Prison Break vergelijken met Harry Potter.quote:Op woensdag 13 juli 2011 03:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Balen
Had ik ook toen Prison Break was afgelopen
Ik vergelijk het gevoel van dat een lange serie die je helemaal volgt dan echt is afgelopen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 03:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Prison Break vergelijken met Harry Potter.
Vind ik nog steeds niet te vergelijken met HP. Dat is eerder als ATWT stopt ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 03:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik vergelijk het gevoel van dat een lange serie die je helemaal volgt dan echt is afgelopen.
Oke, maar dan nog, het gevoel is kutquote:Op woensdag 13 juli 2011 03:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds niet te vergelijken met HP. Dat is eerder als ATWT stopt ofzo.
Noes.quote:Op woensdag 13 juli 2011 03:27 schreef Markachuuu het volgende:
Harry potter.![]()
Jeugd.![]()
Alles.
Nee, het valt echt wel mee. Maar wel klote dat t nu allemaal echt voorbij is.
Zoiets niet leuk vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef Maraca het volgende:
De smiley overkill en oversized smilies mogen jullie voortaan uit je hoofd laten.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef Maraca het volgende:
De smiley overkill en oversized smilies mogen jullie voortaan uit je hoofd laten.
welke smiley overkill en welke oversizes smilies?>quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef Maraca het volgende:
Ik wist het eigenlijk ook niet waar hij op doelde dus postte ik er zelf maar eentjuh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
welke smiley overkill en welke oversizes smilies?>
*kuch* zij *kuch*quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik wist het eigenlijk ook niet waar hij op doelde dus postte ik er zelf maar eentjuh.
Verkapte citeer-eens-welke-berichten-dat-zijn-waardoor-maraca-boos-wordt-en-we-een-note-krijgen-post.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
welke smiley overkill en welke oversizes smilies?>
Nee serieus, mij is het niet opgevallen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verkapte citeer-eens-welke-berichten-dat-zijn-waardoor-maraca-boos-wordt-en-we-een-note-krijgen-post.
Meer zelfs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:04 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Nee serieus, mij is het niet opgevallen.
misschien komt dat omdat ik 50 delen ofzo gemist heb, of het dubbele daarvan...
Als ik lurk wil het niet zeggen dat ik het mis. Maar als ik hele dagen werk en jullie zijn 10 topics verder mis ik ze welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |