quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha mijn horoscoop zegt dit: Veel van uw energie gaat op aan dagdromerij. Probeer er minder de nadruk op te leggen. Dat lukt u wel.
Ik ben er niet tegen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:36 schreef Etsu het volgende:
Seks is iets normaals. Dat jij daar nou fel tegen bent, wil niet zeggen dat het raar is.
Waarom stemde je dan in?quote:
Klopt, ik heb dan ook niet gesekst sekst.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:37 schreef Dastan het volgende:
Maar gezien Klinkers ideologie verbaast het me.
Enkel wat handwerk?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dan ook niet gesekst sekst.
Niet moraalridderen maar vragen stellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom stemde je dan in?
Ik weet niet of Jan het oke vindt als je dit op FOK! bespreekt, eigenlijk.. dus ik zou n beetje oppassen.
Moet jij nodig zeggen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet moraalridderen maar vragen stellen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet moraalridderen maar vragen stellen.
Platonisch = relatie zonder seks.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga dat niet op de foks besprekenIk zei enkel niet platonisch meer en meteen denken jullie door.
Nou ja, dat jullie gezoend hadden wisten we al. Maar heeft Jan jou tot een climax gebracht of niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga dat niet op de foks besprekenIk zei enkel niet platonisch meer en meteen denken jullie door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |