Nee wel een vast lijstje waar je uit moet kiezen, maar zitten genoeg toppers bij die best nieuw zijn.quote:
125 ps3 en xbox 360 games, maar goed Portal 2 schijnt ook te lukkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee wel een vast lijstje waar je uit moet kiezen, maar zitten genoeg toppers bij die best nieuw zijn.
Das mn droomvrouw, zie die soepel dance moves danquote:
Wat is deze? Tot wanneer geld die actie?quote:
Zondag volgens mijquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat is deze? Tot wanneer geld die actie?
Ja, in de folder staat mooi 125 titels. Maar hierzo hadden ze gewoon een paar spellen op een stapel gegooid.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
125 ps3 en xbox 360 games, maar goed Portal 2 schijnt ook te lukken
Die BMW!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forzamotorsport.net/en-us/LCE_ForzaMotorsport4/
hebben
2012 BMW M5 bedoel je denk ik ? Nja als je de LCE koopt krijg je ook nog eens de autos erbij van de designer wedstrijd en dat is ook een BMWquote:
Zo'n zieke auto gaat het worden. Ben nu al helemaal verliefd eropquote:
Ja, die. Bruut hoe die zo op de voorkant staat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2012 BMW M5 bedoel je denk ik ? Nja als je de LCE koopt krijg je ook nog eens de autos erbij van de designer wedstrijd en dat is ook een BMW
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://xboxfront.wl.gamer(...)mit-Forza-3-und-GT5/
Hmm ziet er toch een stuk beter uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, die. Bruut hoe die zo op de voorkant staat.
De BMW M6 krijgt je volgens mij erbij, die is echt niet mooi.
[..]
Wat is het verschil?Kijk eens goed manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ja, ik zie bijna 90% gratisquote:
lol ! welke nog meer danquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Hmm wellicht ga ik vanavond nog een keer terug naar de MMGeloof dat ze vandaag een nieuwe lading games binnenkregen.
Toch maar Crysis 2 proberen te halen, anders wordt Teun boos
sorry, maar anders gaan jullie aan de Brink en die was hier niequote:Op woensdag 13 juli 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Hmm wellicht ga ik vanavond nog een keer terug naar de MMGeloof dat ze vandaag een nieuwe lading games binnenkregen.
Toch maar Crysis 2 proberen te halen, anders wordt Teun boos
Hoppa ook vandaag terug naar de MM gij schavuit!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
sorry, maar anders gaan jullie aan de Brink en die was hier nie
Ja, maar heb alleen brink nog nodig, voor de rest waren de games vrijquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoppa ook vandaag terug naar de MM gij schavuit!
Pak gewoon nieuwe games en laat een factuur maken bij zo'n sjappie. Werkte bij mij ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar heb alleen brink nog nodig, voor de rest waren de games vrijdie je kon kiezen...
Heb je de AC2 en ACB dan al?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar heb alleen brink nog nodig, voor de rest waren de games vrijdie je kon kiezen...
Ja, anders had ik wel gezegd dat ik die nog nodig hadquote:
Die hebben ze niet bij de MMquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
Hey jongens is Minecraft niks voor jullie?![]()
Al druk mee bezigquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:01 schreef Parvus het volgende:
Hey jongens is Minecraft niks voor jullie?![]()
Flashpoint heeft me de vorige keer behoorlijk teleurgesteldquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:59 schreef Bozz187 het volgende:
Of 2-3 mensen halen nog ff red riveren dan kunnen we coopen
deze is wel veel meer op actie gericht dan tactiek. Voelt ook iets meer lineair aan. Omdat je toch de hele tijd je waypoints volgt. En ben bijna geen bugs tegen gekomen. Wel 1x vet bullshit dood geschoten door een random bullet van dik 500 meter verquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Flashpoint heeft me de vorige keer behoorlijk teleurgesteld
idd! en red river is toch een addon?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Flashpoint heeft me de vorige keer behoorlijk teleurgesteld
nee los staande gamequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd! en red river is toch een addon?
Hij heeft dat al zelfs betaald plus wat extra's voor de moeite.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef tliciouz het volgende:
Sold, pakketje is op de post gegaan, verzendkosten waren 2,30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had Hot Pursuit en Fear 3 gepakt maar deze verkopert checkte helaas wel de folder, dus dan maar DA2
Please sir. When moon? When Mustang?
Pierre was gister naar de MM in Utrecht, hij zei dat er bijna niks meer lag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:07 schreef Frankii het volgende:
Zometeen naar MM in Utrecht, hoop dat er nog wat ligt.
Nee kan het geld nu even goed gebruiken. En in november koop ik al 4 nieuwe games.quote:
Done.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:12 schreef badboynova het volgende:
Michhas brand ff de mm op rotterdam zuid plat, weer geen killzone.
moet ik voor straf toch naar de mm in rotterdam alexander
En al opgestuurd?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee kan het geld nu even goed gebruiken. En in november koop ik al 4 nieuwe games.
Lees terug dan lullo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En al opgestuurd?
Anders wil ik me geld terug.
WTF! nu al!quote:
Nope crysis all the way! ik heb eindelijk een nieuwe shooter die me bevalt!quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je niet dezelfde gay move als gister doet dan wel ja
Primaquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope crysis all the way! ik heb eindelijk een nieuwe shooter die me bevalt!
Ik begin op stoma te lijken
Maar stoma:
[ afbeelding ]
fuck no!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry vriendin kwam thuis, helemaal zeiknat van de regen dus was wel zo netjes om de xbox even uit te zetten
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope crysis all the way! ik heb eindelijk een nieuwe shooter die me bevalt!
Ik begin op stoma te lijken
Maar stoma:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefdquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forzamotorsport.net/en-us/LCE_ForzaMotorsport4/
hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |