abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99400771
Dit filmpje heeft een behoorlijke indruk op me gemaakt:

De manier waarop de man spreekt, lijkt erg oprecht en hij praat alsof hij inderdaad dingen weet. Hij is niet aan het speculeren lijkt het en de dingen die hij zegt komen overeen met een aantal zaken die ik getuigen uit de Disclosure Project heb horen zeggen. Het verhaal dat hij vertelt, lijkt een heleboel dingen te verbinden en hoe ongelofelijk zijn verhaal ook mag zijn, het komt op mij geloofwaardig over.

Daarbij moet ik zeggen dat ik na een grondig onderzoek van meer dan een maand er gewoon niet meer om heen kan dat we bezocht worden door buitenaardse wezens. En een maand geleden had ik nooit durven dromen dat ik dit nu zou zeggen en ik zou iedereen hard hebben uitgelachen die dit tegen mij zou zeggen. Ik wil er ook nog even bij zeggen dat ik geen believer ben of wil zijn, maar "I want to know" niet "I want to believe". En op sommige momenten wou ik dat ik nooit in aanraking was gekomen met dit onderwerp omdat het me niet meer loslaat door de grote hoeveelheid geloofwaardige cases en dit onderwerp roept meer vragen en onzekerheid op dan het beantwoordt.

Ik ben benieuwd wat jullie van het fimpje vinden en wat voor informatie we kunnen vinden over de beste man. Hier is zijn wiki:

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Hellyer
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_99401013
Meeste UFO verhalen komen allemaal uit de VS, en dan met name einde jaren 40 tot begin jaren 50.
De Nazi's werken aan het einde van de 2e wereldoorlog al al aan 'vliegende schotels' , of althans vliegtuigen in de vorm van een schotel (Haunebu, Hauneburg-Geräte) .
Aannemelijk is dus dat de VS deze techniek na de oorlog in de vorm van documenten en wetenschappers zelf ook is gaan toepassen in experimenten en prototypes.

Het is dus goed mogelijk dat er waarnemingen zijn geweest van vliegende schotels, alleen schrijft men ze onterecht toe aan buitenaards bezoek.
Je hoeft geen Einstein te zijn om te bedenken dat de Amerikaanse regering i.v.m. de Koude Oorlog erg huiverig was in het verstrekken van informatie aan het publiek.

Dus kwam het publiek met verhalen over geheime crashsites en andere conspiraties omdat ze de vinger er niet achter konden krijgen wat er in werkelijkheid speelde.

Denk dat als buitenaards leven daadwerkelijk de aarde bezoekt dit algemeen bekend zou zijn, en overheden er echt niet in zouden slagen dit te verbergen voor het grote publiek.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99401260
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:05 schreef Stokstaart het volgende:
Meeste UFO verhalen komen allemaal uit de VS, en dan met name einde jaren 40 tot begin jaren 50.
De Nazi's werken aan het einde van de 2e wereldoorlog al al aan 'vliegende schotels' , of althans vliegtuigen in de vorm van een schotel (Haunebu, Hauneburg-Geräte) .
Aannemelijk is dus dat de VS deze techniek na de oorlog in de vorm van documenten en wetenschappers zelf ook is gaan toepassen in experimenten en prototypes.

Het is dus goed mogelijk dat er waarnemingen zijn geweest van vliegende schotels, alleen schrijft men ze onterecht toe aan buitenaards bezoek.
Je hoeft geen Einstein te zijn om te bedenken dat de Amerikaanse regering i.v.m. de Koude Oorlog erg huiverig was in het verstrekken van informatie aan het publiek.

Dus kwam het publiek met verhalen over geheime crashsites en andere conspiraties omdat ze de vinger er niet achter konden krijgen wat er in werkelijkheid speelde.

Denk dat als buitenaards leven daadwerkelijk de aarde bezoekt dit algemeen bekend zou zijn, en overheden er echt niet in zouden slagen dit te verbergen voor het grote publiek.
Dat de ufo's uit de vorige eeuw afkomstig waren van onszelf lijkt me sterk. Ik heb toevallig vannacht nog een docu gekeken over de ufo's van Hitler en ik denk er het volgende van:

Ufo's werden al waargenomen tijdens de tweede wereldoorlog. Ze werden toen foo fighters genoemd. De Amerikanen dachten eerst dat het de Russen of de Duitsers waren, de Duitsers dachten dat het de Russen of de Amerikanen waren en de Russen dachten dat het de Amerikanen of de Duitsers waren. Dit is in ieder geval zo gedocumenteerd door de Amerikanen en de Russen.

Ik denk zelf dat Hitler heeft geprobeerd de technologie te kopieren of het in ieder geval zo te laten lijken dat hij ook de beschikking had over ufo's, als een soort van intimidatie of psychologische oorlogsvoering. Als ik Hitler was, had ik dat ook gedaan. Het is namelijk zo dat de piloten tijdens WW2 de foo fighters dingen hebben zien doen die onmogelijk waren mbt accelaratie bijvoorbeeld. Ik zou dan als Hitler zijnde in ieder geval willen laten weten naar de vijand toe dat ik ook over die technologie beschik. Dit kan dan gedaan worden door een levensgroot model te bouwen en deze op de foto te zetten. Dat zou nl. een goed staaltje van psychologische oorlogsvoering zijn om de vijand in verwarring te brengen.

Verder moet je je ook beseffen dat je voor de systemen die nodig zijn voor een vliegende schotel en de ongelofelijk prestaties van die schotel, dat je daar voor een heleboel processing power nodig hebt. En computers bestonden toen nog niet of nauwelijks. Het is nog maar de vraag of wij vandaag de dag al de computerkracht hebben om zo'n systeem stabiel te kunnen laten functioneren. En het is gewoon onmogelijk dat men in de vorige eeuw zo'n enorme computerkracht had kunnen hebben. Ray Kurzweil heeft heel mooi laten zien, dat de groei in computerkracht een trend is die stapsgewijs is. Het is bijna een soort van natuurwet die niet te controleren is. Denk ook aan Moore's Law.

En ook al had het Amerikaanse leger een voorsprong van 20 jaar in computertechnologie dan hadden ze die voorsprong nooit kunnen vasthouden in concurrentie met de multimiljarden IT industrie. De innovatie die nodig is om te komen tot de snelste gestage groei van computerkracht, kan alleen bereikt worden in het publieke domein waarin grote multinationals met elkaar concurreren. En zonder de enorme vraag van de consument was de computerkracht ook niet zo snel en gestaag gestegen als dat het heeft gedaan. Het lijkt me dus echt onmogelijk dat men in de vorige eeuw vliegende schotels had kunnen hebben.

De schotels die Hitler bouwde, daarvoor was ook een enorme hoeveelheid aan stroom nodig. Deze stroom werd geleverd door een energiecentrale dmv enorme kabels. Zo gauw je zo'n schotel in de lucht wil hebben, moet je energie bij je hebben aan boord en ik denk niet dat ze in de vorige eeuw al een nieuwe energiesoort hadden ontdekt. Dan hadden we dat nu wel geweten. De Amerikanen hadden dan ook niet hoeven aankloten met kernbommen in de koude oorlog en ze hadden de Sovjet Unie allang onder de duim kunnen krijgen als ze zo'n revolutionaire energiebron hadden weten aan te boren.

En om even in te gaan op je laatste punt: de overheden hebben het helemaal niet geheim kunnen houden. Ze zijn er alleen succesvol in geslaagd om het onderwerp te ridiculiseren met zeer goed doordachte counter-intelligence programma's. Tijdens de vorige eeuw waren er al genoeg getuigen die naar voren kwamen en ook in die tijd had men al goeie foto's (er was toen nog geen photoshop) en er waren ook massa-sightings. Maar door het onderwerp succesvol te ridiculiseren, is er nooit wat gedaan met de beschikbare informatie.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')