Sorry, ik vind het echt een eng mens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker snel, bedankt.
Zag zojuist in de chat deze website nog voorbijkomen, van "Bella Isabelle":
http://isabelle-pappritz.ch.vu/
Geen probleem, ik vind haar ook niet okselfris ....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt een eng mens.
Lol, ik zit eigenlijk te wachten op de nieuwe WA.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen probleem, ik vind haar ook niet okselfris ....
dat is niet waar...cosi zi:ik ga wel met rayo,maar rayo werd niet echt gevraagt...zag het omdat mijn stream het gisteen helemaal perfektdeed,en net kon je het horen ook...rayo sprak dan niet tegen,maar het idee was van cosiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
Wat een gelul van de voice-over. Rayo en Cosi hebben zichzelf aangemeld voor het SB.
Geen idee, het viel me gewoon op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef Ransjih het volgende:
hoe weet ze dat dan? alleen benny kende haar van voor die tijd en nog niet eens goed, laat staan het geheim
raar
Wooow natekenen ook nog... dat lijkt me een enorm pittige WA.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe WA, Chinese tekens uit het hoofd leren en natekenen
Nee, al een paar uur niet meer, volgens mij zit hij zich nu belachelijk te maken om haar af te stoten.quote:
Hoe kan dat nou weer, toenstraks zaten ze nog elke keer half te plakken bij het zwembad. Ik dacht dat ie haar zo leuk vond..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, al een paar uur niet meer, volgens mij zit hij zich nu belachelijk te maken om haar af te stoten.
En aan je CAPs te zien gaat hem dat ook wel lukken...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, al een paar uur niet meer, volgens mij zit hij zich nu belachelijk te maken om haar af te stoten.
Er is van alle kanten op hem ingepraat, met namen door Benson, dat ze niets voor hem is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer, toenstraks zaten ze nog elke keer half te plakken bij het
zwembad. Ik dacht dat ie haar zo leuk vond..
Inderdaad, vergeleken met de creativiteit in de live-shows, valt dit wel weer zwaar tegen ...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die nieuwe WA is weer helemaal niets... Konden ze nou echt niets beters verzinnen, dit is toch niets voor een TV programma...
En gaat volgens mij ook weer mislukken, dat is best moeilijk. Zeker voor types als Cosimo... Dat wordt nog een Dosenwoche...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, vergeleken met de creativiteit in de live-shows, valt dit wel weer zwaar tegen ...
Ja, en ik vrees dat ze heel ver gaat komen ....quote:
Dat doet ie goed, legt het ook goed aan de anderen uit...quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:10 schreef snetje het volgende:
Tim kent de symbolen al en laat de anderen zijn ezelbruggetjes zien ...het teken van rijst heeft een kommetje...
Het is zeker wel een beetje zielig voor Isa... Maar als je je opgeeft als date voor iemand uit een TV-programma vraag je er ook wel een beetje om... Ze mag blij zijn dat er vannacht niet meer gebeurd is...quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, dan zijn we hopelijk verlost van die malloot aanstaande maandag![]()
Vind je het ook niet een beetje zielig voor Isa ?
Dit is haar website, als je die nog niet gezien hebt: http://isabelle-pappritz.ch.vu/
Ja, dat doet hij wel goed, maar hoop toch ik dat ie er uitvliegt .....quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch maakt Timmy nu even indruk op mij... Hij doet het allemaal wel schoolmeester achtig maar hij kent die tekens nu al door en door. Die zou nu al de test kunnen doen...
Ik zie het ook somber in... Timmy gaat het met gemak halen, maar Cosimo, Ingrid en Steve...quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze weekopdracht, die gaan ze echt niet redden ......![]()
Dit zijn er drie van de vijftig of zo ??
Gisteren twijfelde ik nog een beetje hoe de kijkers op de nieuwe Alex zouden reageren... Maar sluit me nu bij je mening aan...quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:18 schreef akveor het volgende:
Ja Timmy heeft die onzin ook niet nodig. Hij had verder kunnen komen wanneer ie gewoon zichzelf was gebleven ipv die rare capriolen. Nu is het te laat en is het bye bye Timmy.
Ik blijf bij m'n 70%..
Ik had het te druk om het de afgelopen dagen intensief te volgen maar ik heb de indruk dat er geen echte reden is om Aleks weg te stemmen terwijl Timmy er genoeg heeft. Ik denk ook dat Deutschland wel een 2 voor 1 voordeeltje wil..quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Gisteren twijfelde ik nog een beetje hoe de kijkers op de nieuwe Alex zouden reageren... Maar sluit me nu bij je mening aan...
Hoewel hij nu weer "normaal" gaat doen als een soort van slotoffensief... Kunnen ze nog wel eens als een nek-aan-nek race gaan neerzetten...
Die Benson vind ik ook maar een kutwijf... Maar als je daar in een huis mee zit opgesloten kan je maar beter je mond houden... Die gaat een grote stempel op het geheel drukken...quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lisa weg, wat een opluchting, maar die Benson is echt een kutwijf, ik
snap nu goed waarom Cosimo naar het StrafBereich is gevlucht ....
Het is gewoon jammer dat bepaalde mensen hun zin krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En erg jammer als zij morgen moet vertrekken ......![]()
[ afbeelding ]
Een meesterwerk!!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er nu vandoor, maar mijn mooiste CAP van vandaag wil ik jullie niet onthouden .....
Swimming pool, Modern Art 2011
[ afbeelding ]
LOL pullup.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:33 schreef pullup het volgende:
Ben je twee weken weg en dan stoppen ze dat halve huis vol nieuwe bewoners
Als ik de overblijvers zo zie zal hij wel de volgende worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL pullup.![]()
Vakantie?
Timmy gaat weer tekeer als een dolle debiel tijdens het voetballen.
Ik zal blij zijn als hij maandag oprot.
Hij staat in verschillende polls op bijna 80% om te vertrekken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:55 schreef pullup het volgende:
Als ik de overblijvers zo zie zal hij wel de volgende worden.
Yep, mijn jaarlijkse solo fietstocht (deze keer van Nice naar Basel)
ik kijk welquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat niemand meer BB DE kijkt. Ik heb geen zin om in mijn uppie te posten maar als er iets echt belangrijks gebeurt meld ik het wel.
Tot nu toe heb ik alleen Flo zien huilen omdat hij Val mist(misschien wil hij echt weg) en Benson met haar grote bek die iedereen op zijn/haar plek wil zetten.
Voor meer info, lees Bbfun TB.
Ik kijk ook nog hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:19 schreef snetje het volgende:
[..]
ik kijk welalleen even onzettend druk met werk nu ..
Mhh...ik had het niet erg gevonden als Flo wegging. Heb niks tegen hem, maar je ziet gewoon dat ie niet gelukkig is zonder Val (god mag weten waarom maar okquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp het dames.
Het gerucht gaat dat Flo weg is.
Edit: Flo is er nog. Heerlijk die geruchten op de chat. Ik mis de COS waar dat ook gebeurde.![]()
Behalve tijdens het slapen en naar het toilet gaan. Echt BB extreem.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:51 schreef snetje het volgende:
Daggy en Alex krijgen hun straf ... 24 uur aan elkaar vast geketend ....
ik werk vaak 's avonds maar als het kan ben ik er met de uitzendingen weer bijquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat niemand meer BB DE kijkt. Ik heb geen zin om in mijn uppie te posten maar als er iets echt belangrijks gebeurt meld ik het wel.
Tot nu toe heb ik alleen Flo zien huilen omdat hij Val mist(misschien wil hij echt weg) en Benson met haar grote bek die iedereen op zijn/haar plek wil zetten.
Voor meer info, lees Bbfun TB.
als je van het goddelijke houd wel jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
Leuk hoe BB Rayo neerzet.
[ afbeelding ]
nu ja ik kijk wel ... heb mijn werk lekker naast mijn pcquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef trollie67 het volgende:
en nee..ik kijk niet meer...ik loop van 10 tot 17 uur post 6 dagen in de week..en dan ga ik niet meer naar mensen kijken die moe zijn omdat ze 10 minuten hun hersenen moesten gebruiken,heb er van alles ietsjemeer verwacht.en zie alleen mensen eten en slapen,,ik lees lekker mee en kijk de live show,net als sst..dat vind ik welletjes....en mijn eigen leven belangrijker als die dombos die niemand kunnen vermaken
ik snap der geloof ik wel ... heb dit al een paar keer meegemaakt .. ze heeft een gedrag wat gelijk ieder gaat irriteren of bang maakt en zodoende hun smoel gaat houden ... zoiets hou je een week vol en dan knalt het inene ... je pikt het niet meer en gaat er tegen in en zet ze even recht!( zoals Benny nu vandaag) dan denk je van ojee.. dat gaat nooit meer goed komen ..maar wat blijkt!! inene friends forever ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
Guten nacht...
Wat is dat toch met Benson. Grootse verhalen tegen de anderen over haar haat voor Benny en zijn stem... En dan nu weer heel vrolijk met hem gaan zitten babbelen...![]()
Snap dat hele mens niet...
Dat eerste ben ik wel met je eens, zo doet aan een soort van damage-control om zich niet al te onpopulair te maken...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:32 schreef snetje het volgende:
[..]
ik snap der geloof ik wel ... heb dit al een paar keer meegemaakt .. ze heeft een gedrag wat gelijk ieder gaat irriteren of bang maakt en zodoende hun smoel gaat houden ... zoiets hou je een week vol en dan knalt het inene ... je pikt het niet meer en gaat er tegen in en zet ze even recht!( zoals Benny nu vandaag) dan denk je van ojee.. dat gaat nooit meer goed komen ..maar wat blijkt!! inene friends forever ...
vandaar dat ik al eerder schreef dat Benson als een draak kan overkomen ... ze bedoeld het wel goed ... en naar wat ik vanavond zag toen ze ff brak en huilde is dat ze echt niet tegen dat schijnheilige kan wat daar in het huis gebeurd... ze ziet dat de meesten er zitten om zich zelf via BB te promoten en daar walgt ze van
van mij mag ze nog lang blijvenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik wel met je eens, zo doet aan een soort van damage-control om zich niet al te onpopulair te maken...
Maar ik vind het maar een agressief type die zichzelf niet goed kan beheersen. En klagen dat anderen zich willen promoten? Zij heeft zelf ook al aan allerlei programma's meegedaan. Zij is zelf wat dat betreft de ergste van allemaal...
Ik hoop dat ze gauw oprot... Ik hou daar niet van, iemand die zo het huis terroriseert dat anderen nauwelijks nog iets durven te zeggen...
Nou, we wachten afquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:45 schreef snetje het volgende:
[..]
van mij mag ze nog lang blijvenik heb liever zon draak in het huis die zorgt voor wat opwinding dan een cooooooole Steve die alles cool vindt ... of de zoetsappigge Fabienne en Tim...
volgens mij wil Steve nu sex!! staat tijdens het douchen alles te checken!! inc. zijn piemelmansie ... nog een slok mondwater ...gorgelen en go!! Steve
Je had je ook als date voor Steve moeten aanmelden... Gemiste kans...quote:
neu!! die is te jung ... dat der rug zeer doet is elke dag wel te zien hequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Je had je ook als date voor Steve moeten aanmelden... Gemiste kans...
ja! die dost zich niet meer te bewegen sinds dracolientje naast hem ligt !! hij vluchte al vrijwillig het SB inquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Alex snurkt dus... Maar Cosimo is muisstil in zijn slaap en beweegt zich ook nauwelijks... Weten we dat ook weer...
Ze jankte omdat zo blij was voor Flo, achterbaks mormel.quote:
Vooral als ze het toilet schoon moeten maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef snetje het volgende:
dat wordt geloof ik echt een ramp!! die 2 in het SB
Echt hè? Volgens mij is het een autist met adhd.quote:
Ik hing hem op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:58 schreef Ransjih het volgende:
als ik een vent had waar zoveel geluid uit kwam hing ik mezelf op
Ja, vooral door Steve.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:58 schreef snetje het volgende:
dat wordt straks buikpijn ... boeren... en kotsen![]()
ik lach me kapot als ze straks alleen maar regen regen en regen krijgenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
De prijs voor het eten zijn 3 opblaasdingen voor het zwembad. Ze denken dat het goed weer gaat worden. Dat kunnen ze shaken.
![]()
Ik denk dat dit de stream is voor de TZF.
http://de.justin.tv/cola104?#/w/1470609104/2
Of gewoon een heel onzeker mannetje die denk dat mensen hem wel mogen als ie zich als een idiote debiel gedraagtquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Volgens mij is het een autist met adhd.
Echt niet, Fabi is onzeker, hij niet. Waarom denk je dat Fabi ook haar koffer pakt maandag. Als hij gaat, gaat zij ook. Echt, 2 gefilpte, obesssieve mensen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:07 schreef DjinN het volgende:
Of gewoon een heel onzeker mannetje die denk dat mensen hem wel mogen als ie zich als een idiote debiel gedraagt
Dat vind ik nogal meevallen. Wat hij zegt is gewoon waar. Het is een ongeleid, aso projectiel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef Ransjih het volgende:
in de uitzending laat leon zich een stuk ongenuanceerder uit over benson dan vanmiddag tegen haar
Dat weet ik , jammer dat het allemaal script is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:37 schreef Ransjih het volgende:
geeft wat jeu in die vaak saaie allemaal vriendjes sfeer
Nee, in de TZF. Ze werd helemaal gek toen ze haar opdracht, geketend aan Alex, voor moest lezen.quote:
Yep, maar normale mensen zitten ook niet in een BB huis. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:47 schreef Ransjih het volgende:
yep, lichtelijk hysterisch ja, had ze vorigeweek toch ook een x zoon dag?
Maak je een grapje?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef snetje het volgende:
valt het jullie ook op dat Daggy constant in de buurt van Alex is?...
Ze zit toch geketend aan Alex, dat is volgens mij de enige reden. Ze heeft meer met Benny of wie er dan maar aangenaam op haar weg komt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:10 schreef Ransjih het volgende:
geen grapje, viel mij ook op sinds hij er is, ik dacht dat ze daarom af en toe zo hyper was
Ik ben er weg van, fijne avond allemaal.quote:Jaquelinas Motto: Ich bin Big Brother-Fan seit der ersten Staffel. Jetzt dabei zu sein, ist das Größte. Ich werde zeigen, dass ich nicht die dumme Klischee-Blondine bin. Am meisten freue ich mich auf Ingrid. Und wenn mich keiner mag, dann gehe ich zu Rayo – der ist immer so nett zu allen
oh!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:03 schreef Ransjih het volgende:
met of zonder ketting![]()
en rayo steeds in de buurt van jacq
je zou toch denken dat hij genoeg eten heeft gehad vandaag ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef trollie67 het volgende:
steve loopt er bij als een happy harvest boer(kan helaasnog niet cappen op me lappi)en eet om bijna kwart voor 12 nog patat met nuggets uitde magnetron
ik gebruik Gadwin printscreen ... die is gemakkelijk in te stellen zodat je gelijk al kunt knippen zoals je het wilt hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef trollie67 het volgende:
[ link | afbeelding ]
niet echt goed gelukt..maar toch..voor het idee
ja joh,,ik ga met liefde daar slapen als hij morgen voor mij ff 6 uur lang post weg brengt met dit weerquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef snetje het volgende:
Leon en Rayo lopen nog even langs het SB waar een Benny loopt te klagen ... het is echt sjlimmmnnn!!!
uhw ja! de post!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:54 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja joh,,ik ga met liefde daar slapen als hij morgen voor mij ff 6 uur lang post weg brengt met dit weer
ga ik morgen ff proberen,dank je wel,heel lief van jequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
ik gebruik Gadwin printscreen ... die is gemakkelijk in te stellen zodat je gelijk al kunt knippen zoals je het wilt hebben
een handig progje ... niet te moeilijk.... maar mocht je hulp nodig hebben PM me dan maar ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ga ik morgen ff proberen,dank je wel,heel lief van je...kijk normaal niet meer omdie tijd,en midden in de week al helemaal niet..maar hoorde van mijn nichtje in keuen dat die steve zo belachelijk er bij liep...
thnksss againquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:58 schreef snetje het volgende:
[..]
een handig progje ... niet te moeilijk.... maar mocht je hulp nodig hebben PM me dan maar ...
jij ook ... en suc6 morgenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef trollie67 het volgende:
[..]
thnksss again..en gelijk een fijne nacht toegewenst...
Hoi Roevka, maakt niks uit of ze wakker zijn of slapen. Er gebeurt gewoon geen moer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:30 schreef akveor het volgende:
Grrrr weer te laat om nog mensen wakker te zien in het huis...
Je hebt gelijk Roevka. De hele dag dat beeld op SB terwijl er vanalles gebeurt in en om het huis. SST praktijken, ze bewaren alles voor de TZF.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:43 schreef akveor het volgende:
Ik snap BB gewoon niet. Het lijkt allemaal om het Strafbereich te draaien. Het bepaalt de hele sfeer in het huis. Het zorgt er voor dat ook de anderen zich inhouden.
Zijn nichtje trouwt vandaag, daarom is hij zo droevig. Dat had hij van te voren kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:00 schreef Ransjih het volgende:
ow gottogot een sniffende en snotterend benny
Mwah ik mute zijn zingen niet eigenlijk. Hij heeft een mooie zangstem..en zolang ie niet bij elke groepsopdracht of cameragelegenheid "MAMAICHLIEBEDICHMWAHMWAHKUSSCHENICHHABDICHLIEBMEINESCHATZIIIIII" erbij roept vind ik het wel okayquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn nichtje trouwt vandaag, daarom is hij zo droevig. Dat had hij van te voren kunnen bedenken.
Sukkels allemaal, echt!!!! Terwijl ik Benny niet echt verkeerd vind, maar zijn zingen mute ik ook.
Het kadootje van Val.quote:Flo kommt aus dem Matchraum zurück.
Er hat seine Belohnung bekommen - er durfte Val treffen.
Er erzählt den BW davon. flo ist happy und hat auch noch Geschenke von Val bekommen.
Er sagt, dass Val ihm verboten hat den Benny auf die Wange zu küssen, weil sie eifersüchtig ist.
Mja dat stukje snap ik wel, dat Val niet wilt dat hij Benny op zijn wang kust. Zou ik zelf ook niet fijn vinden als iemand dat bij mijn vriend zou doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:25 schreef beequeen het volgende:
Flo heeft dus vanaf 16.43 uur in de Matchraum gezeten en heeft al die tijd met Val gesproken. Het wordt me niet helemaal duidelijk of Val daar ook was of alleen via Skype ofzo. In beide gevallen vind ik het belachelijk.
Edit: met dank aan BBfun. Hij heeft Val dus gezien.
[..]
Het kadootje van Val.
[ afbeelding ]
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel, of niet? BB betekent geen contact met de buitenwereld en Flo zit bijna 3 kwartier off cam met Val te lullen. Waar hebben we het over zeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef DjinN het volgende:
Mja dat stukje snap ik wel, dat Val niet wilt dat hij Benny op zijn wang kust. Zou ik zelf ook niet fijn vinden als iemand dat bij mijn vriend zou doen
Vraag je je ook zo af wat welke beloning Benson en Benny voor Florian aan het verdienen zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel, of niet? BB betekent geen contact met de buitenwereld en Flo zit bijna 3 kwartier off cam met Val te lullen. Waar hebben we het over zeg.
Dat kusje op de wang heeft daar niks mee te maken. Dat is alleen maar kinderachtig gelul.
Dus dat! Flo is weer hyper, misschien een lijntje genomen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:20 schreef akveor het volgende:
Vraag je je ook zo af wat welke beloning Benson en Benny voor Florian aan het verdienen zijn?![]()
En ja, het zal maandag wel weer allemaal om Valencia draaien in de Live show. Het wordt echt zum kotzen. Ze zijn knettergek geworden daar bij BB Deutschland.
Jawel jawel, ik snap wel wat je bedoelt!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel, of niet? BB betekent geen contact met de buitenwereld en Flo zit bijna 3 kwartier off cam met Val te lullen. Waar hebben we het over zeg.
Dat kusje op de wang heeft daar niks mee te maken. Dat is alleen maar kinderachtig gelul.
en is ook maar een week in het huis , en zal wel haar les geleerd hebben via streamsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Benson weer eens aan het zeiken... Ze zit in een huis vol leugenaars en toneelspelers... Iedereen is oneerlijk etc...
Cosimo probeert er nog wel tegenin te gaan maar Benson weet uiteraard alles beter en luistert nergens naar...
Ah gaat ie Valencia aan de kant zetten...?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:10 schreef snetje het volgende:
Flo is een beetje opsternaat nuoch en Daggy probeert er weer haar voordeel uit te halen door te even te vertellen hoe iedereen moet denken en handelen ... in deze ben ik het helemaal eens met Flo! al dat schijnheilige gedoe moet maar eens afgelopen zijn en het spel moet maar eens gespeelt worden nu
lolbroekquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah gaat ie Valencia aan de kant zetten...?
dat dachten wij in het begin van bb de ook...uiteindelijk worden de laatste weken alltijd het zelfdequote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:41 schreef Darklight het volgende:
Als ze het spel eens zouden spelen...
Ik kijk wel BB USA, die bewoners/makers begrijpen het tenminste
Mooi dat hij ze doorheeft, alleen jammer dat hij die info wrs off cam van Val gehoord heeft. Zo speel je het spel niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef snetje het volgende:
Flo tegen Rayo maar weer even over Fabienne ... Flo doet graag de was en schijnbaar heeft Fabienne hem er op aangesproken niet zoveel te wassen anders is het wasmiddel er zo doorheen ...terwijl ze zelf al een beker vol gehamsterd heeft ....
de beker met wasmiddel heeft hij zelf opgemerkt (zo ook de koffie wat ze gehamsterd heeft).... dat Flo nu zo los gaat komt doordat gister een belletje ging voor dat er wat in het hok lag (boodschappen ofzo) en Flo er gelijk heen ging ...dat kon volgens Fabienne niet zomaar zonder overleg...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi dat hij ze doorheeft, alleen jammer dat hij die info wrs off cam van Val gehoord heeft. Zo speel je het spel niet.
En Daggy weer met haar uitspraak: ik wil het niet weten, laat me erbuiten. Neem toch eens een standpunt in mens.
Ik vind dat dus echt niet kunnen, zoals ik al eerder zei. Zo speel je spel toch niet?quote:Florian sagte zu Daggy,das Valencias Besuch ihm die Augen geöffnet hatte.
Daggy:Wie jetzt die Augen geöffnet?
Florian:Ich habe von ihr Sachen gesagt bekommen,die er hier nicht erzählen darf.
(PK) Ein ganz klarer Regelbruch.
waar heeft hij dat aan te danken???? en heeft Ingrid haar bezoek al gehad?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef beequeen het volgende:
Cosi's moeder op bezoek.
[ afbeelding ]
Ze vertelt dat zijn vader heel gelukkig is met zijn nieuwe vriendin. Hij heeft ook een nieuwe auto enzo. Beetje vreemd gesprek en nu SL.
Hij mag wrs net als Flo info van buitenaf ontvangen.
Edit: het valt mee, korte SL.
MamaCosi mag Benson.....omg.![]()
Dat is mij ook ontgaan, maar iets met een match ofzo. Op de chat hebben ze het over een match.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef snetje het volgende:
waar heeft hij dat aan te danken???? en heeft Ingrid haar bezoek al gehad?
oja! waar hij eerst helemaal niet aan mee wilde doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:46 schreef beequeen het volgende:
Oh snetje, ik weet waarom Cosi een verrassing kreeg. De match met je kop in een ton met rotzooi heeft hij gewonnen. Ik vind de prijs vrij overdreven, maar ik gun het hem wel.
Ja, vlekkenloos.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:14 schreef Ransjih het volgende:
loopt jouw stream wel? hier staat ie meer stil dan gaan
Speciaal voor jou dan ......quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
OMG, ze Flo en Val liggen op de grond te kussen. Flo zonder micro.
Nee, was er even niet bij .... dit ziet er wel goed uit, Bratkartoffelen ...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
Timmy is echt gestoord. Hij heeft een vreetkick, inclusief gekreun. Heb je nog wat caps Tegengas?
Gelul, Rayo geilt op niemand, zeker niet op Jaqi.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
En Rayo maar blijven geilen tegen Geheel Nieuwe Blonde Geile Jaquelientje....
[ link | afbeelding ]
Nee hoor... Rayo-Kleef-Aan van momento zero...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul, Rayo geilt op niemand, zeker niet op Jaqi.
Dank je wel Tegengas.
Dat doet hij bij iedereen. Rayo is gewoon een schat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Nee hoor... Rayo-Kleef-Aan van momento zero...![]()
[ link | afbeelding ]
Ok, ieder zijn mening.. ik hou het op een glibberige gluiperd..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet hij bij iedereen. Rayo is gewoon een schat.
Dus dat. Ik begrijp niet dat ze niet hun koffers pakken en weggaan. Fabi trekt het gewoon niet meer. Timmy is echt een lul.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:18 schreef snetje het volgende:
oke... mute maar vast ... dat wordt weer urenlang neus snuiten
Alex, dat is toch die reserve-Rayo?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:53 schreef akveor het volgende:
Laten ze vanavond beide maar opstappen. Dan kan Aleks maandag weggestemd worden. Ik kijk net de uitzendingen terug hij heeft de afgelopen anderhalve week nauwelijks 5 minuten TV gemaakt laat staan 5 minuten uitzendtijd.
Goed idee, maar ik vind dat Alex nog wel een kans verdient. TZF laat niet alles zien, alleen hun favo's.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:53 schreef akveor het volgende:
Laten ze vanavond beide maar opstappen. Dan kan Aleks maandag weggestemd worden. Ik kijk net de uitzendingen terug hij heeft de afgelopen anderhalve week nauwelijks 5 minuten TV gemaakt laat staan 5 minuten uitzendtijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |