lol ! welke nog meer danquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Hmm wellicht ga ik vanavond nog een keer terug naar de MMGeloof dat ze vandaag een nieuwe lading games binnenkregen.
Toch maar Crysis 2 proberen te halen, anders wordt Teun boos
sorry, maar anders gaan jullie aan de Brink en die was hier niequote:Op woensdag 13 juli 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Hmm wellicht ga ik vanavond nog een keer terug naar de MMGeloof dat ze vandaag een nieuwe lading games binnenkregen.
Toch maar Crysis 2 proberen te halen, anders wordt Teun boos
Hoppa ook vandaag terug naar de MM gij schavuit!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
sorry, maar anders gaan jullie aan de Brink en die was hier nie
Ja, maar heb alleen brink nog nodig, voor de rest waren de games vrijquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoppa ook vandaag terug naar de MM gij schavuit!
Pak gewoon nieuwe games en laat een factuur maken bij zo'n sjappie. Werkte bij mij ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar heb alleen brink nog nodig, voor de rest waren de games vrijdie je kon kiezen...
Heb je de AC2 en ACB dan al?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar heb alleen brink nog nodig, voor de rest waren de games vrijdie je kon kiezen...
Ja, anders had ik wel gezegd dat ik die nog nodig hadquote:
Die hebben ze niet bij de MMquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
Hey jongens is Minecraft niks voor jullie?![]()
Al druk mee bezigquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
Hey jongens is Minecraft niks voor jullie?![]()
Flashpoint heeft me de vorige keer behoorlijk teleurgesteldquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:59 schreef Bozz187 het volgende:
Of 2-3 mensen halen nog ff red riveren dan kunnen we coopen
deze is wel veel meer op actie gericht dan tactiek. Voelt ook iets meer lineair aan. Omdat je toch de hele tijd je waypoints volgt. En ben bijna geen bugs tegen gekomen. Wel 1x vet bullshit dood geschoten door een random bullet van dik 500 meter verquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Flashpoint heeft me de vorige keer behoorlijk teleurgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |