Waar is die info te vinden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:16 schreef JApieman het volgende:
020. 207 JApieman
nja alleen nachtbagger bijna.
Nee ik was gewoon beter.quote:
Volgende keer beterquote:
Oh yeaaahquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:16 schreef Dalando het volgende:
TRIPO IN FLIPS TOPIC NU VOEL IK ME STOER
Gelukkigquote:
hoort emquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
Top500 is voor newbies, vanaf 250 hoor je er pas echt bij.
Ik heb wel zin in TCquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:18 schreef Dale. het volgende:
Zijn er trouwens soms nog mensen op tinychat?
Welke?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:18 schreef Dale. het volgende:
Zijn er trouwens soms nog mensen op tinychat?
Daar sta ik tegenwoordig dus ook al dik in.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
Al die mensen die in dat topic hun positie posten. Dat interesseert toch geen mens!quote:
EN DAT WAREN 235 POSTS voor het grootste deel dan ALLEEN S'NACHTS IN DE NACHTBAGGERquote:Top 100 van zondag 10 juli 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 542 naatje_1
002. 311 Snuf.
003. 294 heloef
004. 274 Etsu
005. 258 Ajacied422
006. 245 theSummoner
007. 244 Drizzt_DoUrden
008. 236 Klinkerbotsing
009. 235 Dalando
3 juli voor het laatstquote:
Zal zo beantwoordenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:18 schreef Floxcie het volgende:
Hoi Flips, lang niet gezien. Zie Twitter.
Vroeger keek hier niemand van op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:19 schreef Dalando het volgende:
032. 175 Dalando
Record in de nachtbagger is
[..]
EN DAT WAREN 235 POSTS voor het grootste deel dan ALLEEN S'NACHTS IN DE NACHTBAGGER
ik vertelde flips dat ik nooit het leger in zou moeten of een andere leidinggevende functie.quote:
Top 25quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
BANGE POEPERDquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe nu even mn post editten voor men gaat zeuren
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik vertelde flips dat ik nooit het leger in zou moeten of een andere leidinggevende functie.
toen zei ik dat ik loodgieter zou kunnen worden, dan had ik toch nog een leiding-gevende functie![]()
Dit ga ik ook zeker niet ontkennenquote:
Floxcie loves analquote:
Matige cijfers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:19 schreef Dalando het volgende:
032. 175 Dalando
Record in de nachtbagger is
[..]
EN DAT WAREN 235 POSTS voor het grootste deel dan ALLEEN S'NACHTS IN DE NACHTBAGGER
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik vertelde flips dat ik nooit het leger in zou moeten of een andere leidinggevende functie.
toen zei ik dat ik loodgieter zou kunnen worden, dan had ik toch nog een leiding-gevende functie![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:20 schreef Dalando het volgende:
Flips vraagje waarom zet je je dinges altijd danges dat je niet ziet of je online bent
Klopt ik ben bang en een poeperdquote:
Dan ben je gewoon een levenloos stuk vreten. Nog geregistreerd in 2009 ook, ziek.quote:
No homo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit ga ik ook zeker niet ontkennen [ afbeelding ]
[..]
Floxcie loves anal
poep is donkerquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
[..]
Klopt ik ben bang en een poeperd
Ik zou het soundhouden maar mn mobiel is leeg jammer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
Wat is het stukje muziek van 1:54:33 tot 1:55:00?
Jij bent toch geen metalchickquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
Wat is het stukje muziek van 1:54:33 tot 1:55:00?
Je negeert mij gewoon. Niet normaal dit. Hier scheiden onze wegen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag hem wel maar noujanegeerde hem?
Vaarwel, ik zal je missenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je negeert mij gewoon. Niet normaal dit. Hier scheiden onze wegen.
looooooooooooooooooooooolquote:
Vergeven natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
IK MIS JE NU AL VERGEEF MIJ LIEFSTEFLIPS![]()
![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:28 schreef Dale. het volgende:
Oef ik krijg tranen in me ogen van het gapen...
Dus bedtijd
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:28 schreef Dale. het volgende:
Dus bedtijd
Ik eerst ik eerst met Frannehquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Spijt komt snel. Maar eerst broodje shoewarrama.
Trustenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:28 schreef Dale. het volgende:
Dus bedtijd
quote:
Neeneeeneeeneeeequote:Op woensdag 13 juli 2011 01:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso ga ik Franneh al eerder meeten [ afbeelding ]
Hier heb ik altijd wel last van. Behalve afgelopen weekendquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:28 schreef aight1 het volgende:
ik kreeg tranen van uien snijden vandaag
voor t eerst in m'n leven, jmr.
Lenzen blokken het normaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier heb ik altijd wel last van. Behalve afgelopen weekendHelemaal niets..ik begreep het niet meer
Beidequote:Op woensdag 13 juli 2011 01:30 schreef sciter het volgende:
[..]
swarmahoer of een overheerlijk broodje/schotel met shoarma?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:31 schreef sciter het volgende:
[..]
Hyves is gevuld met 13 jarige sletjes nu.
Jammer, die gozer is de enige mod die het nodig vond mij tot orde te roepen in mijn hele fok-carriere.quote:
Google+ is de bom wanneer je minimaal 10 actieve vrienden erop hebt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:31 schreef sciter het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:31 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben 25quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:33 schreef Floxcie het volgende:
Ik zie trouwens het probleem met 13-jarige sletjes niet?
Sorry, mijn vrienden gaan er pas op als het een hype is dus moet ik wel wachten en dan pas meedoen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:33 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Google+ is de bom wanneer je minimaal 10 actieve vrienden erop hebt.
Geen normaal contact kunnen hebben met mensen waarmee je contact wilt hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:33 schreef Floxcie het volgende:
quote:Ben je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:35 schreef FreezePop het volgende:
Slapen, kusjes voor 2 en knuffels voor de rest.
Ik ben veranderdquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:34 schreef Franneh het volgende:
[..]
Jij houdt toch van jonge sletjes Noud?
ik welquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:33 schreef Floxcie het volgende:
iBenny, koning, ik ken je uit de Google+ reeks.quote:
Ik volg je toch? watwatwatquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:36 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Flips, volg mij eens. Ik wil weer actief met je tweeten.
Wat voor meerwaarde heeft het eigenlijk? Enige wat ik ervan begrepen is, is dat het weer een social network site is..quote:
Mijn Twitter profiel met achternaam, die is privé en daar kan ik ahoeren.quote:
Pics.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:37 schreef sciter het volgende:
Ik heb nu trouwens de belachelijkste profielfoto op facebook en nog geen enkele vriend heeft mij ontvriend.
Pics of pic.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:37 schreef sciter het volgende:
Ik heb nu trouwens de belachelijkste profielfoto op facebook en nog geen enkele vriend heeft mij ontvriend.
Dat klopt...quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:36 schreef Floxcie het volgende:
[..]
iBenny, koning, ik ken je uit de Google+ reeks.
ik volg je.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mijn Twitter profiel met achternaam, die is privé en daar kan ik ahoeren.
Sneller, overzichtelijker en is duidelijker wat je met wie deeltquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft het eigenlijk? Enige wat ik ervan begrepen is, is dat het weer een social network site is..
Omdat lelijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:39 schreef aight1 het volgende:
lelijke meisjes die zichzelf zohard photoshoppen op profielfoto dat ze mooi lijken
WRM ZOIETS DOEN
In de hoop dat er gefapt wordt op ze....eindelijk?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:39 schreef aight1 het volgende:
lelijke meisjes die zichzelf zohard photoshoppen op profielfoto dat ze mooi lijken
WRM ZOIETS DOEN
Voor r&r jwzquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:39 schreef aight1 het volgende:
WRM ZOIETS DOEN
Dus je staat op -37quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:38 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb een profielfoto waar ik halfnaakt met een andere jongen zoen. Ben al 37 vrienden kwijt
weltrustenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik zoek mijn bedje op xoxoxo en een beetje liefde
Flipsje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:40 schreef Flippiee het volgende:
Doeiquote:
Klinkt nog iets te vaag om mij te overtuigen. Ik zal het zelf ooit maar eens moeten ondervinden. Eigenlijk heb ik zelf geen problemen met de snelheid en overzichtelijkheid van facebook. En wat ik met andere deel..alles met iedereen..op de aparte groepen na dan. Duidelijker dan dat lijkt mij lastig te realiserenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sneller, overzichtelijker en is duidelijker wat je met wie deelt
Welterusten snoepje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:40 schreef Flippiee het volgende:
Welterustenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:40 schreef Flippiee het volgende:
Slaap lekker flipsjequote:Op woensdag 13 juli 2011 01:40 schreef Flippiee het volgende:
-36. Mijn moeder zal altijd van mij houden..zelf nu ze mij heeft ontvriend.quote:
Instellingen ed zijn hier veel makkelijker te vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinkt nog iets te vaag om mij te overtuigen. Ik zal het zelf ooit maar eens moeten ondervinden. Eigenlijk heb ik zelf geen problemen met de snelheid en overzichtelijkheid van facebook. En wat ik met andere deel..alles met iedereen..op de aparte groepen na dan. Duidelijker dan dat lijkt mij lastig te realiseren
Ja ik ben me al aan het voorbereiden he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dag ClaudioBinnenkort audities he [ afbeelding ]
Ik wacht het allemaal wel even af..tot het echt vorm heeft gekregen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Instellingen ed zijn hier veel makkelijker te vinden.
Het is nu nog vrij klein en er staan meer functies in de planning dan dat er nu zijn, maar het heeft zeker potentie
Je moet gewoon nooit synchroniseren en alles met hand doen :squote:Op woensdag 13 juli 2011 01:44 schreef Dimens het volgende:
Sorry voor onderbreken haast alles
Tering iPhone wilt niet synchroniseren met mijn computer en zegt dat de computer niet de hoofd computer is maar is het wel wat nu?
Waarschijnlijk niet, maar als je die op pc hebt staan zet je ze er zo weer op?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:46 schreef Dimens het volgende:
Als ik iPhone wis staan mijn Apps er dan nog op?
Tuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:46 schreef Dimens het volgende:
Als ik iPhone wis staan mijn Apps er dan nog op?
Ja maar hij kan maar met een computer verbonden worden en hij zegt nu dat mijn computer dat niet is. Nu moet ik eerst alles wissen voordat ik iets kan toevoegen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je moet gewoon nooit synchroniseren en alles met hand doen :s
Tegen die tijd zitten we vast alweer op een andere profielensitequote:Op woensdag 13 juli 2011 01:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wacht het allemaal wel even af..tot het echt vorm heeft gekregen.
Probleem, heel iTunes heeft alles eg gedaan of zo. Kut programma, ze staan dus ook niet meer op mijn computer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar als je die op pc hebt staan zet je ze er zo weer op?
Ik zou t risico niet wagen als ik morgen op vakantie zou gaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Probleem, heel iTunes heeft alles eg gedaan of zo. Kut programma, ze staan dus ook niet meer op mijn computer.
Ja ook films en zo, godverdomme.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zou t risico niet wagen als ik morgen op vakantie zou gaanschijt aan die paar liedjes dan
oh ja da´s balen wel, maja straks alles kwijt.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:48 schreef HappyBob het volgende:
Risico's nemen in het leven [ afbeelding ]
Zo snel gaat dat nou ook weer niet met die profielensites..en anders ga ik gewoon weer terug naar CU2. Dan zit je altijd wel goed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tegen die tijd zitten we vast alweer op een andere profielensite![]()
kaboutertjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:49 schreef Dimens het volgende:
Godverdomme bleek dat mapje iTunes in mijn prullenbak staat.
hoe de fuck komt dat daar?
iTunesquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:49 schreef Dimens het volgende:
Godverdomme bleek dat mapje iTunes in mijn prullenbak staat.
hoe de fuck komt dat daar?
We beginnen klein, met de wereld dusquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:51 schreef Floxcie het volgende:
In de TT staat trouwens "We nemen het over", wat nemen we over? FOK!, de wereld, Twitter?
Pinky and the Brainquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:51 schreef Floxcie het volgende:
In de TT staat trouwens "We nemen het over", wat nemen we over? FOK!, de wereld, Twitter?
Numero Uno.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:54 schreef aight1 het volgende:
2 tegelijk wat is deze welke moet ik kiezen
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pinky and the Brain
[ afbeelding ]
Eigenlijk doelde jij op deze:quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:54 schreef aight1 het volgende:
2 tegelijk wat is deze welke moet ik kiezen
Kut, je hebt me door.quote:
Haha, ik besloot aan mijn conditie te gaan werken, dus ik heb dat verslag afgemaakt, in een tas gedaan en ging vervolgens hardlopen richting school. Uiteindelijk kwam ik daar aan en het eerste wat mijn mentor zei: "WAT DOE JIJ HIER!?", dus ik antwoordde daarop met "gwnquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nog in je pyjama met ijs je verslagen ingeleverd?
Waarneming +1quote:
Ah, oke. Nice.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, ik besloot aan mijn conditie te gaan werken, dus ik heb dat verslag afgemaakt, in een tas gedaan en ging vervolgens hardlopen richting school. Uiteindelijk kwam ik daar aan en het eerste wat mijn mentor zei: "WAT DOE JIJ HIER!?", dus ik antwoordde daarop met "gwn", vervolgens ging ik docenten opzoeken en die vonden het wel tof dat ik vrijwillig naar school kwam. Een paar uur later werd ik opgebeld dat alles in orde was en ik voor een aantal vakken hoger niveau krijg.
Trustenquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
Over 6 uurtjes gaat de wekker. Weltrusten
Vandaag moeilijk veel meegemaakt, maar het was het waard, nu lekker chillen. Ik weet niet of ik het eerder had gevraagd, maar jij hebt nu vakantie?quote:
zekers broederquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:03 schreef aight1 het volgende:
mockingbird staat zeker in mn top 3 van eminem
Ja ik heb al een weekje vakantie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:02 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Vandaag moeilijk veel meegemaakt, maar het was het waard, nu lekker chillen. Ik weet niet of ik het eerder had gevraagd, maar jij hebt nu vakantie?
Nice, ik moet alleen vrijdag nog een rapport ophalen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja ik heb al een weekje vakantie.en ben ook officieel over nu, dus alles is goed.
Ja, dat moet ik nog wel ook doen inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nice, ik moet alleen vrijdag nog een rapport ophalen.
* PrintScreen heimlich methode doet toepassenquote:
Fijne vakantie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef Dimens het volgende:
Floxcie![]()
Dag allemaal, fijne vakantie.![]()
Ik zal jullie stuk voor stuk, op de bagger users na, missen.![]()
Kusje no homo
Veel plezier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:08 schreef Dimens het volgende:
Dank iedereen en iedereen die nog gaat reageren.
zeker balenquote:
oh gelukkig was maar even ongelukkigquote:
Deze is beter vind ikquote:
okquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:27 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik wil de lapo niet eens man, de volgende mag 'm hebben. Het is over voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |