SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik was niet degene die zich afvroeg of zijn eisen te hoog waren.. ik haakte er op inquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee wat ze bedoelt is dat je misschien te hogen eisen hebt.
Het is niet erg om wat van eisen te hebben lijkt mij.
Ah okee dacht dat jij dat was.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik was niet degene die zich afvroeg of zijn eisen te hoog waren.. ik haakte er op in
Ik zou een hoop dingen willen zeggen; maar dat vinden de meeste mensen hier allemaal niet zo leuk. Tot nu toe heeft niemand me echt kunnen helpen ookquote:
ja want hyves is de ultieme waarheidquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:58 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb weer iets nieuws gevonden om voorlopig achteraan te zitten, t meisje wat vanaf gisteren/vandaag dezelfde positie als ik heb. Dacht even dat ze een vriendje had maar heb dr Hyves gecheckt en die heeft ze niet (voor zover ik op kan maken). Dat scheelt weer. Ze is sowieso wel Chill en ik moet iets te doen hebben op het werk anders ga ik dood van verveling
nope mijn problemen zijn van een andere aard.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah okee dacht dat jij dat was.
My bad.
Neuh maar op foto's etc gekeken, staat verder niemand bij. En anders vraag ik dat wel aan haar overmorgen. Klinkt wel zo van oh Chill dat je geen vriendje hebt of niet relaxt dat je wel een vriendje hebt, daarom begin ik daar ook nooit overquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja want hyves is de ultieme waarheid
ik noem het dan ook altijd hivsquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hyves klinkt als een geslachtsziekte.
Dat vind ik een beetje eng fanatiek overkomen, ik zou dat maar niet doen als ik jou was.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neuh maar op foto's etc gekeken, staat verder niemand bij. En anders vraag ik dat wel aan haar overmorgen. Klinkt wel zo van oh Chill dat je geen vriendje hebt of niet relaxt dat je wel een vriendje hebt, daarom begin ik daar ook nooit over
Nee daarom, ik begin er niet aan zoiets te vragen van heb jij een vriendje? Klinkt zo botquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje eng fanatiek overkomen, ik zou dat maar niet doen als ik jou was.
gelukkig niet zeg.... hellmond. daar wil ik nog niet eens levend gezien worden... klein.... mwoah 1,78 dus echt groot niet maar daar klaag ik niet over. oh enne enigste kind. dus die maat van je is gewoon een copycat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En je bent klein en woont in Helmond? Want dan ken ik je wss. Of je broertje
het matched wel met eerder berichtgeving van hem over het bezitterige / claimerige gedrag naar die andere meid. continu de zekerheid zoeken middels sms / in tasjes kijken (of eigenlijk juist dat niet willen)...quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje eng fanatiek overkomen, ik zou dat maar niet doen als ik jou was.
Hè dat was wel mijn eigen rugzak hè.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het matched wel met eerder berichtgeving van hem over het bezitterige / claimerige gedrag naar die andere meid. continu de zekerheid zoeken middels sms / in tasjes kijken (of eigenlijk juist dat niet willen)...
i know. verkeerde woordkeuze. (lees het tussen de haakjes ook even erbij dan klopt het welquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hè dat was wel mijn eigen rugzak hè.
Daar heeft een vriend van mij het ooit mee verward.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hyves klinkt als een geslachtsziekte.
Met mijn reactie klopt het ook al. Ik heb het nieuwe meisje (even origineel Miss X) een invite gestuurd op hivs met de boodschap dat ik mijn hivs aan het recyclen ben. Verder ga ik niets sturen nu heeft ze mooi een gesprekopener (hoezo invite je mij om 2340) dus dat is beter.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
i know. verkeerde woordkeuze. (lees het tussen de haakjes ook even erbij dan klopt het wel)
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
Fuck hyves fuck facebook fuck twitter
denk niet dat een meid gaat kijken naar de tijd dat je haar invite tbhquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Met mijn reactie klopt het ook al. Ik heb het nieuwe meisje (even origineel Miss X) een invite gestuurd op hivs met de boodschap dat ik mijn hivs aan het recyclen ben. Verder ga ik niets sturen nu heeft ze mooi een gesprekopener (hoezo invite je mij om 2340) dus dat is beter.
zeker een G+ aanhangerquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
Moet zeggen dat ik van Hyves en Facebook wel zeer onzeker wordt. Ik zie allemaal gelukkige en blije mensen die heel veel leuke dingen doen en heel veel vrienden hebben. Op foto's van meisjes met jongens stan jongens die er in mijn ogen beter uitzien en stoerder zijn dan ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
Meh, in mijn autistenwereld dwing ik mezelf daar altijd toe.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
denk niet dat een meid gaat kijken naar de tijd dat je haar invite tbhen je hoeft toch geen reden op te geven als je iemand toevoegt... zoiets is tegenwoordig vanzelfsprekend
da's niet goed kerel....al eens overwogen om eens met je HA te praten over dat soort gevoelens?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik van Hyves en Facebook wel zeer onzeker wordt. Ik zie allemaal gelukkige en blije mensen die heel veel leuke dingen doen en heel veel vrienden hebben. Op foto's van meisjes met jongens stan jongens die er in mijn ogen beter uitzien en stoerder zijn dan ik.
Een uurtje op Hyves of Facebook rondkijken en ik ben anderhalve dag supersomber.
Niet meer doen dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik van Hyves en Facebook wel zeer onzeker wordt. Ik zie allemaal gelukkige en blije mensen die heel veel leuke dingen doen en heel veel vrienden hebben. Op foto's van meisjes met jongens stan jongens die er in mijn ogen beter uitzien en stoerder zijn dan ik.
Een uurtje op Hyves of Facebook rondkijken en ik ben anderhalve dag supersomber.
Mijn leven is maar leeg en saai vergeleken met dat van andere mensen en alle meisjes gaan alleen maar om met leukere jongens dan ik. Wat kan de HA daaraan doen??quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
da's niet goed kerel....al eens overwogen om eens met je HA te praten over dat soort gevoelens?
Nee dat heb ik totaal niet. Ik vind het eerder kansloos allemaal. Iedereen flikkert al z'n prive gegevens zo op het internet. Wat is nou eigenlijk het doel van hyves/facebook? Vrienden maken? Krabbels lezen en beantwoorden van je 'vrienden'? Lekker persoonlijk allemaal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Je leren dat te accepteren misschien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn leven is maar leeg en saai vergeleken met dat van andere mensen en alle meisjes gaan alleen maar om met leukere jongens dan ik. Wat kan de HA daaraan doen??
Ik hoef al mijn vrienden niet elke dag te zien dus ik vind het heerlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nee dat heb ik totaal niet. Ik vind het eerder kansloos allemaal. Iedereen flikkert al z'n prive gegevens zo op het internet. Wat is nou eigenlijk het doel van hyves/facebook? Vrienden maken? Krabbels lezen en beantwoorden van je 'vrienden'? Lekker persoonlijk allemaal.![]()
Er zijn mensen die de hele dag achter hyves of facebook zitten, dat is echt ernstig.
die kan je doorverwijzen naar een psycholoog die op zijn / haar beurt weer een gooi doet naar die gevoelens van je. Er is niks mis met "professionele" hulp zoeken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn leven is maar leeg en saai vergeleken met dat van andere mensen en alle meisjes gaan alleen maar om met leukere jongens dan ik. Wat kan de HA daaraan doen??
Ik wil dat helemaal niet accepteren; ik wil een persoon worden die goed genoeg isquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je leren dat te accepteren misschien.
dat is de reden dat ik het heb. en het kan ooit handig zijn om dingen met de hele groep te regelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef al mijn vrienden niet elke dag te zien dus ik vind het heerlijk eigenlijk.
Daarnaast kan veel oude bekenden weer opzoeken en het contact herstellen.
Dan moet je daar aan werken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil dat helemaal niet accepteren; ik wil een persoon worden die goed genoeg is
Jij hebt een verkeerd wereldbeeld, veel van wat je ziet op hyves en facebook van kijk mij eens gelukkig zijn is ook soms maar schijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat dus ook.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is de reden dat ik het heb. en het kan ooit handig zijn om dingen met de hele groep te regelen.
Lullig gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:14 schreef Capstan het volgende:
Potjandorie, het schiet ook echt niet op. Vorige week had op Paiq een dame een berichtje van mij geaccepteerd waarop een leuk gesprek volgde. Na afloop ging ze een aantal dagen naar het buitenland, dus dacht ik: we zien wel weer verder als ze terug is.
Nu is ze terug en vertelt ze doodleuk dat ze al drie weken contact heeft met iemand anders op Paiq waarmee ze morgen een date heeft en waarvan ze denkt dat het wel wat zal gaan worden. Dus ik stel haar de logische vraag, als je vorige week al twee weken contact had met die knakker, waarom nam je dan in vredesnaam mijn berichtje nog aan? "Ja", zegt ze, "toen was dat contact eigenlijk alleen nog maar vriendschappelijk". Stel ik mijn volgende logische vraag: maar je bent meteen na ons leuke eerste gesprek dagen in het buitenland geweest, hoe kan het dan toch zo veranderd zijn? En dan is de verklaring: "Tja, we hadden via de telefoon contact"...
Ik voel me hier echt niet beter door, hoor...
Damn, dat klinkt rot. Echter kun je twee dingen doen, of je laat het gaan en gaat opzoek naar andere meiden. Of je spreekt haar erop aan dat jij het wel zag zitten en dat je dit jammer vind, of iets in die trant, dan heb jij je gevoelens uitgesproken en weet zij wat ze gedaan heeft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:14 schreef Capstan het volgende:
Potjandorie, het schiet ook echt niet op. Vorige week had op Paiq een dame een berichtje van mij geaccepteerd waarop een leuk gesprek volgde. Na afloop ging ze een aantal dagen naar het buitenland, dus dacht ik: we zien wel weer verder als ze terug is.
Nu is ze terug en vertelt ze doodleuk dat ze al drie weken contact heeft met iemand anders op Paiq waarmee ze morgen een date heeft en waarvan ze denkt dat het wel wat zal gaan worden. Dus ik stel haar de logische vraag, als je vorige week al twee weken contact had met die knakker, waarom nam je dan in vredesnaam mijn berichtje nog aan? "Ja", zegt ze, "toen was dat contact eigenlijk alleen nog maar vriendschappelijk". Stel ik mijn volgende logische vraag: maar je bent meteen na ons leuke eerste gesprek dagen in het buitenland geweest, hoe kan het dan toch zo veranderd zijn? En dan is de verklaring: "Tja, we hadden via de telefoon contact"...
Overdrijf gewoon niet zo... Waarom wedden op 1 paard???quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:14 schreef Capstan het volgende:
Nu is ze terug en vertelt ze doodleuk dat ze al drie weken contact heeft met iemand anders op Paiq waarmee ze morgen een date heeft en waarvan ze denkt dat het wel wat zal gaan worden. Dus ik stel haar de logische vraag, als je vorige week al twee weken contact had met die knakker, waarom nam je dan in vredesnaam mijn berichtje noog aan? "Ja", zegt ze, "toen was dat contact eigenlijk alleen nog maar vriendschappelijk". Stel ik mijn volgende logische vraag: maar je bent meteen na ons leuke eerste gesprek dagen in het buitenland geweest, hoe kan het dan toch zo veranderd zijn? En dan is de verklaring: "Tja, we hadden via de telefoon contact"...
Tot de date tegenvalt en jij weer ineens in beeld bent..quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:14 schreef Capstan het volgende:
Zij doet ook gewoon dit:quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tot de date tegenvalt en jij weer ineens in beeld bent..
Maarja, dan ben je dus plan B
Niets mis mee, IMO.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overdrijf gewoon niet zo... Waarom wedden op 1 paard???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |