Niet doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk voor de grap ff in KPD... en dan dat topic dat begint met "ik houd van..."
Ik zit in de woonkamer, kan mijn hart dat aan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... nee, maar jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer, kan mijn hart dat aan?
Kijk in dat topic waar Benny het over heeft.quote:
KPDquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk in dat topic waar Benny het over heeft.
For the love of god, DON"T!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk in dat topic waar Benny het over heeft.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
WIE HEEFT DIE FOTO'S VAN RENÉ IN DAT TOPIC GEZET?!
Ik ben 12, mis ik iets?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
quote:FOK!'s eigen iBenny wordt genoemd als de grootste volumematige influential. Met 114 postings over Google+ staat hij bovenaan de influentials-lijst. Deze lijst wordt volledig gemaakt door achtereenvolgens de users Nyce, Spermadonor, Schommelstoel en PiRANiA. iBenny staat qua impact van zijn postings op de derde plaats, slechts onder twitteraars JeeeM en Dutchcowboys en nog boven twitteraar MichaelvdGalien en de redactie van Nu.nl.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
FOK! meest invloedrijke NL bron over Google+
[..]
Die van mij zijn kapotgedraaidquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg een account, en dacht dat het om meer ruimte ging. En nu weet ik niet wat ik er mee moetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wtf?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alles wat er mis is met deze wereld in een simpel hapklaar berichtje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeiksnorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alles wat er mis is met deze wereld in een simpel hapklaar berichtje.
Duhhhhquote:
Lang niet gezien kerel. Hoe is het met de vrouw en kinderen?quote:
Goed, ik heb ze allemaal afgeslacht en netjes ingevroren zodat ze niet bedervenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lang niet gezien kerel. Hoe is het met de vrouw en kinderen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed, ik heb ze allemaal afgeslacht en netjes ingevroren zodat ze niet bederven.
Al die luisteraars.. de drukquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
omdat ik erg nieuwschierig ben aangelegd heb ik toch ff de radio aangeklikt en moet zeggen heerlijke muziek nu
http://x-raydio.playtheradio.com/news.cfm uit Lola haar kofferbak![]()
Maar wat moet ik er nu mee? Ik zie een +je erbij, maar ik heb geen idee.quote:
Ja Lola draait zeker lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
omdat ik erg nieuwschierig ben aangelegd heb ik toch ff de radio aangeklikt en moet zeggen heerlijke muziek nu
http://x-raydio.playtheradio.com/news.cfm uit Lola haar kofferbak![]()
En je was altijd zo'n rustige jongen...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed, ik heb ze allemaal afgeslacht en netjes ingevroren zodat ze niet bederven.
nu ff tering herrie maar ach dan maar even geluid zachterquote:
Straks om 22:00 ook een leuke showquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nu ff tering herrie maar ach dan maar even geluid zachter
het is de Facebook van Google.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat moet ik er nu mee? Ik zie een +je erbij, maar ik heb geen idee.
Is D_K al gesignaleerd?quote:
ja...althans dat zegt ie zelf....man rond de 30, ongeschoren bakkus met een petje en onguur uiterlijkquote:
oke laat hem aanstaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Straks om 22:00 ook een leuke show
Ik heb het in alle rust gedaan. Muziekje erbij, wijntje, dit dat alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En je was altijd zo'n rustige jongen...
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Straks om 22:00 ook een leuke show
Niet doen!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh.. ik was mijn nagel aan het bijten.. die half dode
wat zei je? Lekker slimquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
Benny wil jij even de naam van mijn zoon verwijderen uit het meet topic, die heeft onder heksjes account zitten posten
Nee want ik zie het nu pas en hij slaaptquote:
Oh, ik heb geen facebook. En geen vriendenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
het is de Facebook van Google.
Berichten van vrienden volgen en je kunt (beter) aangeven met wie je bepaalde dingen wilt delen
De sukkelquote:
Goeie!quote:
Echt wel...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen facebook. En geen vrienden
Chlamydia.quote:
Het is een draakquote:
Een naakte patriquepiemel?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:08 schreef Renesite het volgende:
Heee, er staat wat in mijn webcam programma
Ik zou niet weten hoe ik het moet gebruiken, ik mail en bel gewoon met uitgevers.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt wel...
En ik weet niet of het vanuit PR kant handig is als je hebt?
Mijn webcam deed het gister ineens niet meerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:08 schreef Renesite het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:08 schreef Renesite het volgende:
LEUGENS!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee gekkie. Naakt heb ik hem niet gezien
En dan nog een uurtje of drie vier hebben in Londen zelf.quote:Monday, July 25, 2011 0800
Depart Schiphol Arpt, Amsterdam Netherlands
Monday, July 25, 2011 0810
Arrive London City Arpt, London United Kingdom
Journey Time: 1:10
Waarom zoek jij naar poephoofd op youtube?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
HAHA.. zoek op "poephoofd" op youtube,
eerste filmpje!
Had die een strikje erom?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee gekkie. Naakt heb ik hem niet gezien
Ja maar zijn naam is nu wegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:10 schreef Toverheks het volgende:
keek net in andere topic maar het staat er nog steeds kally
Of alleen een stropdas.quote:
Stond als reactie onder dat filmpje !quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom zoek jij naar poephoofd op youtube?
Op dit moment zou ik het ook niet weten, vanuit jou en je taken gezien dan, maar ik dacht dan heb je het nu en heb je het alvast?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik het moet gebruiken, ik mail en bel gewoon met uitgevers.
Ach so.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stond als reactie onder dat filmpje !
Joepi, Cityville multiplayer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Pheno, sowieso gaan ze binnenkort ook aan de gang met Games op G+
Google Plus krijgt eigen spellen
Sopsopsop.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had mijn witte sportsokken nog aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |