kan ook zijn dat de radar dat niet goed registreert.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:05 schreef lipjes het volgende:
valt me wel op dat het meerendeel van de zware buien niet over de moerdijk komen omdat ze daar afbreken
Wat wilde ik net vragen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef MaLo het volgende:
Als de buienkrul zo door blijft gaan, krijgen we hier in Overijssel toch ook een enorm pak regen? Of lossen de buien langzamerhand op? Of volgt de krul straks stiekum een andere koers?
Lol! Props voor je paintskills!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet het naar mijn mening zo zien:
- Zwart: trekrichting van het lage drukgebied.
- Rood: Hij zal langzaam richting Duitsland schuiven.
- Geel: Er komt nog een aanhangsel achteraf dat via Utrecht/Gelderland richting Duitsland trekt.
Juist, ik snap het.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
- Geel: Er komt nog een aanhangsel achteraf dat via Utrecht/Gelderland richting Duitsland trekt.
Bedankt voor de uitleg. Lijken we toch echt nét niet in de buienlijn te komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Als het dan toch regent en waait, dan liever ook maar flinkquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef StephanL het volgende:
Ik ben het nu wel zat, al dat wind en regen
ze haten ons gewoonquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. Lijken we toch echt nét niet in de buienlijn te komen
Dus hier in Nijmegen zometeen de volle lading?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:38 schreef xibalba het volgende:
[..]
Dus hier in Nijmegen zometeen de volle lading?
Idd, het is een weercomplot, alle weergoden zijn tegen ons!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |