Ik weet, daarom waardeer ik de game ook zo erg!quote:
Maar is dat niet beetje mierenneuken? Bij black ops, crysis 2 en MW2 zitten meer rare dingen die vaag zijn. Ik heb minder last met hitmarkers en dergelijke bij BFquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het lopen en schieten. Dat voelt niet vloeiend aan zoals in de meeste andere shooters. Je kan bijvoorbeeld heuvels met een hoek van bijna 90 graden nog gewoon aan op lopen. Het lijkt alsof ze het een beetje afgeraffeld hebben.
Scapinoquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:33 schreef Frankii het volgende:
Ik zoek zulke laarzen :
[ afbeelding ]
Waar kan ik die ergens kopen in een stadscentrum?
Het is niet zo dat het raar is, maar daardoor voelt het gewoon niet lekker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar is dat niet beetje mierenneuken? Bij black ops, crysis 2 en MW2 zitten meer rare dingen die vaag zijn. Ik heb minder last met hitmarkers en dergelijke bij BF
Bristol! Daar heb ik ze afgelopen jaar gekocht voor een tientje, toen ik een week als Ma Flodder verkleed wasquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:33 schreef Frankii het volgende:
Ik zoek zulke laarzen :
[ afbeelding ]
Waar kan ik die ergens kopen in een stadscentrum?
Staat die blonde chick nou te janken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:37 schreef Rossdale het volgende:
Neem genoeg vuilniszakken mee Frank, Komo mode
[ afbeelding ]
Een aantal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:46 schreef CyberJesus het volgende:
Speelt hier iemand AC: Brotherhood online?
Snel alles opdrinken voor het lauw wordtquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:48 schreef Frankii het volgende:
Iemand trouwens nog tips om bier koud te krijgen zonder stroom?
(Gat in de grond graven met een vuilniszak erin is reeds bekend)
Stage 2: "Get Low" Lil' Jon & the East Side Boyzquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef badboynova het volgende:
3 rondjes MM, en dit is de score.
Xbox360
-def jam rapstar
Dat is ook niet zo vreemd, kijk maar eens:quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Huh, ik ben blijkbaar allergisch voor airco
Ik heb ooit gehoord dat je met een natte handoek en zout in de zon geniaal moet werken!!! vraag me niet waarom..quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:48 schreef Frankii het volgende:
Iemand trouwens nog tips om bier koud te krijgen zonder stroom?
(Gat in de grond graven met een vuilniszak erin is reeds bekend)
Welke?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:13 schreef KoningStoma het volgende:
M'n ouders hebben bier uit Engeland voor me meegenomen
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef tliciouz het volgende:
Ze rijden hier net een kat aan en ze rijden gewoon door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |