We zitten helaas in een kutsituatie want eigenlijk wil ik het helemaal niet, maar mijn zoontje heeft al 2 jaar oorontstekingen, verkouden, last van zijn ogen. Amandelen allemaal eruit geknipt, buisjes in oren..... niks werkte en nu eindelijk een algehele allergie test kunnen doen want op erg jonge leeftijd (tot 1/1,5 jaar is zo'n test niet betrouwbaar) blijkt dat ie erg aanslaat op katten

Als proef op de som hebben we onze beestjes een maand bij iemand te logeren gebracht en wonderbaarlijk ging het ineens de goede betere kant op. En welke antibiotica of allergie medicijn we ook gebruiken, nergens reageert ie op

Ons zoontje is nu 2,5 en al 2 jaar lopen we ziekenhuis in en uit ivm vele ontstekingen aan de luchtwegen en dus kunnen we helaas

niet anders concluderen dan het beter is om een beter huisje te zoeken
---------------------------------------------------------------------
Naam huisdier:
Disney (m) en Kikker (v)Soort:
KatRas:
Europeese Korthaar en onbekend (
)Leeftijd:
Beide 4 jaarDierenpaspoort beschikbaar:
Beide beschikken over een paspoortGechipt:
Beide gechiptGesteriliseerd/Gecastreerd:
Beide geholpenDatum laatste inenting (indien noodzakelijk):
2008 / 2010Datum laatste dierenartsbezoek:
Kikker in 2010Reden laatste dierenartsbezoek:
in asiel terecht gekomen, vermagerd na 6 weken niet thuisgekomen te zijn, nagekeken door dierenarts, niks aan de hand, enkel wat bijvoeding gehadAard van het beestje:
Disney is een vriendelijke knuffelige kater die graag gezelschap opzoekt. Disney hebben we sinds hij kitten was.Een echte goedzak. Kan goed met kinderen omgaan, honden gaat ook na een wenperiode, zindelijk en apporteert rietjes
Kikker is een echt vrouwtje, hebben we als kitten uit het asiel gehaald, leek op het eerste gezicht onwijs lief. Moment dat ze bij ons thuis kwam bleek ze echt gestoord te zijn en een echte mannenhater. Heeft nooit uitgehaald of iets maar rent gewoon weg. Kikker heeft er 2,5 jaar over gedaan voor ik haar voor het eerst mocht aanraken. Mijn vriendin mocht dat meteen al
Ze zoekt vooral de rust op en zal niet snel op je schoot komen zitten. Vorig jaar is ze na een nachtje niet meer teruggekomen en bleef 5 weken weg. Uiteindelijk is ze gevonden (4 straten verder) en konden we haar weer ophalen in het asiel. Sindsdien is het mijn grote vriendin als ik niet te snel beweeg.
Beide zijn gewend om buiten te komen Omgang met kinderen:
Disney geen probleem, Kikker gaat alles wat te snel beweegt of te dichtbij komt uit de wegBekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig):
GeenVolgt het dier een speciaal dieet?:
NopeHoe ben je zelf aan het dier gekomen?:
Disney uit een nestje van particulieren en Kikker uit het asiel,Waarom word er afstand gedaan van het dier?:
Allergie van zoontje--------------------------------------------------------------------------------------------------
Disney
![1355357182_6__7HK.jpeg]()
![1355356848_6_-lKH.jpeg]()
![1355356852_6_86ta.jpeg]()
Kikker
![1355356860_6_toZ6.jpeg]()
![1355357079_6_ymxN.jpeg]()
![1355356846_6_OtLH.jpeg]()
Als er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag