef woid het volgende:
Calvin :
"the surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe is that none of it has tried to contact us.”
[ afbeelding ]
Veel mensen zijn gewoon dom en te koppig. Daarom is het "stoppen in een doofpot" ook zo makkelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ten eerste als ze direct contact met ons zouden zoeken, is er een redelijke kans dat er paniek zal uitbreken. Ik denk dat intelligente aliens dat wel zouden doorhebben. Ik denk dat ze weten dat een geleidelijke bewustwording veel beter is, dan plotseling een schokgolf door de al niet erg stabiele menselijke samenleving te sturen.
En ten tweede, jij denkt dus dat die voormalig minister van Defensie liegt?
Jij gaat er dus vanuit dat hij per definitie niet liegt, omdat hij van Defensie is? (Dan lijkt het me logischer dat hij dat zegt om zo een cover-up te hebben voor geheime projecten. Het fenomeen UFO komt natuurlijk maar wat goed uit voor de hele militaire sector.)quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ten eerste als ze direct contact met ons zouden zoeken, is er een redelijke kans dat er paniek zal uitbreken. Ik denk dat intelligente aliens dat wel zouden doorhebben. Ik denk dat ze weten dat een geleidelijke bewustwording veel beter is, dan plotseling een schokgolf door de al niet erg stabiele menselijke samenleving te sturen.
Ik geef de overheden van de wereld ook groot gelijk. Ik bedoel, wat moeten ze dan zeggen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:35 schreef drvc het volgende:
[..]
Veel mensen zijn gewoon dom en te koppig. Daarom is het "stoppen in een doofpot" ook zo makkelijk.
Waarom zou het meteen over buitenaards leven moeten gaan? Het kunnen ook andere dingen zijn. Geheime projecten, natuurfenomenen (denk aan bolbliksem, wat zich uitermate raar gedraagt. Zo'n bol kan zelfs over de grond rollen en dan een stopcontact ingezogen worden.) Bovendien verwacht ik niet dat als het idd buitenaards is, het perse leven is. Dan kunnen het net zo goed robots zijn natuurlijk die het werk doen. Ik bedoel ik verwacht niet dat als je een 'UFO' zou openmaken dat je dan levende wezens zal aantreffen. Zelfs wij zijn al best ver op het gebied van onbemande voertuigen. En dan als laatste, waarom zouden UFO's lichtgevend zijn? (wat in de meeste gevallen op die manier bescheven wordt) Hier ook weer; zelfs wij werken momenteel al aan technieken om objecten compleet onzichtbaar te maken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik geef de overheden van de wereld ook groot gelijk. Ik bedoel, wat moeten ze dan zeggen?
"Beste burgers, het lijkt erop dat we bezocht worden door buitenaardse wezens..."
en dan vervolgens komen natuurlijk de vragen en dan is het antwoord:
"We weten niet precies wat ze willen, ze zijn technologisch superieur aan ons en als ze zouden willen, kunnen ze ons kapotmaken. Met hun schepen kunnen ze komen en gaan waar ze willen en waneer ze willen..."
Op zo'n moment zou er dus paniek kunnen ontstaan en ook het ontvoeringsfenomeen zou dan ineens een stuk serieuzer genomen moeten worden. En welke overheid wil die paniek nou creeeren? Het is de taak van de overheid om de samenleving bij elkaar te houden, dus een aankondiging zonder een bewustwordingsproces lijkt me een heel slecht idee.
Er zijn een heleboel vooraanstaande getuigen die zeggen dat we bezocht worden. Generaals, luitenanten, sergeanten, kolonels... Kijk anders eens op youtube en zoek op "Disclosure Project". Hierin zijn veel hooggeplaatste mensen uit allerlei gebieden van de maatschappij verzameld die allen hun ufo ervaringen met ons delen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat hij per definitie niet liegt, omdat hij van Defensie is? (Dan lijkt het me logischer dat hij dat zegt om zo een cover-up te hebben voor geheime projecten. Het fenomeen UFO komt natuurlijk maar wat goed uit voor de hele militaire sector.)
Ik begrijp je vraag en het is een terechte vraag. Het enige wat ik nu kan zeggen (moet naar mn werk toe nu) is dat er veel meer betrouwbare informatie is over dit onderwerp dan de meeste mensen denken. Ik wist tot voor kort ook niet dat er zoveel info was over dit onderwerp. Ik dacht altijd dat het mn aandacht niet waard was.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom zou het meteen over buitenaards leven moeten gaan? Het kunnen ook andere dingen zijn. Geheime projecten, natuurfenomenen (denk aan bolbliksem, wat zich uitermate raar gedraagt. Zo'n bol kan zelfs over de grond rollen en dan een stopcontact ingezogen worden.) Bovendien verwacht ik niet dat als het idd buitenaards is, het perse leven is. Dan kunnen het net zo goed robots zijn natuurlijk die het werk doen. Ik bedoel ik verwacht niet dat als je een 'UFO' zou openmaken dat je dan levende wezens zal aantreffen. Zelfs wij zijn al best ver op het gebied van onbemande voertuigen.
Misschien krijgen ze wel betaald om het te zeggen? Ik wil best in buitenaards leven geloven hoor, en dat ze hier misschien zijn, oke. Maar lichtgevende bollen die rondvliegen gaat erbij niet in. Bovendien is er ook een hoop menselijk techniek waar 99% van de mensen niks van af weet. Ik bedoel zoek al eens op youtube naar NASA test projecten en zie wat voor vreemde voertuigen daar uit komen. En dat is dan wat we wel weten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel vooraanstaande getuigen die zeggen dat we bezocht worden. Generaals, luitenanten, sergeanten, kolonels... Kijk anders eens op youtube en zoek op "Disclosure Project". Hierin zijn veel hooggeplaatste mensen uit allerlei gebieden van de maatschappij verzameld die allen hun ufo ervaringen met ons delen.
Ook de vele uitzendingen van Larry King over dit onderwerp zijn erg interessant (allemaal te vinden op youtube) en hierin komen ook skeptici aan het woord.
Waarom zouden al deze hooggeplaatste mensen naar voren komen en hun reputatie te grabbel gooien door een verhaaltje te verzinnen? De mensen die hiermee naar voren komen, krijgen veel over zich heen vanuit hun directe omgeving en ook hun gezinnen lijden hieronder. Dus waarom zouden ze liegen? Wat is er te winnen voor hen?
Ga ik vanavond doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag en het is een terechte vraag. Het enige wat ik nu kan zeggen (moet naar mn werk toe nu) is dat er veel meer betrouwbare informatie is over dit onderwerp dan de meeste mensen denken. Ik wist tot voor kort ook niet dat er zoveel info was over dit onderwerp. Ik dacht altijd dat het mn aandacht niet waard was.
Ga anders eens deze onderzoekende serieuze documentaire kijken:
wat zegt Calvin nou....?quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee dat is mijn vraag aan jou? Wat denk jij?quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:56 schreef woid het volgende:
[..]
wat zegt Calvin nou....?
en waar zeg ik dat iemand liegt????
Tja.. als ze betaald krijgen, dan is er misschien nog iets veel ergers aan de hand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze wel betaald om het te zeggen? Ik wil best in buitenaards leven geloven hoor, en dat ze hier misschien zijn, oke. Maar lichtgevende bollen die rondvliegen gaat erbij niet in. Bovendien is er ook een hoop menselijk techniek waar 99% van de mensen niks van af weet. Ik bedoel zoek al eens op youtube naar NASA test projecten en zie wat voor vreemde voertuigen daar uit komen. En dat is dan wat we wel weten.
je vraagt helemaal niet, je stelt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee dat is mijn vraag aan jou? Wat denk jij?
Als hij zelf zegt dat hij zn overtuiging dat UFO's (ie door aliens veroorzaakt worden) werkelijk zo bestaan als in boeken, staan, en hij tot die overtuiging gekomen is pas nadat hij in 2005 een aantal boeken overdie materie gelezen heeft ....quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik ben benieuwd wat de lezers in het NWS forum vinden van de volgende verklaring Paul Hellyer:
Is deze man een leugenaar of kan het toch zijn dat hij dingen weet die decennia lang verborgen zijn gehouden voor het grote publiek?
Drogreden. Er zullen ongetwijfeld ook wel vooraanstaande creationisten zijn, dat betekent echter niet dat ze gelijk hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel vooraanstaande getuigen die zeggen dat we bezocht worden. Generaals, luitenanten, sergeanten, kolonels... Kijk anders eens op youtube en zoek op "Disclosure Project". Hierin zijn veel hooggeplaatste mensen uit allerlei gebieden van de maatschappij verzameld die allen hun ufo ervaringen met ons delen.
Geld? Status? Het idee dat ze nu wel een keer gehoord worden omdat ze een afwijkende mening hebben? Niet dat er met dat laatste iets mis, maar hierin toon je je wel heel erg naiëf.quote:Waarom zouden al deze hooggeplaatste mensen naar voren komen en hun reputatie te grabbel gooien door een verhaaltje te verzinnen? De mensen die hiermee naar voren komen, krijgen veel over zich heen vanuit hun directe omgeving en ook hun gezinnen lijden hieronder. Dus waarom zouden ze liegen? Wat is er te winnen voor hen?
Kick TRU ---> Alleen een video is helaas geen reden om een NWS topic te openen. Zeker niet als hij ook al uit 2008 is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik ben benieuwd wat de lezers in het NWS forum vinden van de volgende verklaring Paul Hellyer:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |