Wat werkt niet meer?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:31 schreef Flitskikker het volgende:
Woow, dit werkt niet meer, Post Report verzonden
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Pagina heul lang en alles flipt:
[ afbeelding ]
Dan is je PC gewoon kudt.quote:
Dikke care, hij doet het toch weer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee. Browser dan. (Dev/beta versie)
De hele serie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je bedoelt deze ene film, de hele serie, of beide?
Prison Break vergelijken met Harry Potter.quote:Op woensdag 13 juli 2011 03:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Balen
Had ik ook toen Prison Break was afgelopen
Ik vergelijk het gevoel van dat een lange serie die je helemaal volgt dan echt is afgelopen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 03:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Prison Break vergelijken met Harry Potter.
Vind ik nog steeds niet te vergelijken met HP. Dat is eerder als ATWT stopt ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 03:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik vergelijk het gevoel van dat een lange serie die je helemaal volgt dan echt is afgelopen.
Oke, maar dan nog, het gevoel is kutquote:Op woensdag 13 juli 2011 03:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds niet te vergelijken met HP. Dat is eerder als ATWT stopt ofzo.
Noes.quote:Op woensdag 13 juli 2011 03:27 schreef Markachuuu het volgende:
Harry potter.![]()
Jeugd.![]()
Alles.
Nee, het valt echt wel mee. Maar wel klote dat t nu allemaal echt voorbij is.
Zoiets niet leuk vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef Maraca het volgende:
De smiley overkill en oversized smilies mogen jullie voortaan uit je hoofd laten.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef Maraca het volgende:
De smiley overkill en oversized smilies mogen jullie voortaan uit je hoofd laten.
welke smiley overkill en welke oversizes smilies?>quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef Maraca het volgende:
Ik wist het eigenlijk ook niet waar hij op doelde dus postte ik er zelf maar eentjuh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
welke smiley overkill en welke oversizes smilies?>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |