Die hebben ze niet bij de MMquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
Hey jongens is Minecraft niks voor jullie?![]()
Al druk mee bezigquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
Hey jongens is Minecraft niks voor jullie?![]()
Flashpoint heeft me de vorige keer behoorlijk teleurgesteldquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:59 schreef Bozz187 het volgende:
Of 2-3 mensen halen nog ff red riveren dan kunnen we coopen
deze is wel veel meer op actie gericht dan tactiek. Voelt ook iets meer lineair aan. Omdat je toch de hele tijd je waypoints volgt. En ben bijna geen bugs tegen gekomen. Wel 1x vet bullshit dood geschoten door een random bullet van dik 500 meter verquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Flashpoint heeft me de vorige keer behoorlijk teleurgesteld
idd! en red river is toch een addon?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Flashpoint heeft me de vorige keer behoorlijk teleurgesteld
nee los staande gamequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd! en red river is toch een addon?
Hij heeft dat al zelfs betaald plus wat extra's voor de moeite.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef tliciouz het volgende:
Sold, pakketje is op de post gegaan, verzendkosten waren 2,30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had Hot Pursuit en Fear 3 gepakt maar deze verkopert checkte helaas wel de folder, dus dan maar DA2
Please sir. When moon? When Mustang?
Pierre was gister naar de MM in Utrecht, hij zei dat er bijna niks meer lag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:07 schreef Frankii het volgende:
Zometeen naar MM in Utrecht, hoop dat er nog wat ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |