Ik kom de deur niet meer uitquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:28 schreef Tauchmeister het volgende:
In september FIFA 12, in oktober Forza 4, in november Battlefield 3
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:28 schreef Tauchmeister het volgende:
20 september: F1 2011quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:28 schreef Tauchmeister het volgende:
FIFA 12, MW3 en heel misschien Battlefield 3 zijn de enige die ik uit dit lijstje ga halen. BF3 gaat het er vooral vanaf hangen hoe lang jullie het spelen want ik weet zeker dat het voor de meeste van jullie niet gemaakt isquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
20 september: F1 2011
30 september: FIFA 12
27 oktober: Battlefield 3
10 november: Modern Warfare 3
15 november: Assassins creed revelations
15 november: Saints Row 3
Hoezo?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
want ik weet zeker dat het voor de meeste van jullie niet gemaakt is
Meeste hier zijn echte COD spelers en dat is iets totaal anders dan Battlefield neem bijvoorbeeld Homefront hoelang is dat nou echt fanatiek gespeeld door de mensen hier en dan is Battlefield nog veel langzamer dan Homefrontquote:
Nou, ik zou jou ook niet echt Battlefield spelen hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
FIFA 12, MW3 en heel misschien Battlefield 3 zijn de enige die ik uit dit lijstje ga halen. BF3 gaat het er vooral vanaf hangen hoe lang jullie het spelen want ik weet zeker dat het voor de meeste van jullie niet gemaakt is
Denk dat ik veel meer uurtjes Battlefield op de PC heb gespeeld in mijn leven dan jouquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou, ik zou jou ook niet echt Battlefield spelen hoor.
Ik ben samen met kneusteun de enigste die veel BF gespeeld hebben. En toen vorig BC2 uitkwam vond de rest hier het een kut game terwijl ze het amper gespeeld hadden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
FIFA 12, MW3 en heel misschien Battlefield 3 zijn de enige die ik uit dit lijstje ga halen. BF3 gaat het er vooral vanaf hangen hoe lang jullie het spelen want ik weet zeker dat het voor de meeste van jullie niet gemaakt is
Klopt maar je snapt denk ik ook wel waarom ik denk dat Battlefield juist voor de meeste mensen niet gemaakt is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben samen met kneusteun de enigste die veel BF gespeeld hebben. En toen vorig BC2 uitkwam vond de rest hier het een kut game terwijl ze het amper gespeeld hadden.
Ik zelf vind BF beter als COD.. maar speel heb COD meer gespeeld omdat je gewoon met vrienden enzo wel vet is. En COD kun je alleen spelen. Bij BF heb je echt een goede squad members nodig. En verder de graphics van COD vergeleken met BC2... tsja dan is cod bagger.
Ah, ik ben benieuwd, ik heb nog nooit Battlefield gespeeldquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meeste hier zijn echte COD spelers en dat is iets totaal anders dan Battlefield neem bijvoorbeeld Homefront hoelang is dat nou echt fanatiek gespeeld door de mensen hier en dan is Battlefield nog veel langzamer dan Homefront
[..]quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, ik ben benieuwd, ik heb nog nooit Battlefield gespeeld
Ja dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar je snapt denk ik ook wel waarom ik denk dat Battlefield juist voor de meeste mensen niet gemaakt is.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zeker.
En het is maar goed ook dat sommige cod tuig niet BF gaat spelen.
Goed dat je dat zegt. Nu ga ik m juist halen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zeker.
En het is maar goed ook dat sommige cod tuig niet BF gaat spelen.
Tot nu toe best leuk, bekende valve humor iigquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:22 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, ross hoe bevalt portaal deel twee?
Ik vond hem snel vervelen, not my kind of game.
Buggy?!?! Nooit iets in mijn 200+ uur echt van gemerkt dat ie zo buggy is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind Battlefield wel leuk, maar te buggy en onafgemaakt om te spelen.
Daarom wacht ik op de beta. Als het me wel bevalt dan koop ik hem.
Na 20 puzzels ofzo was ik er klaar mee, toen ff co-op en toen was het helemaal leuk geweest, humorquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tot nu toe best leuk, bekende valve humor iigHet is geen game die je in 1 ruk uit speelt nee, af en toe eens een paar puzzels oplossen
Vind hem wel leuk hoor, voor max een uurtje per speelsessie
Ik bedoel meer het lopen en schieten. Dat voelt niet vloeiend aan zoals in de meeste andere shooters. Je kan bijvoorbeeld heuvels met een hoek van bijna 90 graden nog gewoon aan op lopen. Het lijkt alsof ze het een beetje afgeraffeld hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Buggy?!?! Nooit iets in mijn 200+ uur echt van gemerkt dat ie zo buggy is.
Behalve dat win loss emblem
Jij bent ouderquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:20 schreef KneusTeun het volgende:
Jij hebt de leeftijd om er van te kunnen houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |