Kort stedentripje?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:45 schreef some1_eddy het volgende:
Dames, wat zouden jullie echt leuk vinden om te krijgen?misschien heb ik hier iets aan
Een battery grip wellicht?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef some1_eddy het volgende:
Ik heb er dit jaar al 4 lenzen bij gekocht, vergeten te zeggen.
Dus dat is eigenlijk overbodig
Geen rijbewijs..quote:
Ook die hebben we al.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een battery grip wellicht?
Verdubbelt de accuduur en het maakt de camera verticaal houden een stuk makkelijker
Das niks voor haarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef Hydrogeny het volgende:
Neem haar mee voor bodypainting+fotoshoot... (kun je zo bont maken als je wilt) mits haar uiterlijk/zelfvertrouwen dit toelaat/
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef some1_eddy het volgende:
Ik heb er dit jaar al 4 lenzen bij gekocht, vergeten te zeggen.
Koopt ze zelf nog wel eens wat of betaal jij alles voor haar?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:56 schreef some1_eddy het volgende:
Shopmiddag vind ik niet echt een kado aangezien ze kleren mag kopen wanneer ze wil.
De laatste tijd betaal ik alles aangezien ze geen werk heeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
[..]
Koopt ze zelf nog wel eens wat of betaal jij alles voor haar?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:26 schreef some1_eddy het volgende:
[..]
De laatste tijd betaal ik alles aangezien ze geen werk heeft.
Een iPad wil ze niet, ze heeft net een nieuwe laptop
Laat me raden , die heb je ook voor haar gekochtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:26 schreef some1_eddy het volgende:
[..]
De laatste tijd betaal ik alles aangezien ze geen werk heeft.
Een iPad wil ze niet, ze heeft net een nieuwe laptop
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Laat me raden , die heb je ook voor haar gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |