SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Thanks, maar zal wel moetenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:18 schreef robin007bond het volgende:
Welterusten Whiskers (als het je lukt)
Egotripper is terugquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
Slipknot - Before I Forget is bijna onslipknotsiaans
Valt wel mee vind ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
Slipknot - Before I Forget is bijna onslipknotsiaans
Net of jij ook maar iets weet van metalquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het een behoorlijk veelzijdig nummer dan.
Wait n Bleed is veel meer trashmetal.
Slayer is wat ik onder trashmetal verstaquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Heb ik ook met deadmau5. Avicii is ook wel wat in die trant.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slayer is wat ik onder trashmetal versta
Ik kan overigens ook wel dingen als deadmau5 waarderen
Wait n Bleed is het nummer dat iedereen kent. Veel mensen vinden het een goed nummer maar keuren de rest af. Vind ik raar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Die ken ik geen eensquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb ik ook met deadmau5. Avicii is ook wel wat in die trant.
Soulfly en Sepultura zijn ook trashier.
Zolcon??quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slayer is wat ik onder trashmetal versta
Ik kan overigens ook wel dingen als deadmau5 waarderen
Hetzelfde als mensen die Metallica alleen kennen van 'Nothing else matters'quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Wait n Bleed is het nummer dat iedereen kent. Veel mensen vinden het een goed nummer maar keuren de rest af. Vind ik raar.
1. Soulfly en Sep zijn niet te vergelijkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb ik ook met deadmau5. Avicii is ook wel wat in die trant.
Soulfly en Sepultura zijn ook trashier.
Hmm. Ik vind Wait and Bleed en Duality toch beduidend minder dan dingen als Pulse of the Maggots of Before I Forget.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Wait n Bleed is het nummer dat iedereen kent. Veel mensen vinden het een goed nummer maar keuren de rest af. Vind ik raar.
Precies... TMF/MTV volk..quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hetzelfde als mensen die Metallica alleen kennen van 'Nothing else matters'
Ze zijn wel te vergelijken. Alsof je de invloeden van Cavalera niet in beide bands terughoortquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Soulfly en Sep zijn niet te vergelijken
2. Really, waar denk je dat "" graftakkeherrie vandaan komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |