Neequote:
Ik dacht dat Brard en Paay het nu gingen doen, ofzeaux?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee_!
Ze hadden het toch bijgelegd?
En ze moeten een nieuwe serie maken.
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brard en Paay het nu gingen doen, ofzeaux?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Herinneringen en hij vind dat hij te veel op tv is nu hij ook weer in de jury van HGT zit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee_!
Ze hadden het toch bijgelegd?
En ze moeten een nieuwe serie maken.
Ik deed het voor Erik. En die gaat nu boemsexen met Steve.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie werd er eigenlijk verloot en wie heeft 'm gewonnen?
zei Ianquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze zijn leuk hè?
Hebben ze je paarsche bank heel gelaten?
Gaat een hele gedoetje aan voorafquote:
Mag ik voor die tijd dood? Danku.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heet ie serieus Goor?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil je mijn kat niet associeren met die blond bekrulde relnicht?
Quotception!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:13 schreef Kally het volgende:
Ik verkut een verkutte quote, ik ben baasch
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:13 schreef Kally het volgende:
Ik verkut een verkutte quote, ik ben baasch
Maar nog even, zal ik ze nou bij me houden of opsturenquote:
Dat is een brunette!quote:
Vooral als ie blonde krulletjes heeft, dan zou ik de humor er nog wel van kunnen inzien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
"Goor" is wel een Bazennaam voor een kat, eigenlijk.
Snap hem nu!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zei Geer en Goor. En de mijne heet Geer en die asscocieer jij met Goor.
Snap je me?
Daar heb ik een hekel aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat een hele gedoetje aan vooraf
Maar ga jij nu 2e bachelor doen of zo?
Heerlijk.quote:
Krijg je zere handen van.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar heb ik een hekel aan
En elke keer klappen als er een diploma wordt uitgereikt... wat denken ze wel niet dat dat kost
Joah
Geeft nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik noem mijn kat ooit Siepoog. Omdat ie soms scheel kijkt, en zo noem je zo'n iemand hier. Sorry Simone.
Kak duur toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar heb ik een hekel aan
En elke keer klappen als er een diploma wordt uitgereikt... wat denken ze wel niet dat dat kost
Joah
O ik dacht dat je het over je kinderen had!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar nog even, zal ik ze nou bij me houden of opsturen
Weet je wat dat kost!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over je kinderen had!
Stuur ze maar op!
Het is toch mail.quote:
Fabian had een siepoog vandaag.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik noem mijn kat ooit Siepoog. Omdat ie soms scheel kijkt, en zo noem je zo'n iemand hier. Sorry Simone.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over je kinderen had!
Stuur ze maar op!
Ja we staan zelfs naast elkaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Zitten jullie niet naast elkaar Bella en Siep?
Nee joh! Hoeft geen geld te kosten, kun je ze niet mailen?quote:
Peppers?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ja we staan samen. Moet ook wel, samen janken bij Under the Bridge!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
Jeffrey, ga je zaterdag mee met mij naar België schade auto's kopen.
Maar dan krijg jij er ook 4quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee joh! Hoeft geen geld te kosten, kun je ze niet mailen?
Omg jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ja we staan samen. Moet ook wel, samen janken bij Under the Bridge!
Oja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dan krijg jij er ook 4
Geld kosten, doos, een postzegel
Done.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
Hans, je moet ff "hoi" zeggen
http://forum.fok.nl/topic/1681603
Gezellyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, dus.. 3 meets de komende 2 maand van tal
Grunna, TALmeet ergens in Rotterdam of zo en die ander weet ik nietquote:
Party Hard!quote:
kkkssstttttttttttttttt 39 hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kom je ook naar Grunn?we kunnen nog wel een lekkere vijftiger gebruiken
Amsterdam toch?quote:
Geen vakantie. Omdat ik te traag ben met het schrijven van mijn scriptie.quote:
Coma's ftw.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Party Hard!
zaterdag 30 juli om 17:00
Gezelligheid!
zaterdag 20 augustus om 0:00
Party Hard till you reach a coma
zaterdag 1 oktober om 0:00
Heb ik alvast op FB
Amsterdam 30-7quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
Nu ben ik confuus!
Dus, Amsterdam, Kally en Triek, toch?
Ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
Nu ben ik confuus!
Dus Haks, Kally en Triekquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
Nu ben ik confuus!
die van de 20ste moet ik denkelijk laten schieten..................quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Party Hard!
zaterdag 30 juli om 17:00
Gezelligheid!
zaterdag 20 augustus om 0:00
Party Hard till you reach a coma
zaterdag 1 oktober om 0:00
Heb ik alvast op FB
Okidoki!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Amsterdam 30-7
bij mij 20-8
bij kal 01-10
Ben jij zwanger?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die van de 20ste moet ik denkelijk laten schieten..................al vind ik dat wel jammer maar half augustus wordt een spannende maand in Huize Hakseflats
![]()
![]()
![]()
Wat gaat er gebeuren?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die van de 20ste moet ik denkelijk laten schieten..................al vind ik dat wel jammer maar half augustus wordt een spannende maand in Huize Hakseflats
![]()
![]()
![]()
quote:
LEUKKquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
doe mij een lol, nee mijn 1e kleinkind komt dan ter wereld
ja ja dan mogen jullie mij oma noemen, echt ik ben nu de bejaarde van TAL
Kleinkind?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
HE?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oma's.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gedráág je dan ook 'squote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ach , mijn moeder was 48 toen ze voor de eerste keer oma werd hoor
Heb jij een kind?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
LEUKK
whut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
LEUKK
Cashmira?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
JA, ik heb een kleintje ja... ik was dronken, neukte een meisje, foutje,.. maar daar is nu wel de kleine cashmira uitgekomen
Oh leuk!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
dacht jij dat ik nog een jonge aantrekkelijke vlinder was danquote:
Ja nou ik dacht nou jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht jij dat ik nog een jonge aantrekkelijke vlinder was danzit nog wel steeds strak in het velletje maar dat is het ook dan
ben al aan de aftakeling begonnen als ik smorgens in de spiegel kijk, heb wel leuk haar zegt ian dus dat is wel weer een pre
NEE Patrick is bezwangerd door een of andere Wodan.quote:
Donders!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
NEE Patrick is bezwangerd door een of andere Wodan.
ik hoop dat het leuk is, zo niet dan doe ik mijn deurtje op slotquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh leuk!. Tenminste, als ik mijn ouders mag geloven.
.
Nee.. Zit mobiel nu, al de hele avondquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:34 schreef ValHallen het volgende:
Hey Lutte, nog radio geluisterd het afgelopen uur?
was het maar waarquote:
zo oud bent u nog nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het maar waarhad best in deze tijd jong willen wezen, de wereld is erop vooruit gegaan
Omdat zelfs ervaren DJ's foutjes makenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.. Zit mobiel nu, al de hele avondHoezo?
Ik denk dat ze morgen op de stoep zit van een internaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Hans, ik denk dat Lutte haar ouders haar vermoorden hoor, als ze zwanger is
Boooooh, wanneer was jouw jeugd dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het maar waarhad best in deze tijd jong willen wezen, de wereld is erop vooruit gegaan
Komt goed en trustequote:
Ik denk dat je daar geeneens zo heel veel naast zit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef PatriQue89 het volgende:
En paps wordt eigenhandig gecastreerd gok ik zoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef PatriQue89 het volgende:
1741 gok ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boooooh, wanneer was jouw jeugd dan?
Ik vind oom zijn best leuk. Mijn schoonzusje heeft tweeling-gen dus dat wordt dubbelfeest!quote:
nee hoor echt voel me nog 18quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
En paps wordt eigenhandig gecastreerd gok ik zo
Even zwaaien naar Bennyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh god.. als ik er maar niet teveel mee van doen krijgquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind oom zijn best leuk. Mijn schoonzusje heeft tweeling-gen dus dat wordt dubbelfeest!
Vertel?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat zelfs ervaren DJ's foutjes maken
Wat een leuk vooruitzichtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
dus dat!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
Kinderen zijn op zich best leuk, als ze maar bij mij uit de buurt blijven, ben een ramp met kinderen!
Ik vind kinderen wel tof. Als ze niet huilen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
Kinderen zijn op zich best leuk, als ze maar bij mij uit de buurt blijven, ben een ramp met kinderen!
Stiefelijk verwennen en daarna terugbrengen naar de ouders. Dat wordt mijn doelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh god.. als ik er maar niet teveel mee van doen krijg
Jawel hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Als vind ik 4 jarigen die al bij de directeur op school moeten komen wel baaschh!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Als vind ik 4 jarigen die al bij de directeur op school moeten komen wel baaschh!
lang geleden, daarom zeg ik wel eens, en ohhhhhhhh niet dat ik alle wijsheid in pacht heb, maar geniet gewoon van alles want je jeugd is zo voorbij en zit je in de poepluiers, aan een dure huur en meer van dat soort zaken, ga lekker op reis, iets van de wereld zien, goede opleiding etc etc want voor je het weet loop je achter een rollator.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boooooh, wanneer was jouw jeugd dan?
Ik ga altijd jong blijven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lang geleden, daarom zeg ik wel eens, en ohhhhhhhh niet dat ik alle wijsheid in pacht heb, maar geniet gewoon van alles want je jeugd is zo voorbij en zit je in de poepluiers, aan een dure huur en meer van dat soort zaken, ga lekker op reis, iets van de wereld zien, goede opleiding etc etc want voor je het weet loop je achter een rollator.
Nee. Dat had-ie niet doorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af of ie wel door had dat ik het was
Dat is al gebeurdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee wat je nou stuurt is een lekker vooruitzichtMag ik eerst even afstuderen?
Wat jij nu zegt, vind ik ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lang geleden, daarom zeg ik wel eens, en ohhhhhhhh niet dat ik alle wijsheid in pacht heb, maar geniet gewoon van alles want je jeugd is zo voorbij en zit je in de poepluiers, aan een dure huur en meer van dat soort zaken, ga lekker op reis, iets van de wereld zien, goede opleiding etc etc want voor je het weet loop je achter een rollator.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij heeft me vaak genoeg gezien.. hmm.. misschien moet ik volgende keer mn pietenpak aandoen
net als mij, maar echt ben nog lang niet bejaard hoor................quote:
Mijn buurjongetje moet feitelijk patrick kennen. Dat is het verhaal.quote:
Joe!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Egnie, ga het morgen voor je uitrekenen. Nu eerst slapen!
Trusten
OMATETTENquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:41 schreef PatriQue89 het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHH DIE OMA BIJ GEER EN GOORR!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
O, zo, er valt een kwartje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn buurjongetje moet feitelijk patrick kennen. Dat is het verhaal.
juist, kijk deze tijd waar de jeugd in leeft heeft zoveel te bieden, in mijn *tijd* was het heel anders, speelde je buiten tot de lampen aan gingen, stond je nog netjes in de rij als je de klas in ging en zolang geleden is dat niet hoor ongeveer 35 jaar maar de tijd is nu heel erg veranderd, goed of slechter is het niet geworden, maar anders.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt, vind ik ook.
Ik snap ook niet mensen die nu al willen settlen! Leef een beetje, ervaar, maak mee!
quote:
Settlen op je 18e is EEUWIG zonde...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, kijk deze tijd waar de jeugd in leeft heeft zoveel te bieden, in mijn *tijd* was het heel anders, speelde je buiten tot de lampen aan gingen, stond je nog netjes in de rij als je de klas in ging en zolang geleden is dat niet hoor ongeveer 35 jaar maar de tijd is nu heel erg veranderd, goed of slechter is het niet geworden, maar anders.
Wees daar maar niet zo zeker van. Voor hetzelfde geld klapt morgen de beurs in elkaar en is Nederland ook failliet.quote:
Trusten heks!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
maar wens jullie slaap lekker en KALLY dank je voor deze superdag
Ik lach véél te hard om deze post.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
Ester komt ff om het hoekje kijken...
eh?!
/
[ afbeelding ]
Trusten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
Zit er ook aan te komen, vooral met die kwibus aan het hoofd!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
En Italië?
2012 begint wel erg dichtbij te komen
Eenschh!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Settlen op je 18e is EEUWIG zonde...
Als ik hetero was (woeha):
Tot mijn 24e studeren.
Lekker een paar jaar opbouwen aan centen en liefen dan lekker een paar jaar goed een reisje pakken. Heerlijk! En rond de 30e eens nadenken aan wurmen.
Maar that aint happen. Lekker opbouwen en reisjes pakken blijft mijn leven - als het aan mij ligt. De wereld ontmoeten, ontdekken en ervaren!
(en Patrick has to deal with it!)
Ik hoor je lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik lach véél te hard om deze post._!
Ome Berlus?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zit er ook aan te komen, vooral met die kwibus aan het hoofd!
Nee jijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
heksjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil posters maken voor de meet in Amsterdam. En dan Ester's hoofd erop en de tekst: ''Wat scheelt eraan? Kom feesten!''
Wat scheelt eraan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil posters maken voor de meet in Amsterdam. En dan Ester's hoofd erop en de tekst: ''Wat scheelt eraan? Kom feesten!''
Of je mee naar Belgie gaat.quote:
Wat doen?quote:
Dutroux is zó jaren 90!quote:
Goede Doel is zó jaren 80!quote:
Schade auto's kopen en doorverkopen aan nietsvermoedende Polen!quote:
quote:
Hmm, klinkt goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schade auto's kopen en doorverkopen aan nietsvermoedende Polen!
Ze kijkt zo in je ziel!quote:
Die blog met die dierenfoto's is welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kijkt zo in je ziel!
Wie de fuck is datquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kijkt zo in je ziel!
Ik heb ooit eens een collega gehad die echt scheel was. Topgozer, maar wel echt freaky. Je weet nooit of ie je nou aankijkt of niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kijkt zo in je ziel!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik nog even postuum stuk om die eerste Ester garp
Dat wel.quote:
Dat vind ik ook altijd zo ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een collega gehad die echt scheel was. Topgozer, maar wel echt freaky. Je weet nooit of ie je nou aankijkt of niet.
Wie heeft jou dan wijsgemaakt dat wij netjes zijn?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk is het niet zo netjes om hier zó hard om te lachen
Softie!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk is het niet zo netjes om hier zó hard om te lachen
Het kan niet beter.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens in het echt gezien?
Ik heb geen idee...quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat een echt persoon? En vind ik het dan wel oké dat ze belachelijk gemaakt word op FOK!? Ik heb morele sturing nodig!
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...
Maar echt netjes is het niet, nee![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doe ik dus serieus al sinds die link er staat, en bij elke blogfoto erger
Ja, bij nader inzien slaat dat nergens op inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie heeft jou dan wijsgemaakt dat wij netjes zijn?
Ik bedoel, het is best grappig (maar ook wel sneu), maar iemand van hyves belachelijk maken wordt ook niet echt gewaardeerd op FOK!.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...
Maar echt netjes is het niet, nee![]()
Moet ik de webcamfoto laten zien?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, om te compenseren dan, ook eentje van mijn beste vriendin
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, om te compenseren dan, ook eentje van mijn beste vriendin
[ afbeelding ]
Ik haal de foto's ff wegquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is best grappig (maar ook wel sneu), maar iemand van hyves belachelijk maken wordt ook niet echt gewaardeerd op FOK!.
Ik zeg maar 1 ding, wat een lelijk tyfusjongquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, bij nader inzien slaat dat nergens op inderdaad
Omfg, dát kon ECHT nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg maar 1 ding, wat een lelijk tyfusjong
Uhm wel hoor, dat hoorde je toch?quote:
*proestquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze doet ook echt fotografieHeeft ze dan automatisch 3d beeld?
Ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
UhuhIk lag ook echt een uur non-stop in een scheur
Ja.quote:
Omdat ik 's nachts nogal bezig was met melig zijn, en we hadden het over een baby die we hadden gezien en die was niet zo mooi enzo, en dat melde ik even op mijn o zo subtiele manierquote:
Volgens mij is laatste film nu bijna afgelopen.quote:
Heb je je bezeerd?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
Ik dacht, ik kom eens binnenvallen met een ijzersterke openingszin
Die begint toch net?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij is laatste film nu bijna afgelopen.
Kan ook!quote:
Ik dacht dat het tot >1:00 duurdequote:Op woensdag 13 juli 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij is laatste film nu bijna afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |