Natuurlijk staat het mooi, maar een toilet i.c.m. tapijt is niet bepaald wat je zegt hygiënisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:47 schreef Individual het volgende:
Mijn beide badkamertjes in dit huis hebben iets wat geen van jullie hebben!![]()
Hoogpolig tapijt!![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:11 schreef Bluezz het volgende:
/Offopic :Onze badkamer herbergt tevens het enige toilet in huis. Misschien verklaart dat een deel van het verschil. (Je moet er bezoek kunnen ontvangen.) En we hebben het huis nog niet zo lang geleden gekocht, dus stiekem is het ook wel een klein feestje om 'm weer mooi glimmend te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Haha ik heb nooit begrepen waarom de Britten dat doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:25 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Natuurlijk staat het mooi, maar een toilet i.c.m. tapijt is niet bepaald wat je zegt hygiënisch.
Niet als je 'm wekelijks wast.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:06 schreef Devv het volgende:
Tapijt of een matje bij het toilet is inderdaad smerig.
Ik zie nu de reactie pas.. Tenminste ik denk dat je mij bedoeldquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:14 schreef mrrrtijn1975 het volgende:
Misschien zie ik het verkeer, maar kun je nu nog bij je ketel Lynda?
Zo dusquote:Op zondag 18 september 2011 22:51 schreef wereldseWillem het volgende:
http://s1111.photobucket.(...)ent=debadkameraf.jpg
Beetje late reactie vanwege laptopproblemen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die inbouw "bakken" is dat iets wat je standaard kunt kopen bij een sanitair handel oid. ?
Nette badkamer trouwens !
Ja, had het ook gezien. Is puur toeval dat dat zo uit komt. Verschillende matjes mozaiek 30*30 naast elkaar geplakt. Uiteindelijk vind ik het prima zo en zijn we erg tevreden met het resultaat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:56 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
ik had de foto's al eens gezien in een topic van je..
maar nu viel me dit ineens meteen op![]()
of was je daar zelf ook al achter?
[ afbeelding ]
Hoe groot is de badkamer dan ongeveer ? Ik vind hem er eigenlijk best goed uit zien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat ik het kleinste badkamertje hier hebIk heb een huis uit de jaren '50 dat grotendeels verbouwd is. Van het badkamertje hebben ze eruit geprobeerd te halen wat eruit viel: voor de douche is een 'hapje' uit één van de slaapkamers genomen: de originele badkamer had alleen een douche op de plek van 't bad en een wastafeltje. Een wc heb ik alleen beneden (wen je vanzelf aan
). In het bad kan ik wel volledig liggen, hoe klein het ook lijkt
[ afbeelding ]
Foto is de situatie zoals-ie was 5 jaar geleden, toen we erin trokken (zonder persoonlijke spulletjes)
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hoe groot is de badkamer dan ongeveer ? Ik vind hem er eigenlijk best goed uit zien.
Alleen die zwarte wastafel is niet zo; lijkt mij ook heerlijk onpraktisch omdat je er vrijwel alles op ziet![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:50 schreef Dven het volgende:
Klein schopje dan maar
[ afbeelding ]
M'n FAPhoekje
Hihi.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |