RIP, legendarische gitaarbouwer. Ken hem van Slash, GnR live in Paris. En Steve Albini.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Travis Bean is afgelopen maandag overleden
jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:20 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Taylor 110ce kopen?
Iemand een Line6 Pod Xt Live kopen?
jaquote:
jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:31 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een zwarte LTD James Hetfield Truckster kopen?
Die hebben we 2 topics geleden toch al afgezeken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Eindelijkde nieuwe clip van Tycus is online
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Hahaha ik (her)ken een van die gasten....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Eindelijkde nieuwe clip van Tycus is online
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die hebben we 2 topics geleden toch al afgezeken?.
Ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 06:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja
[..]
ja
[..]
ja
Helaas overal geen geld voor
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Toen was ik op vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die hebben we 2 topics geleden toch al afgezeken?.
Hè, bah, vakantie. En nog wel naar Vegas. Iew.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de tijger van Mike Tyson wel met rust gelaten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja de primeur van de video clip van Tycus gemist, en waarvoor... mooie vrouwen, mooi weer, dure clubs, lekker drankjes, rare dronken avnoturen... het was het gewoon niet waard
Er zijn hier mensen die 'm voor iets van ¤150 (correct me if I'm wrong) gewonnen hadden. (alles inclusief). Kan iets minder of meer zijn. En ik geloof dat het die prijs zeker wel waard is, zeker als je onder die 150 uitkomt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef mr-green het volgende:
Zit er over te denken om deze gitaar te kopen:
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=888222&CategoryId=14
Voor hoeveel gaan die uiteindelijk vaak weg? En is het je geld waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |