Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:52 schreef SiGNe het volgende:
Allergie is kut natuurlijk maar je groeit er wel overheen.
Ik was vroeger ook allergisch voor katten en huisstof, tegenwoordig heb ik van beiden totaal geen last meer.
Thanksquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef senesta het volgende:
Wat erg a_a, ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop echt dat we hier de gouden mandjes voor jullie katjes kunnen vinden.
Lijkt me best kut om afscheid van je dieren te moeten nemen. Sterkte.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef senesta het volgende:
Wat erg a_a, ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop echt dat we hier de gouden mandjes voor jullie katjes kunnen vinden.
Sorry, je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:32 schreef Seven. het volgende:
. Kut zeg!
Misschien lees ik er overheen in de OP, maar toch relevant: moeten ze samen blijven of dat niet?
Hoe gestoord ze ook was toen ze net uit het asiel kwam.......heeft ze nog nooit enige poging gedaan om uit te halen (oja sorry 1 keer en dat was toen ze in een reismandje moest om naar de dierenarts te gaan). Kikker laat zich ook niet optillen, dat wil ze gewoon niet. Kikker rent enkel weg als het te druk wordt. Ik woon samen met vriendin en zoontje. En regelmatig een labrador op visite maar dan gaat ze buiten lopen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:55 schreef jack4ya het volgende:
Dat hoofd van Kikker!
Zolang Kikker niet uithaalt lijkt ze me best te plaatsen. Ik bedoel het gaat nu ook prima, toch? Qua huis- en gezinsituatie...
Kikker is wel gezellig hoor, ze zal niet opgetild worden maar als ze je goed genoeg vertrouwt komt ze naast je zitten, knuffelen, kopjes geven enzo. Tot je op staat en dan is ze wegquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:38 schreef jack4ya het volgende:
Daarom, Kikker is misschien niet übergezellig (of stiekum toch wel?) maar last heb je er ook weer niet van.
Disney is... Disney.
Zijn ze erg aan elkaar gehecht?
Sterkte met de zoektocht, komt vast goed.
Als het je morgenavond nog niet gelukt is, kom ik het donderdag met veel plezier voor je doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand tips om een wilde kat in een reismand te krijgen?
Maar bij die filmpjes heeft ze de kat al te pakken. Kikker is niet te pakkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:13 schreef Guppyfriend het volgende:
ElisaB had een goede truc! Even zoeken
Edit, gevonden, zo dus!
[Help!] Kitten wil niet in reismand.
En zo
En zo ook
Ik ga in ieder geval pogingen wagen, sowieso om in haar buurt te komen want alleen dat is al een probleemquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het je morgenavond nog niet gelukt is, kom ik het donderdag met veel plezier voor je doen
En dit is een serieus aanbod van Elies.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het je morgenavond nog niet gelukt is, kom ik het donderdag met veel plezier voor je doen
Als jij zorgt dat ze binnen is, zorg ik dat ze in het mandje komtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga in ieder geval pogingen wagen, sowieso om in haar buurt te komen want alleen dat is al een probleemen dan houd ik jullie op de hoogte
Het liefst doe ik slaapmedicatie in haar eten![]()
maarja das ook niet de bedoeling en zo veilig denk ik
quote:
Ah da's mooi, ook mooi dat ze bij elkaar konden blijven.. scheelt nóg meer stress voor ze.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
En Kikker zit ook bij haar nieuwe baasje
Misschien orthodox en sommige zijn het er niet mee eens maar op advies van de DA heeft ze een Diazepam door haar eten gekregen. Na een uur was ze helemaal versuft en met een beetje tegenstribbelen hebben we haar in een reismand gekregen, uurtje later nadat ze weer bij was gekomen van alles is ze vervoerd
Spelen doet kikker niet, op geen enkele manier, heeft ze ook nooit gedaan. Ons heeft ze nooit aangevallen maar dat komt ook doordat we altijd voorzichtig zijn bij haar in de buurt. We weten dat ze wild is en heel driftig kan worden en kan aanvallen. Daarom durfde ze in het asiel haar niet van hol te verplaatsen omdat ze iemand aangevallen had en bij onze dierenarts (voor inentingen) vertoonde ze zulk wild gedrag dat de DA het eigenlijk onverantwoordelijk vond om haar tussen de mensen te laten leven. Desondanks heeft ze ons NOOIT iets aangedaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:00 schreef senesta het volgende:
Ze lopen nu daar gewoon buiten ergens dus?Wat erg!
Hij geeft het ook wel wat snel op dan hoor, jeetje. En was het echt aanvallen of wat fel spelen? Kenden jullie dit gedrag ook van haar?
Feliway stekker hadden we al geprobeerd, hadden er 4 in huis zelfs maar heeft niks geholpenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
Ow jee![]()
Feliway stekker geven misschien om nog te proberen? Kikker zal wel bang zijn bij de nieuwe eigenaar en daarom zo fel reageren. Ik hoop dat ze snel terug zijn.
Hij gaat in Leeuwarden geopereerd worden en zal tot eind januari bij zijn familie in het oosten verblijven dus daar kon hij geen toezeggingen op gevenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
Oh wat een dramaverhaal is het zeg![]()
Al die maanden buiten gelopen dus? En wat klote dat er nog steeds geen teken van Kikker is.
Wil die meneer Disney ook niet meer terug als hij wat hersteld is van zijn operatie? Da's wel erg jammer, vooral omdat Disney de probleemloze goedzak is.
Helemaal gelijk, meteen even aangepastquote:Op donderdag 1 december 2011 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier geen plekje voor ze helaas... Maar als je hier wilt zoeken, kun je misschien beter even de TT aanpassen
Wat een zielig verhaalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |